Huomenta!
Rontti: Joo, ei siitä kurkunpään tulehduksesta voi erehtyä, siinä sellainen ääni että sen kyllä tuntee..ei kiva! Hyvä että teillä se jo mennyt ohi, ja että ei tarvinnut lääkäriin mennä!
Täällä molemmat pojat edelleen yskäisiä, mutta nyt yskä sellaista limaista, ei enää haukkuvaa, ja ei enää jumita tota hengitystä.
Eemi nukkui yön ok, mulla meni vaan koko yö vahtiessa että hengittäähän noi mun pojat..
Nyt Eemi päiväunilla parvekkeella..autuas tunne kun oon kaksi vuorokautta kantanut..ja heti oon täällä koneella..riippuvainenko..? :ashamed: :ashamed:
Puuroista: Meillä Eemin herkkua on aamunhyvä-kaurahiutaleista tehty puuro, johon sekoitan hedelmä tai marjasosetta. Nyt kun on ollut kipeä, syötin sitä muksun valmista kaurapuuroa, se on niin sileää että meni paremmin alas. Normisti Eemi ei noista valmispuuroista tykää mutta nyt se maistui. Toi ois ihan kiva että söis, koska jos lähetään reissun kesällä ois noi valmispuurot käteviä ottaa mukaan.
Taidoista: Eemillä nyt siis ikää 7½ kk, ja uusia taitoja tulee joka päivä! Nyt Eemi osaa jo nousta konttausasentoon ja pari "askelta" kontillaan ottaa. Myös seisomaan nousemista opetellaan, polvilleen jo vetää itsensä seisomaan, ja pari kertaa onnistunut suorille jaloillekin..ja siitä heti nurin..auts!
Hampaita on ilmestynyt alas 2, ja Eemi on oppinut taputtamaan ja tekemään "temppuja"..Eemi tekee hassuja ilmeitä ja sitten jää odottamaan että me nauretaan ja taputellaan hänelle

Ja kun Eemiltä kysyy että missä lamppu, osaa hän näyttää oikein, ja sitten TAAAAS kovasti taputellaan..
Eemi on oppinut miten vedetään kaikki cd-levyt alas hyllystä salamannopeasti..ja samalla hän huutaa "eieieieieei..." tietää että niin se äitikin aina siinä kohdin huutaa..
Aina silloin tällöin Eemi huutaa myös" äitäää.." ja se lämmittää sydäntä

Myös lamppua koittaa sanoa, mutta se on enemmänkin "puh" mikä suusta ulos tulee
JA ihania suukkoja satelee
Olipahan asiaa..huomaa että en ole päässyt avautumaan aikoihin
yksäiti: myös meillä huisan villi juhannus edessä..ihan vaan ollaan kotona..ja jos oikein villeiksi heittäydytään, ja jos lapset ok, niin käydään päiväseltään anopin mökillä lauantaina..
Eli mä voin olla sun juhannuskaverina täällä palstalla juhannusaattona

Pidetään pileet täällä