****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 25**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa jaa... että täällä on joku muukin välillä käynyt...

Me oltiin kummitädin mökillä syömässä. Kaikki muut oli siellä aika töttöröö, joten lähdettiin sieltä sen jälkeen pois aika hätäseen... Viittinyt poikaa pitää siellä känniläisten joukossa. Tai no olishan tuo mun kummityttö sitä voinut hoitaa sen aikaa toisessa mökissä...

Mikä äitiysloma? ;) :D Jaa, te tarkotatte sitä mikä oli jo... :laugh: :saint:
Mulla loppus se jo 14. päivä... nyt ollaan kesälomalla ja siitä suoraan kotihoidontuelle... Minä mihkään töihin lähde... Katotaan nyt kuinka kauan hermot kestää tätä kotona oloa. On muuten aika vaikeeta välillä olla kotona...

Kiitos tietojen lisäämisestä listoille!:)

Täällä vietettiin mukavaa jussia Tinon kummien kanssa grillaten ja syöden ittemme turvoksiin!;) Kokkoakin käytiin alkuillasta kattomassa, mut rankkasade iski ni kiiruhdettiin takas sisätiloihin. Aika kurjat kesäkelit on kyl sattunu nyt juhannukselle, voi voi...

Vai töihinpaluusta täällä jo puhutaan! Mä oon tällä hetkellä kesälomalla ja äippäloma siis loppuu tossa elokuun alkupuolella. Sit jatkan hoitovapaalla ainakin tonne syksyyn 2009 asti. Harkitsin töihin menoa jo syksyllä, mut sit tuli niin paha mieli kun ajattelin, et joudun eroon pikkumiehestä, etten voinukaan sitä tehdä!:( Mitenhän siitä sit selvii kun se tilanne joskus eteen tulee!?!?! Yhyy!!!

Taidan mennä tästä lukemaan lehteä ja relaamaan juhannushössötysten jäljiltä!:)

nyt on meidän osalta juhannus juhlittu..aamulla mentiin motskareilla tahkolle,käytiin elukoita kattoo ja sit syömässä,ajettiin takas kotiin,otettiin koira kyytiin ja mentiin mun porukoille syömään ( taas ) ja anska oli siel hoidos,sit tultiin kotiin,nukuttuun 2h päikyt,mentiin meidän rantasaunalle ja saunottiin,sit mentiin ukon porukoille ja siel rannalla oltiin ja kokkoo katottiin..tultiin äskön kotiaettä pitkä ja kiireinen päivä oli..poju nukahti onneks kuitenkin jo 21 jälkeen rannalle mökkiin,oli hereillä vähä aikaa kun lähdettiin kotiin..

mulla ä.loma loppuu 22.7 ja hoitovapaalle jään..

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Voi v! |O Oottekos nähneet näin pientä punkkia? Vertailuksi paperilla yks kahvinporo ja 2 hienonsokerin kidettä. Löysin tuon äsken kainalostani kun pikkusen kutitti |O Tee tässä nyt syyniä kun ei noita meinaa erottaa silmillä enää |O :kieh:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2258469.jpg

Kiva.. :x
Mä en sitten varmaan nukukkaan koko yönä kun kutittaa koko ajan jostain :kieh:
Noo, eipäs sitä kauaa olis ehtiny nukkumaankaan kun Juho aamulla herättelee :D
*raaps raaps*

Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Kiva.. :x
Mä en sitten varmaan nukukkaan koko yönä kun kutittaa koko ajan jostain :kieh:
Noo, eipäs sitä kauaa olis ehtiny nukkumaankaan kun Juho aamulla herättelee :D
*raaps raaps*

:laugh: :laugh: :hug: No arvaas kuka muu ei nukkunut! suihkun jälkeenkin tuntui olevinaan että noita käveli jaloissa ja päässä |O

huomenia!

tyty nukku jopa seittemään,heräs kylläkin jo sillo vartin yli viis kun miehellä soi kello..sinne se painu töihin..

äippälomaa ei täälläkään ole enää montaa vkoa jälellä,14.7 loppus..miehän olen muutaman yön käyny tuolla kotihoidon yöpartiossa tekemässä,ja maanantai iltana menen kanssa |O
santti mulla kans vähän samanmoiset fiilikset,et mie en osaa tuolla tehdä yhtikäs mitään,tuntuu et oon vaan jaloissa..kahestaan mennään,mutta taitaa ihmiset(asiakkaat) siellä olla niin kaavoihin kangistuneet et turpa tötteröllä ovat kun ei olekkaan vakiyököt..
en tiiä,sanoinkin miehelle tos et jotain muuta kyllä pitää kehittää,et ei tää ole sittenkään miun alaa..oikein ahistaa koko ajatus et pitäs lähtee kolmee vuoroo tekemään..hoitajistahan kyllä olis pulaa..mutta en kyllä aijo äippäloman jälkeen lähtee mitään päivän pätkiä tekemään..
no en nyt jaksa ajatella koko töitä..kuhan noista ma-ke öistä selviin niin toivottavasti saan olla loppu äippäloman ihan rauhassa :o
mies kun kans kolmee vuoroo tekee,niin en kyllä siinäkään mielessä haluis maksimissaa tehä ku vaan kahta vuoroo..no joo..

tyty haisee..

tuutilulla on minuukin vastaan kävelly noin pien punkki.huh..joskus kissan karvoissa kävelly :o

huomenta! mökkireissusta eilen selvitty, just kun päästiin autoon ni rupes satamaan kaatamalla! Hyvä ajotus meillä :D

Isompi kattelee lastenohjelmia ja pikkunen jo ekoilla päikyillä..

Kuinkas moni suuntaa alemyynneille heti huomenna?? Mie ainakin... :whistle:

niin ja meijän neitille tais puhjeta eilen ensimmäinen hammas!!!!!! pitää vielä varmuudeks tarkistaa tänään et näinkö oikein :D

Huomenta vaan kaikille! =)

No nyt on käyty juhlimassa mualaeshenkiset hiätkin! =) Oli kyllä ihanat ja hauskat häät! :heart: Kirkossa piti jo tirautella :whistle:
Hyvin meni vaikka alkuun tuntui että ei tule mitään. Mea meni alkuun ihan paniikkiin, kun kaikki tutut ihmiset näyttivät jotenkin erilaisilta juhla-asuissaan ja meikeissään. Taitaa tyttö tykätä enemmän naturellimummosta ;)
Kuitenkin kun sai ruuan niin innostui ja odotti bändiä tanssi musiikkeineen :D Tanssikin sitten koko illan puoleen yöhön asti.

Sara oli tosi helppo, vaikka alkuun epäilin. Nukahti rattaisiin jo kasin pintaan ja nukkua posotti vaikka bändi pauhas. Täytyy vissiin alkaa kuuntelemaan täällä musiikkia yötä myöten niin nukkuu..?? Siirrettiin nukkuvana autoon ja autosta omaan sänkyyn. Heräsi vasta aamu seiskalta =)
Morsian oli todella kaunis, kuin myös sulhanen komea! :heart:

Tää on pakko kertoa, kun meinasin tukehtua nauruun..
Tapahtui siis naistenvessassa:
Menin naisten vessaan ja siellä oli tietenkin yllättäen jonoa. Epämiellyttävä haju leijaili ilmassa ja seinän naulakkoon oli laitettu pienen pojan lierihattu roikkumaan. Kohta wc:n puolelta kuului pojan karjaisu: "MUMMOOOO tuu pyyhkimään!" Kaikki paikalla olevat naiset katsoivat toisiaan kysyvästi, mutta kukaan ei tunnustanut olevansa kyseinen MUMMO. Varovasti eräs nainen kysyi: "Niin mikä sinun mummon nimi on??" Ja vastaus kuului: "no tietenkin MUMMO!" nainen jatkoi: "No mutta nyt ei taida olla mummo täällä joten kelpaako joku muu?" Vastaus wc:stä kuului: "Ei kelpaa kuin MUMMO!" No sitten piti selvittää kuka vessassa on ja vastaus kuului:" HUUUUGO!" Ja sitten lähdettiin etsimään Hugon mummoa. No mummoa ei löytynyt ja löytyikin isä joka sitten kävi hoitamassa pyyhintähommat :D
Mummo on mummo, vaikka voissa paistais! ;)

Taidan lähteä selvittämään tätä tukkaani, tästä löytyi ainakin 30kpl pinnejä ja tupeerattiinkin aika kiitettävästi kampausta tehdessä :o Kampaaja sanoi että hänestä tuntui jo yhdessä vaiheessa ettei mun hiukset lopu ikinä vaikka kampaus olisikin ollut jo valmis :D

Niin hyi yöks tota tuutin punkkilöydöstä :o
Mulla kutisee nyt kainalot ja pää sun takias, kun erehdyin katsomaan kuvan!

hiljasta on..

tyty ekoilla päikkäreillä..mitenhän pitkää..naapuri kävi leikkaamaan ruohoo..eipä silläkää ole muuta tekemistä näköjään näin juhannuspäivänä.. :headwall:

mie oon täällä imuroinu,pessy koneellisen pyykkii,kammannu koiran,ja suunnitellut listaa kuka mitäkin ens viikolla tekee,kun etätytötkin tulee..

jepulis..taijan lähtee vielä järjästämään venlukan vaatekaapin,enneku se nousee ylös :wave:

Eemil lähti sitten eilen juhannuksen kunniaksi konttaamaan :D Ja menee jo ku vanhat tekijät!

Vettä tulee kuin aisaa, eilen päivä oli vielä kaunis, mutta illasta alkoi sataan ja satoi koko yön! Eipä taidettu lähteä mökille :/ isommat lapset meni minun siskon perheen matkassa sinne, ei ainakaan juhannus siltä osin pilalla heiltä ja me saatiin olla täällä "rauhassa" ;) katsotaan jos päivemmästä kirkastuisi, vois vaikka päiväseltään siellä käväistä, kun taas sääennustuksen mukaan pitäs alkaa sataa ens yönä ja sataa koko päivän!!

tytteli kaiken huippu kun tuo jo jyysti sillä leikkurilla eilen,vaikka pienempi piha ku meillä..ja mie ajan tän mein pihan vähän yli tuntiin...eräiltä menee vissiin kolme päivää...

KOvin on hiljaista täällä, kaikki taitaa olla melkein juhannuksen vietossa.

Tänne ei kuulu mitään uutta, lapset alkaa olla paremmassa kunnossa, kröhäisiä hiukan, mutta ei pahasti.

Minä täällä koitan saada aikaa kulumaan, mies on töissä, Eemi nukkuu, isommat katselee televisiosta Simpsoneita..TYLSÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

älkää yrittäkö et teil on mukamas elämäkin :kieh: |O :o

Siirillä kuume jatkuu... koskakohan sitä veis sen taas lääkärissä käymään... tiistaista asti ollu kuumetta, antibiootti kuuri loppu eilen :snotty:

Siirille paranemisia :hug: Miä oon tänään ommellut tohon kuistin korikalusteen pehmusteisiin uudet kankaat päälle. Ne kun menee joka vuosi vaihtoon, kiitos kissan ja koiran. Ihan toivotan yrittää pestä! Mahdollisimman halvalla kankaat vaan hommaan. Noikin tein kahdesta pussilakanasta yht.10? Sitte kun tuohon kuistiin laitetaan ovi niin voisi ostaa kunnon kangasta kun ne ehkä säilyis?

Meillä Kiia kitisee. Yläetuhampaiden kohdat on todella turvoksissa :/ Neiti ei syö mitään eikä anna suuhun edes katsoa saatika koskea.

Nyt taas pimua viihdyttää ja kylpyhommiin kohtapuoleen :wave:

Ai niin miä pääsen ostamaan uusia rillejä ihan pakolla. Kipsutin eilen onnistui nappaamaan ne kunnolla mun päästä ja ei meinannut otetta hellittää. Aisahan siitä meni rikki (jousi pamahti paskaksi). Ihan kiva |O :headwall: Ja likka hekotti kun miä kiljasin :kieh:

... kaikille täältä kuurosateisesta ja itikkaisesta Oulusta...
Kotosalla ollaan oltu, yhden kamun luona käytiin juhannussyömingeillä eilen ja säällisesti kotiin , oikein alkoholittoman oluen napsaisin, kuskina kun olin - itselleni ja rinsessalle !
Tänään kothommia hommaillut, kasasin sen tuuliteltan (aurinkoteltta) - ja sillähän saa sadetanssin aikaan ... eipä silti , pihalla on niin hemmetisti itikoita, ettei juri pimulia voi pitää syöttinä.
Eli tuuliteltan päälle latasin ja viritin semmoisen hyttyssuoja rinsessa verhon.
Suht toimi - pitänee ostaa alesta muutamia varalle eri tarkoituksiin - esim terassille tuolin päälle koukku ja ko harso - niin voi istuksia jne jne ... mökeille sängyn päälle ...

Käyutättekö vaúvalle mitään itikkamyrkkyä???

Taas uusi osaamaton paikka - en saanut jalkapumpullakaan sitä JYSK uima-allasta täytettyä. Auttakee.... tai siis ilmaa meni , mutta het tuli pois, liekö väärät kappaleet tms - siis se liitinkappale härvelin venmttiiliin. Onko nää miesten hommia ? Häh ? Mistä mies ?

Nyt rinsessaa katsoon....
Siirille paranemisia...
Ja muillekin Tylsyyteen taipuvaisille hirmuista jännitystä ....kuten meikällekin tuo lotto-arvonta , nyky lähiö-mamma-dementikko tilanteessa :)

Huh heijakkaa...ihan kuin olis krabuleissön, kun nukuin viime yönä vaan 5,5 tuntia, tultiin niin myöhään kotiin :p En siis ottanut kuin pari lasia boolia, eikä se edes tuntunut missään, lapsetkin oli mukana niin ei voinutkaan edes ottaa eilen.

santti:Se olin minä joka hehkutti juhlatamineistaan :ashamed: pienet on ilot mullakin :ashamed: Voin laittaa muutaman kuvan kerhon puolelle :D Ei musta ole kuin pari kuvaa kun itse otin kuvia meidän kameralla koko juhlan ajan.

Oltiin vielä tänäänkin siskolla herkuttelemassa. Joku oli laskenut ruokien määrän "pikkasen" yläkanttiin, niin ruokaa oli paljon jäljellä vielä :p

Siirille paranemisia täältäkin! :heart:

yodottaja minä suihkutin venlan hattuun ja huppariin eilen sitä lasten itikkamyrkkyä,sekin on suositus 3v ylöspäin..mutta eipä yhtään itukkaa tytyn ympärillä pyörinykkään..
muuten nuo on jossakin vaiheessa päässy tokkasemaan,kun otassa on paukamaa,ja poskessa..vaikka illalla yritän kattoo kaikki ikkunankulmat ja verhon taustat ettei siellä inisijöitä majailis..ja enkä hyttys suojaa saa niin tiiviisti vaunun ympärille,ettei nyt johonkin laitaan jäis itikan mentävää aukkoa :o

kyllä on meilläkin elämä..ukko kuorsaa jo täyttähäkää..samoin venla..se ei nukkunu ku tunnin päikkäreitä,joten mahoton oli tirinä päällänsä koko illan..en tiiä,vanhuusko tolle ukolle on tullu vai ainanen väsymystila,kun sänkyyn heittäytyy,niin het alkaa kuorsaus..no johan sen on noustava viiden jälkeen ylös,kun menee kuudeks töihin..mutta eipä meijän huushollissa olla sitä laatuaikaa kaksin paljon vietelty..sano se tänään,et pitäs meijän nyt kesällä käydä jossakin tanssimassa..niin..minähän kesänä...

yo mä puhalsin sen siirin jyskin uima-altaa ihan ite... meinas vähän pyöryttää sen jälkeen :laugh:

ihania kuvia oli millillä... minäkin laitoin mekosta kuvan sinne mihin mun pitäis mahtua :ashamed:

Yhteistyössä