Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:Nyt mä jo höpötän omiani lahopää kun olen...olihan mun poika just muutaman päivän siskon kaverin luona n.300km päässä, kun siellä asuu hänen yksi kaveri jonka siis tuntee siskon kautta koirapiireistä. Pojat on nähneet toisiaan jo muutaman vuoden ajan silloin tällöin koiraleireillä ja siellä tulleet hyvin juttuun. Nyt sitten kun mun poika oli ollut tän pojan luona niin ei ollutkaan mennyt niin kivasti. Oli ollut ihan kivaakin, mutta myös tullut koti ikävä :| Eli kannattaa myös miettiä miten hyvä kaveri tämä toinen on jos lähtee pidemmäksi aikaa pitkälle, ettei sitten mene sukset ristiin jostain syystä ja tule koti ikävää, kun ei pääsekään kotiin ihan heti.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Dirlittan nyt kun tuon sun viimeisen viestin luin niin kyllä miä varmaan pojan päästäisinPuhelimet kehiin. Onkos muuten Eetulla omaa kännyä johon voisit soitella tai Eetu vastaavasti sulle päin?
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:tuutis: Sitähän minäkin aina pelkään, pahinta. Vaikka ymmärrän sen että mitä vaan voi tapahtua missä vaan mutta silti.. :ashamed:
Mä olen kyllä niin ylihysteerinen noiden lasten kanssa kaikessa, tää onkin siksi ihan kauheeta joutua päättämään tällasta..
Meillä Eetu syksyllä 11v, ja mä en päästäis sitä kahdelleen sen kaverin kanssa uimaan, mä sekoaisin huolesta..Mä en vaan osaa ajatella että se pärjäis..* tilaa tuutikselta sitä pumpulia mihin käärii pojan ja teippaa itseensä kiinni..pysyköön siinä tallessa*
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:JA kehtasi tuo ukko äsken kettuilla kun sanoin että tuutis osti uudet rattaat, sanoi että nyt meijän mamma juoksee heti maanataina ostamaan myös uudet kärrit....mitähän se nyt sillä tarkoitti :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:JA kehtasi tuo ukko äsken kettuilla kun sanoin että tuutis osti uudet rattaat, sanoi että nyt meijän mamma juoksee heti maanataina ostamaan myös uudet kärrit....mitähän se nyt sillä tarkoitti :ashamed:
![]()
mitä se oikein ajattelee
![]()
Pistä ukko ulkoruokintaan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Tuutis: jooo, niin se on.
Mä muistan aina kun mun äiti sanoi kun Eetu oli vauva, että mitä pienempi lapsi, sitä pienemmät murheet.
Mietin aina että typerä sanonta, että kyllähän se arki helpottaa kun lapsi kasvaa..Mutta on siinä vaan vinha perä. :hug: