Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Tuleeko se reaktio just siihen kohtaan, johon maitoo on laitettu? Voiko maitoallergiaa olla, vaikkei reaktioo tuu?
Laitoin semperiä mahaan, eikä mitään tullu. Oikeeta maitoo laitoin reiteen ja siihen kohtaan ei tullu mitään, mut sen puolen nivunen lehahti ihan kirkkaan punaseks jostain syystä.
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Jee, tämä mamma lähtee laivalle lasten kanssa kesällä.![]()
![]()
![]()
Tilasin tänään matkan Viking Linelta, oli meinaan halpa.......24 ?/hlö kuljetuksen kanssa, päivä Tukholmassa. Minulta siis 96 ?. Veljen vaimo lähtee mukaan poikansa kanssa, ja minä kera 4 lapsukaisen......joten varokoon vaan kaikki silloin laivalla olijat, vauhtia ja vaarallisia tilanteita luvassa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Tänään sitten, kun aamulla mies otti Eeemilin, lähti puuron keittoon ja sain jäädä makoilemaan. Siinä loikoilin ja laitoin käteni vatsan päälle, ja ekaa kertaa tunsin ihan käteen monia pieniä potkuja :heart: :heart: uskomaton oli tunne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Tänään sitten, kun aamulla mies otti Eeemilin, lähti puuron keittoon ja sain jäädä makoilemaan. Siinä loikoilin ja laitoin käteni vatsan päälle, ja ekaa kertaa tunsin ihan käteen monia pieniä potkuja :heart: :heart: uskomaton oli tunne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Jee, tämä mamma lähtee laivalle lasten kanssa kesällä.![]()
![]()
![]()
Tilasin tänään matkan Viking Linelta, oli meinaan halpa.......24 ?/hlö kuljetuksen kanssa, päivä Tukholmassa. Minulta siis 96 ?. Veljen vaimo lähtee mukaan poikansa kanssa, ja minä kera 4 lapsukaisen......joten varokoon vaan kaikki silloin laivalla olijat, vauhtia ja vaarallisia tilanteita luvassa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Jee, tämä mamma lähtee laivalle lasten kanssa kesällä.![]()
![]()
![]()
![]()
Jee! Kiva että pääsette, olet niin kauan puhunut että ois kiva lähteäMekin päätettiin lähteä viikkarilla tällä kertaa, oon luullut että ne on ihan onnettomia, mutta sittenkin moni kehuu ja tekee mieli vaihtaa laivaa välillä. Helmikuussa oltiin Siljalla. Mones päivä menette? Ja Helsingistä vai turusta? Ja mitäs kautta noin halvan lähdön sai? Oliko jokin alennus? Pitäis itekin varata ennenkuin kaikki hyvät hytit menee...
Alkuperäinen kirjoittaja santti:tulijat... siis ainakin henkka ja yksäiti. moneltas me treffataa? ja hei rontti... oleks sä tulossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Mileko:
Ja siitä kaupan soijamaidosta, ainakin siinä Alpro Soijajuomassa on mainintra että EI alle 1v lapsille.