2010 Ihanin välikausihaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
po.pin vihreä ja punajuuri, en osaa päättää kumpi oli ihanampi :D
Ihan mielenkiinnosta, aiheesta hieman poiketen, niin vaikuttaako po.pin haalareissa merkki ja laatu ostovalintaan kun ovat kuitenkin aivan perus yksvärisiä?

Meillä vaikuttaa käytännöllisyys eniten. Popin haalareissa on niin paljon ajateltu sitä miltä se tuntuu lapsen päällä ja miten se toimii, esim. peukkureiät hihan resooreissa, kunnolliset tarranauhat hihoissa, pehmeä kaulus, jne. Mä ottaisin niitä mielelläni kuviollisena, mutta yksivärisenäkin ne kelpaa. Varsinkin tää vihreä on mun suosikkini niin tytölle kuin pojallekin: http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4892&productidentifier=60053605&colorid=2508355&sectionid=clothes&subsectionid=outdoors

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
po.pin vihreä ja punajuuri, en osaa päättää kumpi oli ihanampi :D
Ihan mielenkiinnosta, aiheesta hieman poiketen, niin vaikuttaako po.pin haalareissa merkki ja laatu ostovalintaan kun ovat kuitenkin aivan perus yksvärisiä?

Mulle yksivärisyys on nimenomaan hyve ja asia, josta voin maksaakin. En yhtään pidä tuosta "suikaletyylistä" minäkään.

Ostin pojalle reiman santorini -haalarin, väri 600 eli t.sin ja turkoosia raitaa (http://www.reima.fi/fi/mallisto/santorini/). On onneksi kantajallaan aivan ihanan näköinen päällä. Kun ei millään löytynyt mitään muutakaan joka olisi yhtään miellyttänyt. Olisin kaivannut haalareihin ruskeaa, oranssia, vihreää, turkoosia....! Jotain pojalle sopivaa ja värikästä! (en tykkää pukea poikaa siniseen) Mutta oli aika laihanlainen tarjonta. Netistä en lähtenyt tilaamaan kun on pitkäselkäinen ukkeli, jolle pitää ehdottomasti saada sovitettua haalari ennen ostoa. Talvihaalari oli remun t.rusk ihanilla vihreillä yksityiskohdilla <3 Nyt on ensi talveksi paineita löytää joku yhtä ihana mutta ei liian samanlainen.... ;)

Yhteistyössä