H
"heh"
Vieras
Minusta alle 20v äidistä voidaan puhua teiniäitinä, mutta jotkut 18-20v äidit on kylläkin kypsempiä idiksi, kuin jotkut 30-40vuotiaat.
Miten 18-20 vuotias voi olla kypsempi kuin 30-40v?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta alle 20v äidistä voidaan puhua teiniäitinä, mutta jotkut 18-20v äidit on kylläkin kypsempiä idiksi, kuin jotkut 30-40vuotiaat.
Sain esikoiseni vuosi sitten 21-vuotiaana ja lapsi oli täysin harkittu ja kovasti toivottu. Opiskelen AMK:ssa sosiaali- ja terveysalalla ja 28-vuotias mieheni on IT-alalla. Tässä on lähtökohdat meidän perheelle ja vanhemmuudelle. Minkälaisia ajatuksia asetelma herättää?
Kysyn ihan mielenkiinnosta, sillä olen kuluneen vuoden aikana törmännyt useamman kerran ulkopuolisiin, jotka kutsuvat minua teiniäidiksi tai vaihtoehtoisesti nuoreksi äidiksi. Jotkut vain toteavat asian, joillekin se tuntuu olevan ongelma. Minä olen ihan ällikällä lyöty näiden teiniäitikommenttien kanssa. Ymmärrän kyllä olevani ensisynnyttäjiä keskimääräistä nuorempi, mutta teiniäidiksi en pysty itseäni mieltämään. Onko se oikeasti ihan omituista, jos 21-vuotias haluaa äidiksi? Poikamme on nyt vuoden ikäinen ja itse täytän pian 23 vuotta. Innolla odotan sitä ikää (kenties 25?) kun äitiyttäni ei kummastella.