...se paukapää joka ärsyttää joitakin tällä palstalla!
Kellonaika ei nyt ole aivan sama, mutta vuorokausi on jo vaihtunut eikä se niin nuukaa ole.
Tässä kappale jota en todellakaan laula karaokessa lauantaina. B)
http://www.youtube.com/watch?v=3Tp3Ayz0_1g
Tässä kappale jota en todellakaan laula karaokessa lauantaina. B)
http://www.youtube.com/watch?v=3Tp3Ayz0_1g