26.6.1979 näki päivänvalon...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
...se paukapää joka ärsyttää joitakin tällä palstalla! :laugh: :laugh: Kellonaika ei nyt ole aivan sama, mutta vuorokausi on jo vaihtunut eikä se niin nuukaa ole.

Tässä kappale jota en todellakaan laula karaokessa lauantaina. B)
http://www.youtube.com/watch?v=3Tp3Ayz0_1g
 
Onnittelen tänäkin vuonna. =) Kuten viime vuonna. Tosin kellonaika ei pidä mullakaan paikkaansa ja päivänvalon näin vuotta myöhemmin kuin sä, mutta päivämäärä on sama.
 
n030.gif


:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sama hei kuin viime vuonna :
Onnittelen tänäkin vuonna. =) Kuten viime vuonna. Tosin kellonaika ei pidä mullakaan paikkaansa ja päivänvalon näin vuotta myöhemmin kuin sä, mutta päivämäärä on sama.

Hyvää syntymäpäivää sullekin! =) :hug: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Sama hei kuin viime vuonna :
Onnittelen tänäkin vuonna. =) Kuten viime vuonna. Tosin kellonaika ei pidä mullakaan paikkaansa ja päivänvalon näin vuotta myöhemmin kuin sä, mutta päivämäärä on sama.

Hyvää syntymäpäivää sullekin! =) :hug: :flower:

Kiitoksia vain. :D Jostain kumman syystä olet ainoa palstalta, jonka syntymäpäivä on jäänyt hyvin mieleen :laugh:
 
Onnea :flower:

Liisa Rohtovaara teki Karvisdebyyttinsä samana päivänä kuin synnyit :D

http://1.bp.blogspot.com/_z8XQt6nk2l4/SW2a2f9sxAI/AAAAAAAAAec/w7s0I7qviMM/s1600-h/Garfield+Comic+Strip+~+Liz+Likes+My+Smile,+We
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Sama hei kuin viime vuonna :
Onnittelen tänäkin vuonna. =) Kuten viime vuonna. Tosin kellonaika ei pidä mullakaan paikkaansa ja päivänvalon näin vuotta myöhemmin kuin sä, mutta päivämäärä on sama.

Hyvää syntymäpäivää sullekin! =) :hug: :flower:

Kiitoksia vain. :D Jostain kumman syystä olet ainoa palstalta, jonka syntymäpäivä on jäänyt hyvin mieleen :laugh:

Niin mistähän johtuis. :D Mun äitillä oli muuten eilen synttärit, on aikoinaan just ehtinyt täyttää 19 kun mä synnyin seuraavana päivänä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hitto:
Onnea!

Niin, sä laulat vaan tän... :D http://www.youtube.com/watch?v=VSsJithj5bU

Mä en muuten laula mitään!! :kieh: :snotty: Onneksi tiedän kuka silloin on vetämässä karaokea siellä baarissa mihin mennään ja hän ei laita mua laulamaan jos en halua. B) Eli aivan turha kaverien ilmoottaa mua laulamaan. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea :flower:

Liisa Rohtovaara teki Karvisdebyyttinsä samana päivänä kuin synnyit :D

http://1.bp.blogspot.com/_z8XQt6nk2l4/SW2a2f9sxAI/AAAAAAAAAec/w7s0I7qviMM/s1600-h/Garfield+Comic+Strip+~+Liz+Likes+My+Smile,+We

Tämä oli uusi tieto. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No se on nyt melkein pakko laulaa se! Se kuuluu asiaan. Minäkin jouduin :snotty:

Vaikka vastahan panin.

Mä en laula! Mennään kuitenkin mun työpaikalle, että en mä halua senkään takia laulaa yhtään mitään. Mä voin esittää toiveen karaokevetäjälle, että hän laulaa. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mun lahjani sulle on että lupaan itse olla laulamatta! :D
http://www.youtube.com/watch?v=yolLqx6k1OM

ONNEA! :flower: =)

Kiitos. =) Hemmetin youtube taas takkuaa eikä lähde pyörittämään tuota videota! |O :(
 

Similar threads

S
Viestiä
2
Luettu
779
M
R
Viestiä
0
Luettu
2K
Aihe vapaa
rakastunut
R
L
Viestiä
78
Luettu
1K
L
V
Viestiä
11
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä