26v nainen ja 40v mies, onko ihan mahdoton yhtälö???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mukavan miehen tavannut, ikää vain aika paljon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mukavan miehen tavannut, ikää vain aika paljon

Vieras
Todella nuorekas mies, ei hetkeäkään yli 35 vuotiaaksi luulisi ulkonäön perusteella ja hetkeäkään yli 30 vuotiaaksi ei luulisi käytökseltään.

Siis onko se sitten 10 vuoden päästä ihan kamalaa kun mies on 50v ja nainen 36v :o

Vai mitä olette mieltä kannattaako edes yrittää?? Vai etsinkö nuoremman

Moni nelikymppinen korostaa nuorekkuuttaan ja hakemalla hakee nuorempaa naista.
Varmasti haluaa perustaa perheen ja vakiintua. Jos on ok sinulle, niin eiköhän se oo ihan ok liitto.

Ei se ikäero mikään este ole,eikä tuo ole edes paha ero!Itse 26 vuotiaana seukkasin 43 vuotiaan kanssa.Tyyppi mielettömän hauska,nuorekas ja kuitenkin jo sitä iän tuomaa kokemusta ja tietoa.

Nelikymppisenä vielä suht hyvässä vedossa mutta jo nelivitosena alkaa hiipua niin halut seksissä kuin yleinen jaksaminen töissä ym.
Naisen seksuaalisuus on huipussaan siinä nelikymppisenä,ei todellakaan mikään 55v pysy siinä tahdissa mukana.
Lisäksi jos haluaa lapsia,alkaahan se nelikymppinen mies olla jo aika vanhaa kamaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äijät vanhenee tosi nopeesti:
Nelikymppisenä vielä suht hyvässä vedossa mutta jo nelivitosena alkaa hiipua niin halut seksissä kuin yleinen jaksaminen töissä ym.
Naisen seksuaalisuus on huipussaan siinä nelikymppisenä,ei todellakaan mikään 55v pysy siinä tahdissa mukana.
Lisäksi jos haluaa lapsia,alkaahan se nelikymppinen mies olla jo aika vanhaa kamaa.

Hiipuminen seksissä on kyllä ihan yksilöstä kiinni. :whistle:

Muista että miehet kuolee keskimäärin 7-10 vuotta naista aikaisemmin. Kannattaa siis ottaa itseään nuorempi mies tai sitten vanha ja varakas jolla huonot geenit ja sairastelua :D

Alkuperäinen kirjoittaja heikuule:
Muista että miehet kuolee keskimäärin 7-10 vuotta naista aikaisemmin. Kannattaa siis ottaa itseään nuorempi mies tai sitten vanha ja varakas jolla huonot geenit ja sairastelua :D

Ei kun ensin se vanhempi mies ja tämän kuoltua ottaa sitten toyboyn. :xmas:

Ai että alkaa hiipua? "Minun" nelivitoseni ei osoita minkäänlaisia merkkejä hiipumisesta,ei sängyssä,ei töissä eikä vapaallakaan..

:laugh: :laugh:

Ihan kuinka tahansa... :saint: :D

Eikä mies ole raskaana tai synnytä, eli ei ikä vaikuta miehellä vanhemmaksi tuloon samoin, kuin naisella. Taisi äijä olla jotain 46 v. kun IRA syntyi ja äijä toipui synnytyksestä lähes yhtä nopeasti, kuin minä.

Hih. Yksi keskustelija kertoo, ettei neljäkymppisestä miehestä ole enää tekemään lapsia, ja toinen kertoo, että neljäkymppisenä nainen on hehkeimmillään. Joko ikä on todellakin pelkkä numero, tai sitten täällä ei ole ihmisillä kauheasti kokemuksia neljäkymppisyydestä. Minä ainakin myönnän, että minulla ei ole.

Mutta mielipiteeni on sama kuin hetki sitten: suhde pysyy pystyssä tai kaatuu ihan muista asioista kuin ikäerosta.

Yhteistyössä