V
vieras
Vieras
Meillä on 2kk tyttö, Neocate-korvikkeella. Suolisto tukossa, samoin kuin aiemmin Nutramigenista. Tyttö ollut sairaalassakin tarkastuksessa kun lääkäritkin oli huolissaan... Siis olen tullut siihen tulokseen ettei osaa kakata kunnolla kun on alusta asti ollut niin vaikeaa. Naama punaisena ähkii ja ähisee, itkee. Kakka ei tule kuin kuumemittarin avulla ja sitähän ei sais tehdä liian usein. Microlaxia annettu toissapäivänä lääkärin määräyksestä, ei toimi. Levolac käytössä myös lääkärin määräyksestä. Ei vaikutusta. Ja ei toimineet Nutramigenin aikanakaan. Näiden kahden välillä käytettiin Tutteli Omneota, lehmänmaitopohjasta siis... silloin kakkaa tuli välillä mutta se oli tosi tiukassa silloinkin.
Mitä ihmettä mä voin tehdä vielä? Soitin äsken lääkärille joka selkeästi oli ärsyyntynyt että tuollasia soittelen. Tämä siis sairaalan lastenosaston lääkäri joka aiemmin käski mun soittaa tuonne osastolle jos jtn asiaa. No en soita enää kun tuli viesti selväksi että kiire on.
Kauanko tota kakkaa pitää oikein ootella tulevaksi? Ton Neocaten kanssa tuleekin varmaan aluksi kova vatsa mutta miten kauan pitää oottaa?? Tuntuu ettei meitä oteta tosissaan.
Mitä ihmettä mä voin tehdä vielä? Soitin äsken lääkärille joka selkeästi oli ärsyyntynyt että tuollasia soittelen. Tämä siis sairaalan lastenosaston lääkäri joka aiemmin käski mun soittaa tuonne osastolle jos jtn asiaa. No en soita enää kun tuli viesti selväksi että kiire on.
Kauanko tota kakkaa pitää oikein ootella tulevaksi? Ton Neocaten kanssa tuleekin varmaan aluksi kova vatsa mutta miten kauan pitää oottaa?? Tuntuu ettei meitä oteta tosissaan.