V
"vieras"
Vieras
Siis mä en tajua just tätä! Miks pitää vääntää lapsi ja sit heti 2kk kuluttua on "pakko" päästä johonki bileisiin notkuun, muka tuulettuun. Lapsi on ihan pikkusen pitkäaikaisempi "projekti".
Sitä voi tuulettua muutenki ku vetämällä kännit ja työntämällä pienen yökylään.
Et tajunnut että ap provoili. Muuten hyvä teksti, mutta tuo "tuulettumaan" sana paljasti että nyt provoillaan äitipalstalla.