Huomenta vaan, olen yksin ja olen nähnyt vaihteeksi märkiä unia.... näin unta siitä miten olin kotona nukkumassa kun mieheni tuli kotiin kaverinsa kanssa vielä yömyssyille, mieheni meni suihkuun ja tarjosin hänen ystävälle juotavaa, päällä minulla oli pitsinen lyhyt aamutakki, kun korotin kaappiin juomalasia ottaakseni tunsin miten hänen kaverinsa asettui minun taakseni ja painautui pakaroitani vasten, nännit kovettuivat välittämästi ja ne törröttivät kun sokeripalat, se ei tietenkaan jäännyt kaverilta huomaamatta ja tunsin miten kalu väräkti pakaroitten välissä. Älä huoli miehesi on vielä suihkussa ja kuulin miten vesi lorisi suihkussa. Kaveri ujutti kätensä aamutakin alle ja tarttui varmalla otteella rinnoistani, ummistin silmäni ja nojasin tiskipenkkiä vasten samalla kun työnsin pppuani tiukemmin hänen sepalusta vasten. Miehen kädet vaeltelivat kohti ajettua häpykumpua ja hän raotti huuliani keskisormella kevyesti hieroen klitorista, polvistuin ja avasin sepaluksen ja esiin ponnahti paksu ja suonekas kalu, olin tietoinen siitä että mieheni kaverilla oli varsin isokokoinen kalu...kevyellä otteella vedin esinahan taakse ja tuijoitin tuota kookasta terskaa ennekuin otin sen suuhun, imin ja pyörittelin kieltä terskan päällä ja kaveri otti minua hiuksista kiinni ja painoi kalua syvemmälle. Säpsähdin kun huomasin että mieheni olikin tullut suihkusta ja seurasi pyyhe lantiola touhuamme... En kai keskeyttänyt hän sanoi kun punastuneena yritin alkaa selittää että tässä nyt vaan kävi tällä tavalla, ennekuin huomasin että miehelläni olikin teltta pystyssä, jatkoin imemistä samalla kun katselin lasituneella ilmeellä miestäni, kaveri oli laukeamis pisteessä kun lopetin imemisen ja vedin mieheltäni pyyhkeen lantioilta ja aloin imeä vuorostaan hänen kalua. Kun mieheni alkoi murehtia ja oli lähes laukeamassa... nousin ja siirryin nojaamaan ruokapöytää vasten jolloin kaveri siirtyi minun taakseni ja työnsi kalunsa häpyhuulten väliin, mieheni seurasi vierestä kun vieras mies oli valmiina panemaan minua, tätähän olet kaivannut hän totesi ja nyökkäsin.... kaveri painoi hitaalla työnnölä kalun juurta myöten vakoon ja piti lantioista kovasti kiinni, hän kirjaimellisesti nai minulta aivot pihalle mieheni katsoessa vierestä ja tunsin miten kalu sykki kun kermanen sperma syöksy vakoon, mieheni hymyili vierestä kalu kovana... kaverin kunnon pettäessä mieheni käänsi minut selälleen pödälle ja jatkoi tuota raivokasta panoa, en osaa sanoa kuinka monta orgasmia sain yön aikana mutta sen voin sanoa että varmasti tämä ei jäännyt viimeiseksi kerraksi.