3/2006 osa6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas uusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei vaan kaikki!

Täällä ollaan äkäisen flunssan kourissa kotosalla, joten jos ei ihmeitä tapahdu, multa jää valitettavasti eka tapaaminen väliin :(. Kolme päivää on jo lentsu vaivannut ja tänään toistaiseksi pahin olo, onneksi kuume ei ole noussut korkealle. Helpottaa vähän kun tietää, että vauveliin ei tavallisen flunssapöpön pitäisi vaikuttaa millään tavalla.

Varmoja havaintoja liikkeistä ei täälläkään vielä, mutta yritän edelleen olla stressaamatta :)

Oikein hauskaa tapaamista kaikille ""kynnelle kykeneville"" ja sopikaahan aika uudellekin tapaamiselle, jotta nuhanenätkin pääsee mukaan :)

Vanilja 17+6

Mä olen myös ruvennut ihmettelemään, että kuinkahan voimakkaita näistä potkuista loppua kohti tulee. Vielä toissaviikolla en varmuudella tuntenut mitään liikkeitä, mutta viime yönä tulokkaan potkut suorastaan häiritsivät nukkumista (yritin eilen poikkeuksellisesti nukkua oikealla kyljellä mutta kaveria tämä ei ilmeisesti mielyttänyt..).

Ani 19+0

...ALOITTAA UUDEN LISTAN? En tiedä muista, mutta mun mielestä on inhaa selata aina niin pitkälle ja kun koko tekstin esittäminen vie niin paljon tilaa!! Multa jää varmaan joitain hyviä kommentteja lukematta kun ei jaksa selata jokaista sivua!! Pliiiiiiiiiiiiiis=)? Janis

Neulassa käyty taas vaihteeksi. Kaikki hyvin ja sydänäänet kuului, syke noin 150. Terkkari sanoi, että ""mujaukset"" joita kuului oli joko potkuja tai nyrkin iskuja. Itse en vielä tunne liikkeitä. Paino oli noussu edellisestä kerrasta 900 g/5 vko. Eli enpä stressaa turhia painon kanssa. Eipä noita ole tullut tuijotettua vaa'an lukemia aiemminkaan. Ensi viikolla saan ajan rakenneultraa varten. Vielä ei antanut sitä aikaa. vk 16+0.