Huomenta! :flower:
Täällähän on hurja meno päällä: ensin ei tapahdu mitään ja kun toukokuu koittaa niin yht'äkkiä sinne laitokselle lähtijöitä olisi pilvin pimein

Mutta sovitaanko, että mennään ihan nätissä jonossa ja aikataulun mukaan eli
eipäs etuilla jonossa, kaverit
Mollakka Sinulla on jo "paljon" mittarissa: oliko niin, että tänään peräti 41+0?

Jaiks, jos pitää vielä yli viikko odottaa täälläkin... Tsemppiä! :hug:
Mymmelis Samaa olen miettinyt tästä
hedelmöittymisajankohdasta, joka oli siis TÄYDELLINEN B) Ihanaa, kun tuli raskaaksi syksyllä (itse tein testin elokuun viimeinen päivä) ja käärön saa syliin toukokuussa - eli kesällä ei "tarvinnut olla lainkaan raskaana", joka varmasti on kivempaa kuin kärvistellä kauheissa helteissä turvotuksen kourissa :/ Mitäs sanotte tytöt, jos laitetaan heti uutta pullaa uuniin ensi elokuussa? B)
eeti Minullakin tämä 4.5. on tosiaan ultran mukainen ja oviksesta laskettu LA ja jos kuukautisista katsoo niin sitten the päivä olisi vasta 8.5. Aika kuitenkin muutettiin, koska vauva on alusta asti vastannut kooltaan tuota 4.5. ja kun kerran hedelmöittymishetki on tiedossa niin suostuivat sitten muutamaan.
Toivotaan, että vauvasi malttaa odottaa maanantaille! =)
birdie81 Jaa mitäs kivaa siinä on, että olen vielä yhtenä kappaleena? B) Haluaa jo "tuplaantua"
PieniTytönTylleröinen
Merika Eikös se ole niin, että yliaikaisilla lapsilla alkaa painoa laskea, koska istukka alkaa olla ns. tiensä päässä? Näin ainakin käsitin oman kätilöni puheista, kun kyselin tuosta vauvan painon kasvusta loppuaikoina.. Kuulemma vauvan suureen syntymäpainoon vaikuttaa enemmänkin mut tekijät, esim. geenit ja äidin ruokavalio. Vaikka mistäs näistä varmaksi tietää - toivotaan nyt, ettei kukaan joudu pusertamaan mitään 5- kiloista ulos itsestään :/
Mahtaako birdie ja annaliina olla vauvanhakureissulla????
Ihanan aurinkoista ja lämmintä lauantaita kaikille toivottavat,
Carmen ja Nirppu-liisa 39+6