3 kk, kokogallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitikkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no, en ole LTO, enkä myöskään ole se joka aloittaa tekstieni morkkaamisen jokaisessa mahdollisessa keskustelussa.
On kokemusta koliikista, siskollani oli koliikki (10v ikäeroa meillä). On kokemusta myöskin ilkeästä äitipuolesta (hyvinkin paljon kokemusta,ikävä kyllä). Ajan myötä hänkään ei ole enää ilkeä eikä kateellinen minun ja isäni suhteesta.
Oliko kenties jotain muuta kysyttävää, vai saisinko kenties jo olla rauhassa ;)

ai sä hoksasit.. En kyllä tajua että mitä mä täällä viime keväänä olisin tehny kun oli vauva vasta masussa? :D ihan tuolla odottajien puolella olin. Ikävä tuottaa pettymys :)

Jos vaihdetaan takaisin alkuperäiseen puheenaiheeseen..:)

Tyttö oli 3kk neuvolassa 5800 g ja 58,5 cm. Kuulemma lihava. No kieltämättä; nyt hieman alle 5-kuisena varmaankin jotain 6,5-7 kiloinen mun arvion mukaan ja 4-10kg vaipat ei mene enää päälle:P

ei vauvat voi olla lihavia..
Jos vois,niin meidän vauva olis sumopainija :D
Ainakin meille se ammattitaitoinen neuvolantäti sanoi, että pääasia kun menee samassa suhteessa, joten en stressaa. :) Kyllä se siitä tasottuu.

Joo, no mä vähän liiottelin:)

Ei tyttö oikeastaan ole vartalostaan lihava, mutta ne reidet, ne on kamalat michelinit :) Siksi ei mene ne vaipatkaan päälle, kun ei reidet mahdu jalanaukkoihin..

Tasaisestihan se on kasvanut omalla käyrällään, eli ei huolta tosiaan:)

no meillä kasvaa niin huimaa vauhtia, että joutuu täti varmaan tekeen lisätilaa paperille :D
Silti en ole huolissani, koska on tullut neuvolasta vaan positiivista palautetta.
michelinit on reidet täälläkin, ja että kuin söpöt :D

Yhteistyössä