V
vieraas
Vieras
öttismönkiäinen, tosi harmillinen tilanne sulla. Itse sain apua heti, olin tosi pahasti itsetuhoinen. Lapsetkin sain päivähoitoon viikossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saara:hyvä äiti?? SEKÄ TULEE SIITÄ JOS LEIKKII LASTENSA KANSSA? tuota kirjoitusta luen...
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Tälläisiä otsikoita mä aina pelkään, kun täälläkin joku valittaa, ettei jaksa yksin lasten kanssa...
Sitten vielä saa vastauksia, että itseppä olet lapset hankkinut, on sun jaksettava.
Todella surullista.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Vaikka henkilö olisi kuinka masentunut niin lapsiaan ei saa tappaa. OIkeudessa kyseinen nainen todetaan syyntakeettomaksi ja pääsee takaisin kotiin, kun on niin kova masennus. Ei j*lauta!!! Hän olis voinu viedä ne lapset vaikka ostariin ja lähteä itse pois paikalta. Kai 8v olis jo osannu soittaa isälleen että äidin kanssa on onglemia...
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Olkoon psykoosi, olis hän voinu laittaa ne lapset ovesta pihalle. Mulle on aivan sama onko nainen ollut psykoosissa vai ei mutta vapaaksi hän pääsee ja ihmiset surkuttelee... Suoraan sanottuna perseestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Olkoon psykoosi, olis hän voinu laittaa ne lapset ovesta pihalle. Mulle on aivan sama onko nainen ollut psykoosissa vai ei mutta vapaaksi hän pääsee ja ihmiset surkuttelee... Suoraan sanottuna perseestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Vaikka henkilö olisi kuinka masentunut niin lapsiaan ei saa tappaa. OIkeudessa kyseinen nainen todetaan syyntakeettomaksi ja pääsee takaisin kotiin, kun on niin kova masennus. Ei j*lauta!!! Hän olis voinu viedä ne lapset vaikka ostariin ja lähteä itse pois paikalta. Kai 8v olis jo osannu soittaa isälleen että äidin kanssa on onglemia...