Olis kyl pitäny huomata. 3v jätetty yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nellustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja olis kyllä pitänyt huomata, että tämä on enemmän kuin 7. aloitus tästä aiheesta.

Oikeesti, jos uutinen on vanhempi kuin 5 minuuttia ja se on noin likeisesti palstan aiheeseen liittyvä niin voi olla sataprosenttisen varma että aloitus on ehditty jo tehdä. Silmä käteen tässäkin asiassa!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ja olis kyllä pitänyt huomata, että tämä on enemmän kuin 7. aloitus tästä aiheesta.

Oikeesti, jos uutinen on vanhempi kuin 5 minuuttia ja se on noin likeisesti palstan aiheeseen liittyvä niin voi olla sataprosenttisen varma että aloitus on ehditty jo tehdä. Silmä käteen tässäkin asiassa!

:D ei ollu etusivulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Menin taaksepäin kolmossivulle asti et viittisitkö sanoo et mis on ne 7 alotusta aiheesta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:
Onko haku tuttu käsite?

Mä en löydä tolla haulla ikinä mitää ja mitä laittaisin edes hakusanaksi? anteeks kauheesti jos tää mun alotus nyt häiritsee teitä :saint: mut edelleen mis ne 7 muuta alotusta on? en löydä tai sitte oon tosi sokee..

Yhteistyössä