En olis nukkunutkaan.... Viiden aikaan ylös :headwall:
Buam :hug: :hug: Valvominen on kyllä kurjaa. Toivottavasti et joudu synnyttämään ilman miestä :hug:
Varanikki On vielä eroa masun koossa =)
Finu Mulla ei oo kyllä mitään tietoa kuinka herkästi käynnistelevät. Hyvinhän sullakin noita viikkoja alkaa olla, jospa olisi toivoa? Astmanhan luulisi ainakin olevan selkeä "syy", jos ei kivut niinkään :hug:
Mulla tuli mieleen, että olisko tuo mainitsemasi tykytys ihan vaan hikka vauvalla? Mulla se tuntuu just tuolla alhaalla vasemmalla, vähän niinkuin iso elohiiri
Pilkkuliini siellä pojat alkaa olla isoja! Onko siitä jo kolme viikkoa tosiaan, aika menee kauheen nopsaan. Mukava kuulla että hyvin on mennyt.
Mietiskelin että mitähän
katsu74:lle kuuluu?? Muistelin että kertoi käynnistyksen olevan suunnitteilla rv 35 ja mietin että jokohan siellä ollaan kohta nyytti kainalossa :wave:
Erilaisia käytäntöjä näköjään tuosta
Sf-mitasta. Mulla oli niin, ettei kahdessa viikossa ollut kasvanut yhtään, mutta ei ollut neuvolassa huolissaan. Sanoi että jos seuraavalla kerralla ei ole mitään tapahtunut niin sitten lähetettä eteenpäin. No, sitten olikin 3cm seuraavan kahden viikon aikana kasvanut, eli saattoi olla mittavirhe alunperinkin tai vauva oli vaan jotenkin hassussa asennossa.
Paha olo myös muutamallakin palannut.. Täällä myös selällä oleminen tekee huonoa ja tässä yksi päivä oli ihan että lähenkö työntämään sormet kurkkuun kun oli niin "pala kurkussa". Yökkäilinkin samaan tapaan kuin alkuraskaudesta. Meni sitten ohi, en tiiä mitä oli... Heikotusta on kanssa alkanut olla, siis että kun nälkä tulee, niin se tulee sitten kunnolla. Pyörryttää ja tärisyttää ja pakko saada esim tuoremehulla äkkiä sokerit ylös että edes pystyy laittamaan sitä ruokaa. Ja mulla ei siis ole mitään rd:tä tms. Öisin saattaa kanssa olla nälkä vaikka olis kuinka hyvin syönyt edellisenä päivänä.
Kotiutumisvaatteista ollut jo mietintää. Mä kanssa näin urpona mietin että millä se vaavi sitten tarkenee. Yksi tietty body+puolipotkarit yhdistelmä on mielessä minkä haluaisin päälle, katsotaan sitten kelin mukaan tarviiko haalarin alle vielä muuta.. Oon koittanut ettiä sellasia perinteisiä "nauhamyssyjä", mut ei oo oikein kaupoissa ollut vielä niin ohkasia. Prismassa oli, mutta kovin isoja kokoja, pienin 62cm...
Tarviikohan
rintapumppua kovin etukäteen hommata? Uskoisin kyllä että mieskin sen osaisi kaupasta sitten tarvittaessa tuoda, näkihän tuo perhevalmennuksessa minkälaisia ovat.. Niin ja se
sitteri meiltä puuttuu myös, ei siinä muuta muuta kun että täältä sitä ei saa mistään, mutta ei kai senkään tarve niin akuutti ole, etteikö mies vaikka kerkeisi parin tunnin shoppailumatkaa tehdä..?
Jahas, josko sitä sitten aamupalaa nassuun, kahviakin voisi vielä hörpätä...
ALM ja mönkijä (joka mönkii ja möyrii lähes 24/7) 36+0 :heart: