3 vuotiaamme on ihan isän poika ja isä ei tätä tajua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mies skitsoo heti, jos poikamme ei mene heti nukkumaan ja haluaa vaan isän tulevan pesemään hampaansa. Mies kiroaa lapsen kuullen ja se nukkumaan meno on jotain ihan hirveetä. :( Mies väittää, että mulla on niin helppoa, kun mun ei tarvitse esim. iltapesuja lapselle tehdä.. mä oon niin poikki.
Minä äitinä en kelpaa pojalle iltasatuja lukemaan jne. jos mies on kotona.

Millä ihmeellä mä saan miehen muuttumaan?

eiks se oo ihan hyvä että hampaat pestään ennen nukkumaanmenoa, siis onko isä sitä mieltä että niitä ei tarvisi pestä?

lapsilla on erilaisia vaiheita kehityskessä, välillä on isän poika, välillä äidin. mutta semmooinen pelaaminen että vain äiti kelpaa johonkin tai vain isä kelpaa johonkin on monesti vain lapsen valtapeliä eikä siihen kannata lähteä mukaan. sovitte keskenänne kumpi hoitaa tietyt toimet minäkin iltana ja sitten ne hoidetaan eikä niin että lapsi saa pompuuttaa teitä mielin määrin.
onhan se hirveää jos isällä ei oo tarpeeksi aikaa olla sen lapsen kanssa, mutta sitä aikaa pitäis järjestyä ennen nukkumaanmenoa mieluummin leikin tai yhteisen kirjan tms muodossa, eikä niin että lapsen on kiukuttelemalla otettava se huomio isältä kun ei sitä muuten saa.

Yhteistyössä