30-vuotias nainen ja 18-vuotias mies parisuhteessa. Mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Onko teistä kamalaa jos hyvännäköinen 30v nainen seurustelee 18v hyvännäköisen miehen kanssa, jos 18-vuotias mies olisi myöskin siisti ja herrasmiesmäinen, aikuismaisen oloinen eikä samanlainen kuin jotkut ikäisensä vätykset?

Eikait se ulkopuolisille kuulu ku kumpikin täysi-ikäisiä, mut ite oon kans kolmikymppinen enkä kyllä vois kuvitella seurustelevani jonkun ylioppilaan kanssa. Mut jokaisella meistä on oma elämä.

No kyllähän tuo melkoista kehdonryöstöä on. En kehtaisi. Toinen on kumminkin juuri tullut täysi-ikäiseksi, vaikea kuvitella mitä yhteistä tuollaisella parilla on.

No vittu jos teillä synkkää niin sanotusti vittu soikoon niin olkaa onnellisii mä dokaan yksin himas ja mulla on käsi poikki vitu revvi siit ja viinat loppu saatana, yks muija vaan nimeltä Paula

Mun mielestä, ei ole oikein koska 18 v on vielä ihan lapsi. Olisi ihan yhtä väärin vaikka 18 v olisi tyttö ja vanhempi olisi mies. Ikäeroa on tossa vaiheessa liikaa.

Sitten ei ole, kun toinen on 30 v ja toinen 42 v.

• Tykkää
Reactions: Porho
Mä oon 27v ja ei kävis mielessäkää ruveta säätää jonkun 18v:n kanssa. Vastenmielistä jo ajatuksenakin. Jätän nää touhut mun tutulleni, joka on yli 30v ja hällä näitä suhteita on näihin nuorempiin miehiin. Nyt joutunu pakosta rauhottuu, kun odottaa toista lasta. Tosin touhu alkaa taas, kun on synnyttäny ja lapset vähintään joka viikonloppu vähän kaikkialle yöhoitoon, kavereille, tutuille, vanhemmille jne.

Minusta 18-19vuotiaita on moneen lähtöön, osa niistä on vielä täysin lapsen kengissä ja osa voi olla hyvin aikuismaisia. Minusta heidän kohdallaan pitää katsoa yksilöllisesti.

Hän on aikuismainen, eikä enää mikään lapsukainen.

Enkä minä tee pahaa hänelle, päinvastoin. Tahdon rakastaa ja hän tahtoo rakastaa minua.

Meillä synkkaa muutenkin kun seksipuolella, hassua miten jonkun voi olla vaikea sitäkin ymmärtää.

Eikä 12v ole ikäerona edes paha tai harvinainen, pääasia että toinen osapuoli on myöskin täysi-ikäinen.

Ihme marmattajia täältäkin löytyy, jotka haluaa 18 kesäsiä pitää vielä täysin lapsina.

Turhaan sitten täällä kyselet, jos täällä on vaan ihme marmattajia. Kyllä mä ainakin olin 18 vuotiaana ihan lapsi. Nyt olen 26 ja on hurja ero siihen. Tuon ikäisen pitäisi olla ikäistensä kanssa, koska kolmekymppisen maailma on ihan eri kuin sellaisen, joka on juuri tullut täysi-ikäiseksi. Mutta mistä tietää, mikä ikiteini oletkaan.

No mitä muutakaan hän voisi olla?

En minä huvikseenkaan kirjottaisi noin.

Sitten tuo on ihan älytöntä ruveta tuomitsemaan mua ikiteiniksi tai muuksikaan. Täytyisi ymmärtää että meitä ihmisiä on erillaisia, joku on 18-vuotiaana jo hyvin aikuismainen, toinen taas ihan täysi kakara ym........... ei siihen kummempaa tarvita.

Itsekään en ollut 18-vuotiaana enää mikään lapsukainen, vaan aika naisellinen niin ymmärrän hyvin.

Mulla lapsuus loppui 16-vuotiaana, tuskin se väärin ja niin harvinaista ole?

Minusta 18-19vuotiaita on moneen lähtöön, osa niistä on vielä täysin lapsen kengissä ja osa voi olla hyvin aikuismaisia. Minusta heidän kohdallaan pitää katsoa yksilöllisesti.

Hän on aikuismainen, eikä enää mikään lapsukainen.

Enkä minä tee pahaa hänelle, päinvastoin. Tahdon rakastaa ja hän tahtoo rakastaa minua.

Meillä synkkaa muutenkin kun seksipuolella, hassua miten jonkun voi olla vaikea sitäkin ymmärtää.

Eikä 12v ole ikäerona edes paha tai harvinainen, pääasia että toinen osapuoli on myöskin täysi-ikäinen.

Ihme marmattajia täältäkin löytyy, jotka haluaa 18 kesäsiä pitää vielä täysin lapsina.

Tällä kertaa sä et ole 14 v tyttö, joka on just tehnyt plussatestin, eikä tiedä miten kertoa äidille... Ny on vuorossa 30 v nainen, jolla suhde 18 v mieheen. Entä mitä sitten huomenna onkaan vuorossa?

:laugh:

No jos mielipiteet ei osaa muuta olla kuin tuota idioottimaista tasoa kuinka 18-vuotias on niin lapsi ja blaa, eikä osata ajatella ihmisiä yksilöinä ja että toiset tuossa iässä voi olla jo hyvinkin aikuismaisia, niin pakko mun on siihen puuttua ja saada se asia kuuluville.

On typerää jos ihmisillä on vain niin mustavalkoinen ajatusmaailma, että asiat ei voi olla kuin joko tai, eikä esimerkiksi että toinen tuon ikäinen voi olla aikuismainen ja näin ollen sopiva kumppani kolmekymppiselle naisellekin kun toinen taas aivan vielä lapsen kengissä...

[QUOTE="vieras";28495191]Tällä kertaa sä et ole 14 v tyttö, joka on just tehnyt plussatestin, eikä tiedä miten kertoa äidille... Ny on vuorossa 30 v nainen, jolla suhde 18 v mieheen. Entä mitä sitten huomenna onkaan vuorossa?

:laugh:[/QUOTE]

No siellä oli se 46-vuotias vauvan äiti, sitten viime viikolla vai peräti tällä viikolla nuori nainen, joka odotti vauvaa vanhemmalle miehelle.

AP: käy välillä nukkumassa ja kehitä jotakin uutta. Kirjailijaa tai edes jatkisten kirjoittajaa sinusta ei kuitenkaan tule, pahoittelen.

No rehellisesti sanoen minä en ole koskaan 30 vuotta kestäneen elämäni aikana tavannut aikuista 18-vuotiasta. Ehkä sellainen voi jossain olla, mutta kohdalle ei ole osunut. En osaa kuvitellakaan, että itse niin nuoreen ihastuisin, mutta mikä minä olen sinua tuomitsemaankaan. Onhan oma miehenikin minua 11 vuotta vanhempi. Tosin minä olin tavatessamme 25-vuotias.

No jos mielipiteet ei osaa muuta olla kuin tuota idioottimaista tasoa kuinka 18-vuotias on niin lapsi ja blaa, eikä osata ajatella ihmisiä yksilöinä ja että toiset tuossa iässä voi olla jo hyvinkin aikuismaisia, niin pakko mun on siihen puuttua ja saada se asia kuuluville.

On typerää jos ihmisillä on vain niin mustavalkoinen ajatusmaailma, että asiat ei voi olla kuin joko tai, eikä esimerkiksi että toinen tuon ikäinen voi olla aikuismainen ja näin ollen sopiva kumppani kolmekymppiselle naisellekin kun toinen taas aivan vielä lapsen kengissä...

Äh, se olitkin sinä taas...

Oot kyllä vaan niin nolo. Jäät joka ikinen kerta kiinni koska sun lapselliset jutut paistaa läpi mutta silti vain jatkat. Mikä mielenterveysongelma sulla on? Toi ei meinaan oo normaalia.

Yhteistyössä