30-vuotias nainen ja 18-vuotias mies parisuhteessa. Mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja urpå!;28495222:
Oot kyllä vaan niin nolo. Jäät joka ikinen kerta kiinni koska sun lapselliset jutut paistaa läpi mutta silti vain jatkat. Mikä mielenterveysongelma sulla on? Toi ei meinaan oo normaalia.

Hän on tämä koulukiusattu 18 v, joka lupasi olla kirjoittamatta enää provoja. Snif Snif Snif
Siitä koulukiusauksesta johtuu nämä lukuisat provot. Ei katsos saa huomiota omana itsenään, niin sitten pitää kehittää jotain juttua. =)

En ymmärrä mitä noloa tässä on?

Minusta noloa ja lapsellista tässä on se, että TE ette osaa ymmärtää sitä että ihmisiä on erillaisia ja jokainen 18-vuotias ei välttämättä enää lapsi ole ja näin ollen suhde voi vanhempaankin henkilöön toimia.

Minä olen avoin uusille ja erillaisille kokemuksille, enkä nää rakastamista koskaan pahana asiana oli kyseessä sitten nuorempi tai vanhempi henkilö.

Ettekö itse nää sitä, miten tyhmää teiltä on vänklätä vastaan vaikka millä tavalla että... EIKÄ! EIKÄ! , ettekä vain osaa hyväksyä ja olla sinut sen asian kanssa että jokainen 18v ei ole välttämättä enää niin lapsukainen ja nuorempi että vanhempikin voi rakastua ja se heidän suhde voi toimia upeasti?

Tämä mua ihmetyttää. Miksi olla niin kyyninen ja TYHMÄ.

[QUOTE="vieras";28495229]Hän on tämä koulukiusattu 18 v, joka lupasi olla kirjoittamatta enää provoja. Snif Snif Snif
Siitä koulukiusauksesta johtuu nämä lukuisat provot. Ei katsos saa huomiota omana itsenään, niin sitten pitää kehittää jotain juttua. =)[/QUOTE]

Joo mä huomaan että on sama tyyppi. En vain usko että pelkkä koulukiusaaminen saa tuollaista aikaan, luulen että pitää olla jo tosi epäempaattinen tyyppi ettei tunne valehtelun olevan väärin. Ellei sitten vain ole todella lapsellinen eikä sen vuoksi ymmärrä tekojensa seurauksia.
Olisi mielenkiintoista tietää mikä diagnoosi hänellä on tai minkä hän saisi jos menisi tutkituttamaan päänsä.

No itse olen kolmekymppinen enkä seurustelis 18v lapsen kanssa, seksiäkään en haluaisi harrastaa noin nuoren kanssa. Jos joskus olen nuorempaa pannu niin se on tapahtunut vahingossa. Valehdellu ikänsä tjtn=)

Joo, ei me puhuta musta. Minussa ei ole mitään puhuttavaa, eikä täällä ruveta muutenkaan tuhansien silmäparien alla ja vieraiden ihmisten kanssa syvällisiä läpi käymään. =)

[QUOTE="Aini";28495260]Yhdyssanat, yhdyssanat..

Sun elämäsi ei ole yksinkertaista, vaan kaikkea muuta. Ihan ystävällisesti totean: haea apua.[/QUOTE]
Ystävällisesti totean:
oikeinkirjoitus oikeinkirjoitus...:D

Juurihan aloituksessakin kysyit mielipiteitä suhteestasi ja sitä kautta itsestäsi :) Hienosti puhuit itsesi pussiin eli et oikeasti ole 30-vuotias nainen, vaikka kyllähän me se jo tiedettiin :)

On siis ihan turhaa minulle huudella, että hae apua, jos ei osata itse käsittää noin yksinkertasia asioita ja väitetään kivenkovaa olevan vain yksi ainoa oikea vaihtoehto näillekin asioille ja asiahan ei todellakaan ole niin, minkä tietää jokainen järkevä aikuinen ja jolla on sydäntä niin se osaa myös punnita eri vaihtoehtoja ja hyväksyä niiden toimivuudenkin vaikkei itse sellaista tekisikään..

Mun mielestä 30-vuotias ja 18-vuotias seksisuhteessa tai muuten vaan seksiä harrastamassa on ok, mutta jotenkin kauhistuttaa ajatus 18-vuotiaasta vakavassa parisuhteessa etenkin noin "vanhan" kanssa.
18-vuotias on pahasti kehitysvaiheessa kuitenkin ja soisin nuorelle nuoruuden ilman sitoumuksia ja ennenaikaista aikuistumista, mutta tiedän sen kyllä, etteivät kaikki sellaista kaipaakaan ja taustoja on niin monenlaisia...silti ajatus on jotenkin inhottava.

Veljelläni on tuollainen ikäero vaimonsa kanssa, veli oli 16-vuotias heidän aloittaessaan seurustelun.
Kyllähän se aika karulta tuntui, mutta minkäs sille muut mahtaa.
On siinä positiivisetkin puolensa. Kymmenen vuoden päästähän heidän ikäeronsa ei ole enää "mitään".
Äh, en oikeastaan halua edes miettiä, koska suuret ikäerot nuorella iällä kammoksuttaa minua, mutta toisaalta sitten aivan sama mitä muut tekee, kunhan molemmat on juridisesti aikuisia ja vapaaehtoisesti mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja urpå!;28495266:
Juurihan aloituksessakin kysyit mielipiteitä suhteestasi ja sitä kautta itsestäsi :) Hienosti puhuit itsesi pussiin eli et oikeasti ole 30-vuotias nainen, vaikka kyllähän me se jo tiedettiin :)

Höpö höpö..

Ja itselläsi rupeaa nuo jutut menemään jo vähän kiusaamisen halun puolelle

On siis ihan turhaa minulle huudella, että hae apua, jos ei osata itse käsittää noin yksinkertasia asioita ja väitetään kivenkovaa olevan vain yksi ainoa oikea vaihtoehto näillekin asioille ja asiahan ei todellakaan ole niin, minkä tietää jokainen järkevä aikuinen ja jolla on sydäntä niin se osaa myös punnita eri vaihtoehtoja ja hyväksyä niiden toimivuudenkin vaikkei itse sellaista tekisikään..

No ei sun ainakaan apua tarvitse hakea, ei tuollainen sairasta ole.

Kuka on väittänyt ja mitä?

[QUOTE="Aini";28495267]Totta kai ymmärrämme erilaisuutta, mutta kun näemme, että jollakulla ei ole kaikki hyvin, yritämme auttaa.

Siitä on kyse. :)[/QUOTE]

Voi, ootko sinä ihan sekasin itse?

Aiemmin tuolla huutelet niin kuinka olet tälläistä vastaan ( eli = et ymmärrä erillaisuutta. et ymmärrä sitä että vaikka 18-19vuotiaat on vielä teini-ikäsiä, niin osa tämän ikäsistä on jo tosi aikuismaisia ja näin ollen vanhemman henkilön ja nuoremman suhdekin voi toimia. ) sinä vaan jankkaat miten kaikki menee päin hevonkukkua tuossa hommassa ja eiköhän meistä jokainen Aini tiedä kanssa ettei elämä toimi näin yksinkertasesti... =)

Voi, ootko sinä ihan sekasin itse?

Aiemmin tuolla huutelet niin kuinka olet tälläistä vastaan ( eli = et ymmärrä erillaisuutta. et ymmärrä sitä että vaikka 18-19vuotiaat on vielä teini-ikäsiä, niin osa tämän ikäsistä on jo tosi aikuismaisia ja näin ollen vanhemman henkilön ja nuoremman suhdekin voi toimia. ) sinä vaan jankkaat miten kaikki menee päin hevonkukkua tuossa hommassa ja eiköhän meistä jokainen Aini tiedä kanssa ettei elämä toimi näin yksinkertasesti... =)

Näytätkö kohdan, jossa totean, että olen "tällaista vastaan". :)

Aini, kuten fortunate osasi hyvin tiivistää:

Osa on aikuismaisia tuossa iässä, toinen osa ei.
Osalla toimii parisuhde vanhemman kanssa jos on itse kypsempi, ei kypsillä taas ei.
Fortunaten veljellä oli toiminu, mulla on toiminu, jollakin taas ei.

Ja tässä sun sekä jokaisen muun pitäisi nähdä se, ETTÄ ELÄMÄ EI OLE NIIN YKSINKERTAISTA.

Se mitä esimerkiksi sinä olet väittänyt, niin juuri kivenkovaa sitä että 18v on tuota ja tätä, eikä se voi tehdä sitä sun tätä eli ole ylipäätään aina hiljaa jos et parempaa keksi. Ei ole elämä niin mustavalkoista.

Yhteistyössä