Kirja. Jos tietää, mitä lukee, helpompi ostaa, mutta jos ei, voi ostaa jonkun "yleisemmän" monille sopivan. Itse sain ystävältäni kirjan "ajatuksia naisen elämästä" lähes 10 vuotta sitten, kun tuo ikä oli ajankohtainen.
Eli ei kannata ostaa jos ei tiedä olevan lukija tyyppinen. Itse sain ryppyvoidetta ja 30-v hupi mukin. Ja sit isompi porukka oli kerännyt matkalahjakortin. Mieheltäni sain konserttilipun.