Koru syntymäpäivälahjaksi vaimolle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen mies

Vieras
Eli vaimolle pitäisi löytää 30-vuotislahja ja haluaisin sen olevan sellainen mistä jää jokin pysyvä muisto. Päädyin kaulakoruun/kaulaketjuun, mutta en tiedä vielä yhtään että millaiseen?

Vaimo tykkää enemmän hopeasta kuin kullasta ja hintaluokka voisi olla 150-200 euroa. Minkälainen koru kävisi trendikkäälle ja nuorekkaalle kolmekymppiselle naiselle? Kaikki vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita!!

Mä tykkään ite tosi paljon tosta kalevalan lähde korusta. Sopii arkeen ja juhlaan, voi pitää aina kaulassa. Ja hinnaltaan se on jotain 80 euron luokkaa. Eli ei niin kallis kun tossa mainitsit, mut luulen että sopii useammalle naiselle.

Gina Riccin koruista pitäisin minä. Ja nimenomaan hopeisina :D

http://www.kultasydan.fi/kultasydan_kuvasto.html

Muoks. Esim. sivulla 4 oleva sydän kaulakoru tai s.12 hopeinen setti sydämellä tai ilman :D

http://www.google.fi/images?q=liisa+vitali&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=9FzMS7H3G5P00gS408XCBA&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CB4QsAQwAw

Design Liisa Vitali

Alkuperäinen kirjoittaja minni:
oisin ehdottanut kalevala korun naisen ääni -korua, kaunis, hopeinen, nuorekas..hinta 170e, mut jos ei kelpaa... aivan ihana, paras koruni ehdottomasti

Huom! SINÄ ja SINUN!!! Kaikki eivät välttämättä tuosta pidä, esim. itse en tykkää.

ostin joku aika sitten itselleni pienen valkokultaisen korun. siina ohut ketju kulkee sievan pienen sydamen lapi ja sydamessa on pieni timantti. aivan ihana eika maksanut kuin 150eur.
itselleni haluaisin valkokultaisen/hopeisen laatan nahkaremmissa ranteeseen ja siina laatassa olisi mieheni sormenjalki kaiverrettuna. hinta pyorii siina satasen kieppeilla. asun ulkomailla joten en tieda saako suomesta.

En tiedä onko vika vain minussa mutta aika mummomaisia koruja tässä on ehdotettu, varsinkin tuo kalevalan naisen ääni on aivan kamala!

Riccin korut vaikuttaa kyllä tyylikkäiltä ja nuorekkailta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
En tiedä onko vika vain minussa mutta aika mummomaisia koruja tässä on ehdotettu, varsinkin tuo kalevalan naisen ääni on aivan kamala!

Riccin korut vaikuttaa kyllä tyylikkäiltä ja nuorekkailta.

no se on varmaan siitäkin kiinni mistä kukanen tykkää.. ite taas tykkäisin ennemmin hopea korusta, mitä kultaisesta :D tai vaik nilkkarenkaasta

Yhteistyössä