+- 30v. ja vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kristiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kristiina

Vieras
Hei! Löytyykö täältä palstalta muita +-30v. ensikertalaisia äidiksi haluavia? Olisi kiva jutella ja vaihtaa kuulumisia muiden samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Asun itä-uudellamaalla, menin viime keväänä naimisiin ja nyt ollaan puhuttu siitä, että olisiko aika alkaa odottaa haikaran vierailua.. ;) Työkuviot ja tuleva elämänmuutos jännittää..

Moi! Täytän tässä kuussa 30 ja yritystä takana kohta vuosi, tuloksetta. Minulla todettiin prolaktiinin kohonneisuus ja siksi en ole tullut raskaaksi aiemmin. Nyt aloitin lääkityksen ja toivoa on enemmän yrityksessä, vaikka lääkkeestä tosi pahat sivuvaikutukset. Me ollaan vasta kihloissa ja häät suunnitelmissa, mutta vauvan yritys menee häiden edelle. Kyllä sitä tässä iässä jo haluaa äidiksi ja miehelläkin hirveä vauvakuume. Me asumme Keski-Suomessa.

Kyllähän meitä löytyy!! Mulla ikää kohta 29, miehellä 30 pyörähti tänä vuonna. Naimisissa ollaan oltu reilu vuosi, lasta haaveiltu n. 3 kk. Mennään tyylillä tulee, jos on tullakseen... Tänä aamuna tosin kysäisin mieheltä, että pitäiskö ostaa ovistikkuja, mutta kummatkin oltiin lopulta sitä mieltä, että ei. Katellaan sitten tilannetta vuoden jälkeen, jos mitään ei oo tapahtunut.
Asustellaan tällä hetkellä keski-Suomessa, mutta saa nähdä onko muutto edessä jossain vaiheessa- töiden takia...

Hei minttu, sade ja tarja! Tällä samalla otsikolla on menossa toinenkin keskustelu, joten päästään varmaan helpommalla, jos ollan kaikki samassa ketjussa mukana. Kämmäilin vähän koneen kanssa ja siksi se ensimmäinen kirje tuli kahteen kertaan.

t.kristiina

Heippa kaikille!

Täällä ilmoittautuu myös eräs kovan vauvakuumeen omaava! Täytän vuoden alusta 30 ja kohta alkaa ""paniikki"" iskeä.. ;)

Asia on vain vähän mutkikas, mieheni ei vielä halua...Viimeeksi kun puhuttiin asiasta hän sanoi, että ajatus lapsesta muutaman vuoden sisällä ahdistaa. :( Tästä lausahduksesta minä ahdistuin, en haluaisi enään tässä iässä odottaa kovinkaan montaa vuotta.. ja varsinkin kun on huomannut lähipiirissä, että se raskaaksi tuleminen ei ole itsestäänselvä asia...

Sitten on vielä tämä työprobleema. Olen vaihtamassa työtä ja on tarjottu määräaikasta vuoden pestiä, jonka jälkeen mahdollinen vakinaistaminen. Tämä tarkoittaa sitä, että en missään tapauksessa voi nyt tulla raskaaksi, muuten vakityölle voi heittää hyvästit...mutta kun tämä ikä painaa ja kello tikittää.... :(

Noh ei sitä lasta kuitenkaan ilman miehen suostumusta ja haluamista voi tehdä, joten on kai pakko odottaa. Ahdistaa vain se, että lääkäri joskus sanoi, että raskautuminen voi olla vaikeaa minulle, ja sehän vain vaikeutuu entisestään kun ikää tulee lisää...aargh!!

Että näin meillä :)

-K

Yhteistyössä