Czarina Täällä Peppi menee nukkumaan 2-3 välillä yöllä ja välillä mulla ihan oikeasti meinaa hymy hyytyä, kun tiedän, että täytyy herätä jo 7-8 välillä laittamaan koululaisia kouluun ja pieni herra herää myös 8-9 välillä ja kaikki täytyy hänelle tehdä eli pukea, syöttää vaihtaa vaippa...välillä olen niin poikki, että oksat pois
Onneksi muuten nukkuu hyvin eli 6-8 tuntia putkeen, mutta tissit ovat täynnä maitoa ja mulla onkin oikea rinta kipeytynyt tosi paljon ja luulinkin, että on tullut rintatulehdus, mutta sain sen itse hoidettua tihentämällä imetystä ja pumppaamalla rintapumpulla.
Kävin lauantaina tässä lähellä olevassa lastenvaatekirppiksellä ja löysin tosi ihania vaatteita hintaan 2-3 euroa esim. ihan uuden Hello Kitty takin ja puseron yms. yms. sitten ostin vielä kaksi unipussia hintaan 3 euroa/kpl eli lähdin sieltä kahden ison muovipussin kanssa ja hintaa tuli kaikille noin 35 euroa eli ei paha.....
Mun äitini täyttää huomenna 70v. ja tänään on kahvit....juhlia vietämme (yllätysjuhlat) 6-8.2.2009, kun viemme äitini ja kaikki sisarukseni perheineen lähtevät 200km päähän isoon omakotitaloon missä on isot uima-allasosastot yms.
Sillä välin, kun olemme siellä juhlimassa synttäreitä niin joku tuttu avaa vanhempieni asunnon oven ja hakee sieltä vanhempieni vanhan sohvakaluston pois ja vie uuden kulmasohvan sinne tilalle ja kun palaamme reissusta niin siellä odottaa uusi sohva josta äitini on unelmoinut pitkään
Ostimme sen kimppaan ja meitä lapsia on tosiaan se 9 kpl niin per naama maksoi noin 100 euroa.....ja veljeni sai vielä siitä sohvasta hyvin alennusta, kun edustaa Suomessa sitä firmaa =)
Kisse ja Peppi :heart: