I
ihmettelevä äiti
Vieras
Onko muidenkin vauvoilla ollu 3kk:n iässä tiheän imun kautta/kasvupyrähdystä? Oon vähän ihmeissäni miksi vauva on nyt etenkin öisin halunnu syödä enemmän (useammin) kun yleensä.. Lisäks tuntuu että vauva olis hoikistunu+nukkuu etenkin päivällä vähemmän kun ennen.. Onneks huomenna neuvola niin saa tietää tosta kasvusta..