3kk iässä tiheän imun kausi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelevä äiti

Vieras
Onko muidenkin vauvoilla ollu 3kk:n iässä tiheän imun kautta/kasvupyrähdystä? Oon vähän ihmeissäni miksi vauva on nyt etenkin öisin halunnu syödä enemmän (useammin) kun yleensä.. Lisäks tuntuu että vauva olis hoikistunu+nukkuu etenkin päivällä vähemmän kun ennen.. Onneks huomenna neuvola niin saa tietää tosta kasvusta..
 
Juu tutulta kuulostaa. Jos katot korvikemääriä jostain, niin juuri 3-5kk ikäset muistaakseni syö enemmän. Eli mitenkäs se tissimaitolainenkaan sitä enemmän saa, jos ei sitä "tilaa". Rasittavaa se joskus on, kun koko ajan saa olla syöttämässä. Ja tulee helposti rintaraivareita, eli vauva on sitä mieltä, että tissi on tyhjä ja huutaa. Mut sekin menee sit aikanaan ohi. Imetä vaan! Onnea vauvasta =)
 

Yhteistyössä