3kk vauvasta kyse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joxu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Joxu

Aktiivinen jäsen
28.07.2009
4 647
0
36
Ollu taas kyllä ihan järkky päivä :( . Huutanu naamapunasena ja mikään ei oo kelvannu. Pulauttaa maidot puoltuntii tai tunti syönnin jälkeen ja sitä tulee hirvee määrä. On hirveen itkunen, on todettu maitoallergia ja apteekin korvikkeella mennään Almiron peptillä. Ollan nyt käytetty sitä jo melki kolme viikkoo ja nyt huomattu ettei kauheen mielellään sitä syö, saa järkkyjä raivareita kun yrittää antaa sitä. Huutaa melki kaikesta, mietityttää vaan et mikähän tolla lapsella on?? Yöunilla on nyt ja vigahtelee äänekkäästi unissaan, pyörii välillä levottomasti ja saattaa jopa itkee unissaan. En käsitä, mikä vois olla vikana. Huomenna kyl soitan lääkäriin ja vaadin että jotain ruvettais asialle tekee, en jaksa enää. Oon niin uupunu tohon joka päiväseen monen tunnin huuto rumbaan ja tosiaan siihen huutoon ei auta mikään, sit vuoron perään miehen kanssa kanniskellaan huutavaa tyttöö täällä. Päiväunia nukkuuu tosi huonosti ja tiedän että on vähän väsymystä mukana tossa huuteluissa, mut jotenkin ei vaan pysty päivällä nukkuu. Öisin on aika levotonta toi nukkuminen ja ite herään niihin vingahduksiin ja pyörimiseen vaikka yhteen putkeen nukkuu ilta yheksästä aamu viiteen tai kuuteen ja syö ja jatkaa toisinaan uniaan.

Oli pakko purkaa mieltä kun on niin apaha olla pikkusen puolesta. Ite mietin sit näin iltasin et mitä oon tehny väärin ja tulee olo et oon tosi huono äiti kun en omaa lastani saa kunnolla syömään ja rauhottumaan.

On vaan niin rankkaa ja ootan vaan et alkais olla noi ns. turhat huudot jo ohi. Pelottaa se et kun miehen kesäloma on ohi niin ollaan taas kaksin tytön kanssa ja tiedän kyllä mitä se on, huutoo ja mää yritän sinnitellä etten ite alkais itkee. Iltasin mulla paha mieli purkaantuu raivoomisena ja itkuna, toisinaan saattaa tavaroita lentää sillä hetkellä kun tyttö huutaa. Mietin vaan et vois vaihtaa tota korviketta Neocateen jos se veis ainakin noi allergiset oireet pois. Huuto ei varmaan lopu koskaan :( .

Maito pohjanen on, siinä on se maito pilkottu että ei pitäis aiheuttaa oireita. Mutta meillä tytöllä taas tosi pahat iho oireet, on itkunen, pulauttelee jumalattomia lammikoita ja kaikki tulee kerralla mitä on syöny, sit huutaaki jo taas nälkää ja ei huolikkaan maitoo kuitenkaan ja saa raivarin. Huomenna tk:hn, mutta raivostuttaa jo valmiiks se niitten asenne siellä.

Kuullostaa tutulta... Ei se Almiron meilläkään mennyt hyvin vauvalle ja Neocate meni vielä huonommin.Ihan hirvittävää aikaa tuo meilläkin oli ja ihme, kun selvittiin hengissä siitä. Jaksamista sinulle ihan kauheasti!!!

Refluksia ollaan nyt ruvettu epäilee, mut en oo varma onko sitä. Huomenna varaan ajan lääkärille ja mennään juttelee noista oireista ja tosta refluksi epäilystä. Jospa selviäis tää tilanne jossakin vaiheessa. Ei tää näinkään voi jatkua, käy rankaks vauvalle ja meille muille.

Kuumimmat

Yhteistyössä