4. luokkalainen tyttö kuoli liikuntatunnilla Raumalla... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24630007]Minua alkaa surettaa tämä uutisointi :( Ihan kamala tapaus on, mutta tarviiko sitä koko kansalle toitottaa? Hyvin olisi voinut meidän kouluaikana sattua, mutta olisiko siitä silloin tehty valtakunnan uutinen? Epäilen, että ei. Mielestäni lapsen tapaturmaisen kuoleman pitäisi olla henkilökohtainen asia, jota perhe ja koulutoverit saisivat rauhassa surra.[/QUOTE]

Tämä on sitä monikulttuurisuutta. Pelkästään Suomen kulttuuriinhan on perinteisesti kuulunut se, ettei asioista puhuta avoimesti.

[QUOTE="vieras";24629807]Naurettavaa tuo teidän surkuttelunne; jokainen yrittää keksiä toinen toistaan 'liikuttavampaa' sanottavaa. Huh huh![/QUOTE]

Empatiakyvytön ei tietenkään ymmärrä heitä, joilla on osaa ottavia tunteita

[QUOTE="vieras";24630007]Minua alkaa surettaa tämä uutisointi :( Ihan kamala tapaus on, mutta tarviiko sitä koko kansalle toitottaa? Hyvin olisi voinut meidän kouluaikana sattua, mutta olisiko siitä silloin tehty valtakunnan uutinen? Epäilen, että ei. Mielestäni lapsen tapaturmaisen kuoleman pitäisi olla henkilökohtainen asia, jota perhe ja koulutoverit saisivat rauhassa surra.[/QUOTE]

Totta, ja koska tässä ei ole ketään syyllista, joka tahalteen olisi tilanteen aiheuttanut, on varmasti kohtuutonta joutua asianosaisina lukemaan tällaista.

Mutta, lehdistö tekee työtään, ja valitettavasti tämä , sen sijaan että laittaisi ihmiset ajattelemaan turva-varusteita, saa osan ihmisista liikkeelle vain skandaalinhajullaan.

Ja niin kauan , kuin tämäkin otsikko pysyy ylhäällä, "keltainen lehdistö" elää ja voi paksusti.

Siinähän itsekin toitottelet ja ketjua nostelet!

Koskaan ei tiedä missä ja kenelle sattuu jotain noin hirveää. Varmasti on kaikilla osapuolilla vaikea. Toivottavasti saatte hyvää kriisiapua. Syvä osanottoni perheelle, koulukavereille, kaikille lähimmäisille.

muutama vuosi sitten koulun liikuntatunnilla mun lapsen kasvoja viilsi luistin. Muutama tikki tuli. Mä ajattelin vaan, että onneksi ei mennyt silmä, vaikka siinäkin olis voinu käydä paljon pahemmin :( aivan järkyttävä tuo Rauman onnettomuus, hirveä tilanne paikalla olleille ja tytön vanhemmille ja muille läheisille. Voimia heille!

Yhteistyössä