M
Mia
Vieras
Meillä on koiria ym. Mutta 7.v ei todellakaan saa vielä omaa lemmikkiä. Ei, ennen kuin on kypsä kantamaan vastuun itse!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JL:4-vuotiaalla ei ole harkintakykyä tietää, mitä lemmikin hankkiminen käytännössä tarkoittaa. Luultavasti jokainen 4-vuotias on halunnut lemmikin, harkintakyvyn lisääntyessä iän myötä ymmärtää, että siitä täytyy pitää itse huolta.
Siis se hamsterikin varmaan ihan ok kunhan vaan totun niihin... jos jollain kokemusta, kertokaa?