4 yötä Lontoossa? Onko liian lyhyt reissu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkasta haaveileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";24024828]Joo koko matkan hinta kahdelta. Sitten halvimmat hotellit mitä olen tähän mennessä löytänyt viidelle yölle on vähän yli 600€.[/QUOTE]

Tuo on ihan edullinen, tosin nuo hostellit voi olla inhottavia jos yhtään tykkää omasta rauhasta. Toki hostellienkin välillä on eroja, mutta itse olen yöpynyt muutamissa hostelleissa (tosin en Lontoossa) ja jo yhden yön jälkeen alkoi kaipaamaan omaa rauhaa.

[QUOTE="a p";24023271]Mitä maksoi lennot ja hotelli? Paljonko kannattaisi varata käyttörahaa? Toimiiko visa electron vai onko parempi ottaa käteistä?[/QUOTE]

Meillä oli tosi halvat lennot Ryanairilla, vuosi oli sittenkin 2009 eikä viime kesä :( Menolento maksoi 0 e + verot, ja paluu lento 4 e + verot / hlö ja hotelli oli 280 euroa kolme yötä. Tosin yhdestä yöstä maksettiin turhaan tavallaan, kun oltiin yöllä hotellissa, mutta pitäähän se nukkumapaikka olla....Tosin viime vuoden tuhkapilven jälkeen en oo noin halpoja lentoja enää Lontooseen löytänyt :(
Hotelli oli keskitason hotelli Paddingtonin alueella.
Visa Electron kävi hyvin joka paikassa, ja nostimme kyllä rahaakin paikallisista automaateista. Kuten Akaatti sanoi, kannattaa ostaa liput esim. Madame Tussaudiin netistä, me varasimme liput sinne ja kiertoajeluun netistä etukäteen, maksettiin kortilla. Tulosteet vain mukaan, ja se oli siinä :)
En osaa oikein tarkalleen sanoa, mitä meillä meni rahaa, kun tyttäret pistivät omia kesätyötienestejään haisemaan vaatekauppoihin, mulla oli 400 euroa mukana, mä maksoi aina ruuat, juomat yms.

[QUOTE="a p";24024901]Kävi kyllä sekin mielessä, että lähtisin reissuun yksin :D mutta se taitaisi olla pettymys lapselle jos ei pääse mukaan. En ole lapselle vielä puhunut mitään tästä matkasta.[/QUOTE]

jos on reipas hyväkuntoinen lapsi, matka varmaan ihan sopiva. Meillä ovat nuorimmat niin laiskoja kävelemään, että reissu ei olisi kiva. jo matkalla metroon tulisi väsy.

[QUOTE="a p";24023539] mikä on doubleroom?

[/QUOTE]

muistelen, että se olisi huone, jossa on parisänky. twin room on muistaakseni huone, jossa kaksi erillistä sänkyä. korjatkaa jos olen väärässä.

Melko lyhyt aika. Oltiin tuossa keväällä kahden lapsen kanssa 5 päivää Lontoossa suorilla lennoilla jotka olivat ihan hyvissä ajoin mennen tullen, mutta aika lyhyt se rupeama silti oli. Olisin mieluusti ollut pidempään ellei kuopus olisi ollut isovanhemmilla hoidossa...

Kyllä tuossakin ajassa jo jotain näkee. Mutta eikö olisi mahdollista varata lähtöpäivänä mahdollisimman aikainen lento ja poistullessa mahdollisimman myöhäinen? Sillain tulis käytännössä kaksi päivää lisää aikaa.
Varmasti kestää tunnin kaksi ehtiä lentokentältä hotelliin ja viimeisenä päivänä taas varmaan pitää olla tolla aikataululla siellä kentällä jo kuudelta aamulla.

Yhteistyössä