40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sarppav Onnittelut saavutettuani aikuisen naisen iän :flower:.

Putunen Toivottavasti ei tule tästä talvesta ihan yhtä lumista kuin viime vuonna, vaikka hyväähän se vain tekee, kun joutuu tekemään lumitöitä, mutt kohtuus kaikessa. Eilen illalla loin pihan ja taas tulee lunta siihen malliin, ett taitaa olla tänään samat harjoitukset edessä. Vaan eipä mulla paljon muuta puuhaakaan ole ku ei toi joulun laittaminen oikein nappaa saati innosta :(.

mur-mur Minäkin ehdin tässä välillä jo innostua, ett meilläkin harrastettas seksiä noin kerran viikossa, mikä pitäis simppasetkin kunnossa, vaan toiselta näyttää taas tilanne. Kun mies oli ottanut lauantai-iltana miestä väkevämpää, hän tietenkin alkoi kiukutella ja keksi jos mitä, mutt sitten kun oli ottanut parin tunnit tirsat, alkoi taas tulla 'totuuksia'. Minä olen kuulema hänen elämänsä huonoin pano :laugh:. Ja kun niitä aiempia panopuita on kuulema ollut 47-48 taitaa mies tietää mistä puhuu. Ihmettelemisen aihetta sain kuitenkin siitä, ett miten ei noista naisista kukaan ole synnyttänyt hänelle 'lehtolasta' jos minä olen se maho lehmä.

Eilen illalla en siis aloittanut Clomifenia, kun jotenkin tuntuu niin toivottomalta a) simppojen metsästys ja b) ylipäätään ajatus, ett on miehen kanssa pitäis joskus pupustella. Harmittaa ihan, ett menin viime viikolla niitä testejä tilaamaan ku selväähän se on, ett ainakaan tässä kierrossa niitä ei tarvita.

mur-mur mullahan on tuo kierto ollu sekasin kun haminan kaupunki viime kertaisen km.n jälkeen,siksi en niin kiirettä pitänyt testauksellakaan.4.11 oli kuitenkin todistetusti jonkin sortin menkat,mut vuotoa oli niukasti ja vain 2 pvää. siitä ei nyt sit ole vielä tietoa et olisko kuitenkin kiinnittyminen ollu silloin,mene ja tiedä mut raskaana ollaan todistetusti,jeeeee.

Niin ja ilman muuta raskautuneiden listalle.

on niin uskomaton fiilis ettei oikein osaa ajatuksia juuri nyt sanoiksi pukea,niin ja se 43v. on tullu jo mittariin et älkää SISKOT tosiaankaan luovuttako.:hug::hug:

Hysteria Olen miettinyt ihan samoja asioita tuosta miehestäni kuin sinäkin ja tänään aion asiasta kysyä, jos hän kotiin ilmaantuu :). Ihanaa, että ne sukkaset sun jalkojasi lämmittää. Plussatuulta täältä puhkun niin sulle kuin sun ystävällesikin :heart:!!

Tirlittan1968 Viimeksi la-aamuna mietiskelin, ett mitähän sulle kuuluu, kun ei ole mitään kuulunut. Toivottavasti se plussa siitä vahvistuu :heart:!

wiivi Sinä katala ku et ottanut meitä mukaan jännäämään lain =), mutt ihana oli kyllä toi sun jysäri :heart:! Onnittelut! Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!

Oivikki Hyvä, että pääsit kisulin kanssa lääkäriin. Kurja kun sairaus todettiin, mutt parempi ett oikea ruokavalio kuitenkin jo totutteluasteella. Hyvä sitä uutta ruokaa onkin alkaa tarjota pikkuhiljaa tutun ruoan kanssa tai seassa. Toivotan teille molemmille kaikkea hyvää :hug:.

liiza Samassa veneessä ollaan näemmä. Mä loin illalla lumet ihan yksikseni, kun mies katteli tuvassa ensin Uunoa Espanjassa tai jotain. Välillä kävin tuvassakin, vaan hermot eivät kestäneet sitä meteliä ja niin menin taas pihaa 'nuolemaan'. Mies kävi 2-3 kertaa ikkunasta kattomassa, mutt ei vaivautunut avuksi tulemaan. Linnan juhlatkin menivät multa ohi, sillä sielu ei taipunut kattomaan niitä miehen kanssa yht'aikaa ku ei oltu kahteen päivää sanaakaan vaihdettu. Mutt luinpas sentään suomalaisen kirjailijan kirjoittamia romaaneja, joten kai mä vähän isänmaallinen olin =). Nyt pitäis yksi lipasto saada postista ja luulen, ett kaksosveljeäni pyydän sitä kanssani ruoudaamaan, ettei tarvitse miestä vaivata.

Mun viikonloppu meni siihen malliin, etten tarkasti edes muista mitä minäkin iltana olen tehnyt, kun en ole muuta tehnyt kuin istunut olohuoneessa lukemassa. Paikkaa sentään olen vaihtanut ja käynyt joka ilta saunassa, mutt muuten on aika mennyt kuin 'sumussa'. Ei tällaista elämää jaksa. Tänään kun töissä kerroin miten 3 päivän miniloma muuttui tunnetasolla viikon eristykseksi sain 3:lta työtoverilta kuulla, ett pitäis heittää mokoma mies pellolle. En tiedä osaanko sitä tehdä, vaan tässäpä ihmetellessä taitaa elämäkin valua ohi :'(.

Vähän skitso olo oli töistä lähtiessä tänään, kun siellä koen olevani aivan eri ihminen, arvostettu, tykätty, pidetty ym. positiivista, mutta kun kotiin tulen, en ole mitään muuta kuin pelkkä nolla.

wiivi67 Etsäviitis ilimineera mitä kp ja dpo sulla on tänään kun plussasit? Yk näyttää olevan 27 ja 4. lapsi tilauksessa. Laittaisin sinut siis yrjöklubiin jos vain tietäisin mitä sinne laitan. Jos viitsisit kattoa ekalta sivulta mitä sinne on merkattu ja laittaa litanias tänne, niin kopsaan sen siitä, pliis :heart: =).

mur-mur Yes! Paremmalta arvot näyttää todellakin. Mulle on myös kirjoitettu lähete kilpparikokeeseen jo syyskuulle, vaan enpä ole saanut luitani liikkeelle aamusta ett olisin käynyt. Pitänee ennen joululomaa rykästä :).

Tirlittan ja wiiwi, paljon onnea plussista. Ja toivottavasti pysyvät sinne elokuulle asti!

Ite kävin tänään verikokeissa ja ensiviikolla on eka ultra, samoin ensimmäinen lääkärineuvola. Tuntuu ihan sekavalta. Oireet ovat kaikonneet mihin lie, joka toinen päivä olen raskaana, joka toinen en. Onneksi se ultra tulee, niin saa varman tiedon asiasta, on se sit mitä tahansa.

Ottiksen ukolle annan täältä kenkää.... toivottavasti lensi ukko kauas. Myönnän, että se on mulle helpompaa kuin sulle, mutta mitä sä oikeesti tollasella teet?

mur-mur:lle onnistumista toivon, pupuilehan ukkosi kaa oikein urakalla.

Hysteria, Rominas ja putunen, testit kehiin ja kuvat tänne, pliiiiis.

Tervehdys taavi166 =) ja onnea raskauden etenemisen johdosta. Toivottavasti ultrassa kaikki näyttää myös hyvältä :flower:

SUPERONNITTELUT wiiwille

ja onnittelut jo tirlittanillekin. Kyllä se hailukin viiva voi muuttua vahvaksi ja pysyväksi plussaksi!! :wave:

Kiitokset kaikille tsemppaajille, ovista on hyödynnetty niin hyvin kuin mahdollista, ja nyt vaan sitten odottelua... No - tässä on nyt kaikenlaista muuta puuhaa tiedossa, niin en ehdi ihan hirmuisesti jännitelläkään. Testailen vasta tämän nykyisen suunnitelman mukaan dpo 13-14, JOS on mitään oireeksi tulkittavia silloin... eli se menee sitten ensi viikon lopulle - oliskohan taas se TOTT päivä hyvä, en kyllä tiedä onko silloin vasta dpo 12, mutta ehkäpä.... katsotaan tilannetta... :cool:

Ottis - kyllä se sun elämä voisi helpottua näin suoraan sanottuna, kun heittäisit sen ukon pihalle, ja ottaisit ne kaksi 3-kuukauden ikäistä kisulia seuraksesi saman tien. Niille sä olisit todella tärkeä. Laita se ukko ainakin jonnekin muualle miettimään, niin saat olla kotonasi rauhassa. Näin tuumin nyt minä. : / - monesti sitä itse sokeutuu omalle tilanteelleen, kun on liian lähellä. Jos pääsisit hetken katsomaan tilannettasi kauempaa, niin voisi avata silmiä. Lämmin halaus sinulle - nuo päätökset on hirmu hirmu vaikeita

Mur-murille onnittelut paremmista kilppariarvoista :flower:

Viimeksi muokattu:
Voi Ottis ystäväiseni
a020.gif

..on kyllä niin paha olo puolestasi kun tuollaiset ovat tuntemuksesi - kotona ei arvosteta..: /

Me siusta kaikki tykätään:kiss:..siulla SUURI sydän ja niin paikallaan Hyväinen emo siusta tulisi niin varmasti kun mie olen mur-mur!!!!!!!:)

Tekis NIiiiiiin mieleni muutama valittu sananen sanoa tästä kakslahkeisesta
a025.gif
..oliko se nyt miehesi??..siis mies olleskaan:kieh:..***tana sentäis!!!!!!!!!!!!|O

***suuksille sietäis vähän
e085.gif
..vai olisiko TUO hälle sittenkään rangaistus?
a015.gif
..jos hää vaan niin kuin katoaisi HUMPSHHH!!!
n060.gif
..
a100.gif

Ps. Ethän sie Ottis tästä loukkaannu tai ota silleen ihan liian vakavasti:|..**tuttaa vaan niin armottomasti siun puolestais!!!!
..jos tuntisin tyypin..no, onneksi tässä näitä satoja kilometrejä välissä, huh!!
..minäkö paha?.. eeeeeen..
a015.gif

putusen sanoen: "äijä pihalle ja kisut tilalle"!!!
(putunen tosin kaunihimmin haasteli;))

Viimeksi muokattu:
putunen, kovasti noita plussasätehiä sille suunille laitan tulemaan!!
..juu, TOTT päivä ON hywäinen päivä dippailla!!:heart:

taaville onnen pipanoita matkaan ultrareissulle!!!

Viimeksi muokattu:
wiiwi ja Tirlittan: Lämpimät Onnittelut!! Ihanaa!!! :heart::heart:

Ottis: Voi sitä sun ukkoa!! Loistava veto tuo "lehtolapsi". :wave:

Hysteria ja Putunen: Joko testit rapisseet????? :heart:

on: Eilen pväpisusta testasin ja ehei... ihan vaan valkoista... Noh, iltasella alkoi juiliin alakerrassa siihen malliin, että eiköhän sieltä jotain muuta ole, muutaman pvän sisällä, tulossa kuin vauva 9kk päästä...
Tänä aamuna hetken mietin, että testaanko mutta ajattelin, että mitäpä turhaan..

Ihanaista leutoa joulukuun päivää kaikille!!

Heissan kaikille!:flower:

Wiivi ja Tirlittan : Paljon Onnea plussaustenne johdosta, tulkoon nisstä vahvat plussat ja vauvoja antavat elokuulle!:flower::heart:/:flower::heart:

Hysteria: Kiitokset onnitteluista ja samoin mur-mur ja kaikki ketkä onnittelivatkin, kiitos!=)

Sarppav: SyntymäpäiväOnnittelu sinulle myös!!:flower:

Hysteria, Romisas ja muut lähipäivinä testaavat , paljon Onnea , jotta plussia syntyisi!!:D

Kaikille ihanaa joulukuun alkua ja iloista/Onnellista Joulun odotusta joka kotiin!=)

mahdotontako:heart:

Putusella vast´ikään rapisi ovistestit, joten nyt vielä odottelen seuraavia rapisteluja ensi viikolle, jolloin mun ainut r-testi otetaan kehiin esim. torstaina. Tosin se testi on Apteekin oma, niin en tiedä näyttääkö vielä dpo 12 mitään?

Toivotan sulle Rominas silti testionnea esimerkiksi huomiselle, mikäs dpo sulla on silloin? Mulla ainakin juili kovasti alakerrassa viime kierrossa, jolloin se plussakin sitten tuli. Plussa tosin silloin valui pois muutaman päivän kuluttua...

Mukavaa talvikeliä tuolla ulkona, tosin täällä etelärannikolla on ihan sikapaljon lunta, ja liikenne takkuilee. Jos tätä mallia tulee lunta helmikuuhun asti, niin täällä on puolitoista metriä tai yli... Tänään pitäisi mennä lasten kanssa luistelemaan tai hiihtämään :)

Kelläs muulla on nyt lähiaikoina jänniä päiviä kuin Rominaksella, eli oviksia tai r-testailun lähestymisiä? =) Tirlittan taisi olla aikeissa testata uudelleen loppuviikolla, onko se sitten huomenna vai perjantaina? Ja Hysteriallakin dpo:t jo hyvät!

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp7/23-28......yk18( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp9/25-30......yk7(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp9/26-28.......yk20(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp14/28-36.......yk2v...................3.
sarppav (40)...............kp16/27-32.......yk5(07/10) 2.
liiza (44).....................kp17/24-27......yk32....(02/07 08/08) 4
putunen (41)...............kp17/24-26.......yk10....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp18/23-29......yk17...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp18/29............yk5....................1. yht.
haave2010 (44)...........kp22/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
tetu68 (42)..................kp26/27..........yk8..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp26/25-27.....yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968 (42).........kp30/28..........yk5(04/10) 2.
Hysteria (42)..............kp30/26-29......yk7 (kkm.11/10) 1.
Ballerina Bolero (40)....kp43/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp47/27...........yk5.....................2.
wiiwi67 (42)................kp70/25-32......yk27 (03/10)...4.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4
d025.gif

sarppav (40)..................dpo3
putunen (41).................dpo4
Hysteria (42).................dpo11
Rominas (40)................ dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/

putunen laittelinpa uuden päivityksen listasta, niin näet kellä jännäpäiviä meneillään.=)

Mie dippailen O-testiä vasta perjantaina ekan kerran..ärsyttävää tämä odottelu: ensin ovisaikaa vuotellaan ja sitten heti perään piinailuaika:eek:..aika levoton olo aina

Jospa se Tirlittan meidän iloksi huomenissa rapistelisi jo piiiiiikkasen R-testiä..?:rolleyes:
..olisi kyllä mukavaista sellainen..JEP!!!

Hystis a i k o i olla tiukkana ja dippailla vasta 12.12!!!!!!!!!!!..Höh..: /
..ei siis yhtään aiemmin..niikö?..jos kuiteskin..

Viimeksi muokattu:
mur-mur Sinä oot sitten ihana noitten paljon puhuvien kuviesi kanssa :hug:.

Ihme otus toi mun mieheni totisesti on, mutt siitä olen haastanut täällä ennenkin. Hänhän pitkin toissaviikkoa haki lautaa yms. ett tekee jouluksi uudet lauteet saunaan. Eilen sitten alkoi niitä tehdä. Teki mieli huutaa, että mitäs täällä enää värkkäät, mutt sit tuumasin, ett kyllähän sauna uudet lauteet tarvii, ett antaa ukon vaan tehdä. Varovasti hän sitten multa yritti mielipidettään muutamaan asiaan kysyä ja vaikka teki mieli vastata kaikkeen "en tiedä" tai "mitä väliä", yritin pysyä asialinjalla. Illalla ei sitten suhteesta sen enempiä haasteltu kuin mistään muustakaan. Mies meni makkariin nukkumaan ja minä jäin sohvalle ensin lukemaan ja sit nukkumaan.

Aamulla heräsin tunteeseen, että olen yksin, ihan yksin ja niinhän se onkin. Tähän mennessä olen ekana aamuisin tuntenut surua ja kaipausta kissapojun kuoleman vuoksi ja monena aamuna kisuli on vielä vieressäni ollut, kun olen herännyt. Se on ollut vierelläni suruna, mutt läsnä kuitenkin. Tänä aamuna ajattelin, ett nytkö se pikkunen on mennyt kokonaan pois, ett eikö mulla todellakaan ole enää mitään muuta kuin tyhjä talo, kun aamuisin herään. Niin se taitaa olla. Mies kuvittelee varmasti ett kaikki käy kuin aina ennenkin, ett hän vähän remppaamalla hyvittää tökeryyttään ja mä pikkuhiljaa unohdan. Niin se on tavallaan helpointa, mutt en todellakaan tiedä voinko enää koskaan olla tuon miehen kanssa 'silleen'.

Ovis tekee tuloaan, eilen illalla ekat enteet limoista tunsin ja tänään on tuntunut tylppää kipua oikealla puolella muniksissa. Toivottavasti ei Oili kovin paljon aikaistu, sillä vaikka sekstailusuunnitelmia ei olekaan, en halua taas tädin koko joulua pilaavan :ashamed:.

Rominas Voi pahus jo siellä täti jo tuloaan tekee :hug: :'(. Rapistelepas vähän testiä huomenaamuna kuitenkin tott-päivän kunniaksi :heart:! Plussaonnea!

Tirlittan1968 Testikauppaan sieltä jos et ole jo käynyt :). Kiinnostas niin hirmusesti tietää miten kävi :heart:! Onnea matkaan!

wiiwi67 Niistä kp- ja dpo-päiviä täällä odottelen, ett saisin ne tonne yrjöklubiin.

mur-mur Odotuksen odottamistahan tuppaa tämä elo alvariinsa olemaan. Oviksen bongailuonnea sulle jo täältä toivottelen :heart:. Mulla taitais muuten sittenkin olla jp vasta 28.12. Tänään jossain välissä jotain sellaista mielessäni laskeskelin. Ihmisen mieli on sitten metka, kun ei anna edes tosiasioiden edessä periksi, vaan kuvittelee ihan itsekseen tulevansa raskaaksi :laugh:.

Tais käydä meillä nyt niin, ett perjantaille kaavailtu pikkujoulukin menee sivu suun, ainakin multa. Jos mies haluaa sinne mennä, niin menköön yksin. Mua ei jouluta sitten vähääkään ja siihen on kai tyytyminen, ett välttämättömän laittaa, mutt muuten antaa pyhien valua ohi.

Kivaa tätä iltaa kaikille! Plussatkaa nyt, plussatkaa, ihan sama mihin testeihin =). t. Ottis

Putunen Voi ku se oliski ihanaa ku siihen r-testiin saisit nyt sellaisen vahvan ja pysyvän viivan :heart:! Pitkä on aika mullakin sinne asti odotella =). Kivasti tossa RKTT-listalla kuitenkin piinailtavaa nyt.

Kyllä mä huomenna teen testin. Mulla on yksi apteekin oma testi mutta kyllä sen pitäisi jo plussaa näyttää näillä päivillä. Tulen heti aamulla sitten kertomaan onko testiin tullut tyhjä paikka vai viiva. Menkat ei ole vieläkään alkaneet ja olen aina ollut säännöllinen ton kierron kanssa paitsi silloin kun oli keskenmeno takana.
Mukavaa päivää kaikille ihanaisille

Ottis täältä siulle, miulta:heart:

Toivon, että te siellä sen verta lähenette kun on tarvis - ainahin Oilin aikaan ja loppu onhin sitten jonkin muun kädessä..:)

Viimeksi muokattu:
:attn:Wiiwi, Huhuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!:attn:

Ilmoitteletkos sen plussauspäiväsi -
siis mikä kierronpäivä/dpo, niin Ottis osaa siut tuonne plussanneisiin laitella.:wave:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä