40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiiwi ja Tirlittan: Paljon onnea plussista!

Paljon plussa pölyä puhallan täältä seuraaville testaitiloille!

On: Meillä hiljais eloa vietetään. Seuraavaan siirtoon mennään vasta ensivuoden puolella. Pitää saada rahaa säästettyä ennen sitä.
Siirto olisi voitu tehdä jo tässä kuussa ja kiertoon vaan ei anna varat myötä nyt.
Luomuillaan olo suhteiden pakosta. En nyt ovista jaksa tikuttaa ja limojen perusteella olis ovis kuitenkin ollut ja mennyt.
Mitään toiveita en elättele ja en r- testejä tee, vaan odottelen tätiä kiltisti ensi viikon puolessa välissä tulevaksi.

Viimeksi muokattu:
Tott-päivän kunniaksi ja ihan aamupissasta r-testi tehty...valkoista valkoista valkoista.
Tosin olin näkevinäni häivähdyksen punertavaa viivaakin mutta se taitaa olla ihan omien aamurähmäisten silmieni kepposia. :D

Mutta nyt kiiruusti suihkuun ja töihin, jotta voi shoppailla lisää testejä tähän harrastukseen. :D

Ihanaa ja tuottoisaa TOTT ja muutenkin vaan Torstai päivää kaikille!! :kiss:

Mukavaa torstaita sinullekin Rominas. Kurkkaappa testiä uudemman kerran vaikka illalla, jos se punertava häivähdys olisikin vahvistunut

Mukavaa TOTT -päivää kaikille. Pitkä viikko minulla edessä ensi torstaita ootellessa.... täytyy keksiä mukavaa puuhaa - sitä onkin suunnitteilla... viikonlopuksi :)

Tein testin ja kyllä siihen kaksi viivaa ilmestyi!!! Ei ihan yhtä vahvoja mutta aivan selvästi kaksi viivaa!! Jihuuuuu!!! Nyt Hysterian testailuja odottelen!! Nyt voi sitten alkaa jännittämään kestääkö tämä raskaus edellistä pidempään

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tirlittan Saataiskos kuva testistä vielä ihasteltavaksi?!..:)

Rominas..ettei vain ihan oi k i a s t i siellä testissä häivähdys käynyt punertavasta..huomenna dippaat sitten aamusta uudemman kerran - Plusssätehiämatkaan!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Lämpimät onnittelut raskautuneille! Kivaa, että teitä on näin paljon.

Piti tulla kirjoittamaan, kun tein mur-murit eli sain raskaustestiin plussan ovisaikaan. Eli tein eilen iltapäivällä First Signalin o-testin, johon tuli plussa. Tänään sitten ajankulukseni tein tunti sitten uuden testin, johon tuli kyllä selkeä viiva, muttei o+ enää. Samaan pissiin pistin RFSUn raskaustestin ja plussahan siihen tuli. Olisi kyllä paljon mukavampaa, jos se tulisi oikeasta syystä :-)

Eikös se tosiaan ollut mur-mur, jolla samanlaisia kokemuksia?

Iida-Karoliinalle erityisterkut. Jaksamista seuraavaan siirtoon asti. Jospa se sitten tärppäisi kunnolla.

Heips Terri!!:wave:

Juuuh, miehän se olin, joka testailin näin myöskin;)
..eivät muuten Kotitestillä ohjeisiinsa kuitenkaan tuota lisänneet, vaikka lupasivat että: R-testi saattaa myös ovulaatio huippuun reagoida..: /

Hyviä vointeja siulle ja mukavaa Joulun odotusta!:heart::xmas:

Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur!. Toivotaan, että sinäkin saat sen plussan vielä tämän vuoden aikana. Testausajankohtasi taitaa olla tuossa aaton aikaan? Nyt olisi kyllä sinunkin vuorosi saada pysyvä viiva, josta sitten elo-syyskuussa syntyisi vaavi.

mur-mur Kiitos suuresta halista :hug:! Kyllä mä kans jo vähän illalla aloin ajatella, ett jos vaan mitenkään luonto antaa periksi niin yrittäisin saada talletuksia tehtyä. Toissapäivänä kävin kaupasta kattomassa olisko greippimehua myynnissä, vaan kun ei ollut ajattelin, ett se on sitten tarkoitettu näin, ett tässä kierrossa ei ole mitään apuja, mutt saahan sitä haaveilusta edes haaveilla :).

Tirlittan1968 Onnittelut =)! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:! Yessss, ihan ihanaa :saint:! Mie oon onnesta ymmyrkäinen. Kuva olis kiva :D.

Rominas Jospa siihen tikkuun vielä lähipäivinä tulisi kunnolla väriä ihan, ett sen puhtailla silmillä näkisi :). Hyvää työpäivää sulle!!

I-K ja mahdotontako Myöhästyneet onnittelut teille molemmille! Mä olen näemmä vähän niinkuin toisella silmällä viime aikoina tätä saittia seurannut, kun en ole perässä pysynyt :ashamed:. Huomasin kyllä eilen, ett mahdotontako ilmeisesti aikuistumisesta onniteltiin, vaan enpäs malttanut selailla taaksepäin, ett olisin saanut vahvistuksen 'epäilylle'. Mur-mur on varmaankin listaan päivittänyt teidän tietonne.

Putunen Milloinkas sinä aiot testailla eka kerran? Metkaa, ett toisten RKTT-päivät kiirii muka valtavaa vauhtia kun itse mokomilla päivillä on ihan hilseessä, kun ei aika kulu sitten millään. Peukutuksia :heart:!

Tirlittan1968 ja Wiiwi67 (vajain tiedoin jo toissapäivänä) lisätty yrjöklubiin. Tsekatkaa, ett tiedot ovat oikein. Tarvittaessa teen muutoksia ja oion vääriä tietoja =).

mur-murkos se aloittaa huomenna oviksen tikuttamisen?? Onnea niin testailuun kuin pupuiluunkin :heart:! Joulukuulle vielä plussia mahtuu!!

Ottis tais olla sarppav jota tässä päivä, pari sitten onnittelin=)
..hän täytti 40v

Johan mie tikkua dippasin kun niiiiiin imakasti tuntui kipuisia, hailukka oli viiva mutta siitä vahvistunee.
Huomisen jätän väliin ja sitten la-su dippaan..maanantaille ovista sitten odottelenkin.:)

liiza, onhan siun ikäsi tuolla listassa oikein..44v:wave:

Tetulla siellä kierron viimeinen päivä, mikäs on tilanne??:wave: Plussatuulia!!!:heart:

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Hysteria (42)..............kp1/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Ottis (43)....................kp8/23-28......yk18( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp10/25-30......yk7(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp10/26-28.......yk20(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp15/28-36.......yk2v...................3.
sarppav (40)...............kp17/27-32.......yk5(07/10) 2.
liiza (44).....................kp18/24-27......yk32....(02/07 08/08) 4
putunen (41)...............kp18/24-26.......yk10....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp19/23-29......yk17...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp19/29............yk5....................1. yht.
haave2010 (44)...........kp23/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
tetu68 (42)..................kp27/27..........yk8..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp27/25-27.....yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968 (42).........kp31/28..........yk5(04/10) 2.:heart:
Ballerina Bolero (40)....kp44/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp48/27...........yk5.....................2.
wiiwi67 (42)................kp70/25-32......yk27 (03/10)...4.:heart:
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4
d025.gif

sarppav (40)..................dpo4
putunen (41).................dpo5
Rominas (40)................ dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/

Viimeksi muokattu:
mur-mur Yess! Siitä se alkaa :) ja kohta talletuksia tekemään. Mulle olis Oilin aika tulle ehkäpä tiistaina, silloin olisi kp12, siis jo pysyy kierto samassa kuin viimeksi.

Sarppav Onnittelut aikuistumisen johdosta =) :flower:!

mahdotontako Sulta ne synttärionnitelut vedän takaisin :laugh:, mutt onnea joka tapauksessa ihan kaikkeen :flower:!

I-K Hirmusesti onnea luomukiertoon. Tiedä tuota jos olisi viimeisimmästä yrityskerrasta jääneet hormonitasot sen verran ylemmäksi, ett nyt onnistaisi ihan 'itsestään' :heart:. Pupustella siis kannattaa =), kirjoitteleepi hän joka ei omasta elämästään tiedä yhtään mitään.

Ps. On muuten pikkasen raivostuttava olotila ku elohiiri nykii koko ajan vasemmassa olkapäässä. Jytinä näkyy villapaidankin läpi :headwall:!

Oi Ottis, kumpa olisikin niin, että olisin raskaana, mutta sen verran mitä mä biologiaa ja tätä raskautumista olen opiskellut, niin ei oo mahdollista. Menkat tulivat ihan ajallaan ja sitä ennen tes-tat-tiin ihan urakalla, ettei ole voinut olla valemenkatkaan. Tosin tällä kertaa en tainnut menkkojen jälkeen testata. No niin haihattelut silleen, kyllä se testi ovista näytti.

Toivottavasti sinäkin saat solmuja sen verran avatuksi, ettei tuu hutikiertoa. Ja toivottavasti pääset jonkinlaiseen rauhaan siitä, mitä odotat tulevaisuudelta ja kenen kanssa. Mutta parisuhdeneuvoja en ala antamaan, sillä se on niin vaikea laji livenäkin, saati sitten näin netissä. Surettaa vaan, kun sulla on niin usein paha mieli. :hug:

Yhteistyössä