40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höh, ihmettelen tässä itteksein, että miten jostain menkoista voikin olla näin onnellinen... hehheeh, mun mieskin olis jos olisin kertonut syyn miksi pinna kireenä kuin viulunkieli 2 pvää... Noh, mies sai 3 pahoittelulahjaa käytöksestäni ja mä menkat!! :D

Rominas jos sie olet tätsyn tulosta OOOOnnellinen - olen miekin siun puolestais!!
a055.gif
..:D

Ottis sellaiset pienen pienet jutut saavat ihmislapsen mielen hyväksi ja onnelliseksi: lämmin sauna, pizza uunissa odotelemassa, kaksoisveli siellä vierailulla ja rauhoittuminen kirkossa - siinähän niitä:heart::)

Saahan nähdä, miten tällä iltaa onnistuu tallettelut: miehen ja poikasen kera oltiin Prismalla 2.5h pikkujoulu ostoksilla ja mies nyt aivan toooosi poikki:(..huoks..heti miehen töiden jälkeen lähdettiin klo. 17.30 ja tultiin kotio vasta 20.00

Poikanen saatiin sänkyyn vasta puoli kympin jälkeen ja nyt pitäis sitten lempiä..niin, pitäis ja pitäis...loppuu vain aika tälle kiertoa kesken jos ei nyt viimeistään aloita..voihan:headwall:
..ja mie kun ajattelin lunkisti tämän vuoden viimosen kierron ottaa!!

..kattelaan ja kuulostellaan, jospa vielä pik-ka-sen poweria miehestä löytyis(ja miusta):)
~*~Ihanaista illan köllykkätä teille kaikille!!!~*~
d015.gif

Viimeksi muokattu:
..käväisin tuossä äskettäin pikku pikku pesulla ja kylppäristä tullessa(mies menossa suihkuun)mies kävi takalistoon hieman kiinni ja..hmmmm:rolleyes:..antoi ymmärtää, että ymmärtää JAKSAA antaa nyt!!:p
..jospa tästä vielä mukavainen ilta tulis: miullahin meille pizzat uunissa ja siidukat pakkasessa jäähtymässä.;)

mur-mur: Olen onnellinen että täti tuli... vaihtoehtoja ei ollut!!!!! :-) Nyt voi alkaa oikeasti miettiin uutta elämää kun kunnon oikeat menkat alla....toivottavasti!! :-)

Mur-mur: Jaksavaista iltaa pitsan ja särpimien kanssa!! :heart:

Hystis kiitos.

Rominas onnitelut tädistä ja (himasti onnea alkaneeseen kieroon!!!) :D siis piti kirjoittaa huimasti onnea alkaneeseen kiertoon!!!

Mur-Mur minä olen sitä kirkasvaloa käyttäänyt koko syksyn, tuntuu auttavan, toki tässä on väsymystä, mutta erilaista ja ei johdu pimeästä. Tsemppiä, valoa kohti ollaan menossa pian. Joskus olen myös lukenut joltain palstalta, että kilppari lääkkeen aloituksen jälkeen, voi tullakin väsymystä, kun arvot alkavat korjaantumaan.

Joulu :xmas: ++++ lisää tänne

Viimeksi muokattu:
Oivikki ai jaahas, noinko voi Thyroxin vaikuttaa alussa..hmmm, no hyvä tietää!:)
Tuota kirkasvalolaitetta olin aiemmin jo fundeerannut, jäi sitten vaan..pitäisköhän uudemman kerran nyt sitten..=)

Jotenkin niin rasittavaa kun on väsy, ei ajatuskaan/puhe kulje kunolla: /

Ai niin..simot on nyt paremmassa tallessa(miun mielestäni ainahin);)

Hyv yöt jokaiselle, nukkukaatte makiaisesti!!

:heart:mur-mur

*Kirpakkaa Lauantai päivästä kaikille!!*

..täällä pakkanen paukkuu 16C..

Valmistaudun parast aikaa torttujen&pasteijoiden paistoon, pikkujoulut alkaa parin tunnin päästä:xmas:

Mukavaa päivää kaikille&plussasätehiä!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Tirlittan jep, ukko kellistetty(vaiko akka?);) eilissä iltana ja vielä tänään haaveilen saman moisesta - saa nähdä, kuin käy!

O-testiä kahden pintaan dippailen, masussa mukavan imakasti jo tuntuu kipuja..en kuitenkan usko vielä O+:ssan pärähtävän.

Viimeksi muokattu:
mur-mur Toivottavasti talletukset onnistuivat :heart:!

ON Mut saapi laittaa RKTT-listalle ja dpo-1. Ovistestiin napsahti hymynaama ja kun sitä miehelle näytin, hän kysyi, ett mitä se tarkoittaa. Sanoin sen meinaavan sitä, ett pitäis jörniä. Vastaus oli:"Selvä!" ja just ku syötiin, mies sanoi valmistautuneensa henkisesti jörnimiseen. Minä sanoin, ett minä en ole valmis ja tulin kuulumisianne lukemaan =).

Rominas Nyt tuli täti sulle oikeaan aikaan, sillä seuraavan kerran saatte talletella joulun aikaan ja silloin mies oletettavasti kotona, eikös vaan?

mur-mur Plussaa nyt, niin päästään kimpassa jännäilemään tapanin päivän plussaa :heart:!

Pitänee tästä lähteä tallettelemaan, tuntui miltä tuntui. Yksi kaikkien vuoksi ja kaikki yhden vuoksi.

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Rominas (40)..............kp2/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Hysteria (42)..............kp3/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Ottis (43)....................kp10/23-28......yk18( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp12/25-30......yk7(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp12/26-28.......yk20(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp17/28-36.......yk2v...................3.
sarppav (40)...............kp19/27-32.......yk5(07/10) 2.
liiza (44).....................kp20/24-27......yk32....(02/07 08/08) 4
putunen (41)...............kp20/24-26.......yk10....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp21/23-29......yk17...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp21/29............yk5....................1. yht.
haave2010 (44)...........kp25/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
tetu68 (42)..................kp29/27..........yk8..................3/1.yht.
Ballerina Bolero (40)....kp46/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp50/27...........yk5.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4
d025.gif

sarppav (40).................dpo5
putunen (41).................dpo6

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/

Viimeksi muokattu:
mur-mur Yes! Onnea vielä huomisenkin talletuksille. Talletukset täällä tehty myös. Ihan puhdasta panoa, ei mitään muuta. Tarkoitus pyhittää keinot =).

Ps. Päivitin kp-listan ku sä olet siellä pikkujouluissa.

Ottis en ole enään testaillut kun torstain testi oli selvä +. Sain maanantaiksi ajan labraan jossa ottavat vielä verikokeen tuloksen saan tiistaina. Toivottavasti lukemat nousseet hyvin.
Mukavaa pikkujoulua ja mukavia talletus hetkiä

kysysin vähän kokeneemmilta. Mulla juilii muniksiin aika kovasti, eli onko ovis sitten tänään vai huomenna vai miten se mennee? Nimittäin eilen talleteltiin ja tänään ei kyllä onnistu, poika nukkui sen verran pitkät päikkärit että voi mennä myöhään kun nukahtaa. Riittääkö eiliset talletukset miten pitkälle vai vieläkö tarviis? Ei ole ennen tarvinnu tälläsia miettii, kun on tullu helposti raskaaksi, mut näillä kymmenillä se ei vissii oo niin helppoo enää:|

Iltoja Ladyt!

Tirlittan: Ihania Uutisia!:heart:

Ottis: Jouluviikko on hyvä viikko... laskeskelin myöskin :whistle: Ja mieskin kotosalla... ei tartte postimiestä :laugh: käyttää!!

Mur-mur: Hyviä simppasia kovasti sinne suuntaan... ja viimehetken talletuksia vielä varmistamaan tilannetta!! :heart::heart:

Ottis: PP saattaa tuottaa tulosta!! :heart: Kovasti plussaa puhallan!!! :heart::heart:

Olipas meillä kivat, koko perheen pikkujoulut!!=)

Paljon ei ollut tällä kertaa taloyhtiöstämme porukkaa, mutta oli mukavaa yhdessäoloa ja hyvää syömistä - mitäpä sitä muuta tartteisskaan!:)

Poikasta tässä juuri laittelemassa mammimaan ja mietin, että jospa..jospa hyvinkin vielä saisin tälle iltaa simoja talteen;)..mies on ihan selväpäinen(heh, selväpäinen, no joooo, siis sillä tapaa, ettei ole huppelissa)..mukavasti vain rentoutunut..:rolleyes:

viidenmamma, saattavat nuo kipuiset olla ovista ennen olevia kipuisia TAI sitten munarakkula on JO puhjemnut - lempimään siitä ja äkäseen!!!!!!!!!!:D

Kovin tarkkaan en voi siis kertoilla jos et ole O-testejä dippailut..mut-ta..jos kiertosi sattusi esim. tuon 25 ja 30vrk:n väliin - 28:aan, olisi ovis sitten ehkäpä Kp13-14(miulla näin)
Tänään miulla siis Kp12 ja ovistestissä viiva EI vielä tasavahva, huomenna luultavasti - joten ovis maanantaina Kp14.(kierron pituus miulla 27-28)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä