40+ so what (vol. 3)

Velmuliina Kyllähän tuo ihan selvältä plussalta näyttää +++! Onnenkukkia teille :flower: ja matkaan tarrasukkia!
809360av8u9jswee.gif

Kenzielle pahoittelut keskenmenosta. Olette saaneet kestää todella paljon menetyksiä. Ymmärrän, että täytyy punnita tulevaisuus, uskaltaako enää kuumeilla. Mutta jotain positiivista, taidat raskautua kuitenkin vielä hyvin. Vaikka se ei tietenkään lohduta, jos ne eivät kestä.

Uudille samoin, tämä vauvakuume herättää tunteita. Varsinkin, kun mikään ei tule helposti ja kaikki on epävarmaa. Näitä asioita tulee kelailtua vaikka miltä kantilta.

Jadetelle ja Saaralle pahoittelut tädistä. :headwall: :headwall: Täälläkin näkyy jo krookuksen alut kukkapenkissä. Voi, kun sitä saisi joskus omankin alkion kasvamaan..

Oivikki Täälläkin kissat valppaina haistelemassa heräävää luontoa.

Liiza tervetuloa piilosta taas kärvistelemään meidän kanssa. Taitaa sinulla ovisajat olla käsillä, onnea hyödyntämiseen.

mur-mur kohtahan se sinun ÄP aika on. Siellä varmaan selviää, mitä avuja voisit saada. Itse en saanut vielä mitään, käskettiin luonnon menetelmin hoitaa hommat vielä puoli vuotta. Yksinkertaisesti mitään vikaa ei ollut. Ei edes ikää mainittu alentavana tekijänä :o

Inia voi harmi, mutta ehkä ovis sitten kävi kuitenkin. Huomasitko vatsakipuja tai huomaatko niitä yleensä oviksen aikaan?

Olen välillä miettinyt (en kovin tosissani) voisiko tehdä koti-inseminaation, että jollain letkulla pullauttaisin siemenet kohdunnapukan ohi perille.. mutta mitenhän se käytännössä onnaisi? En muutenkaan ronki itseäni tuolta napukan seudulta, vaikka jotkut tuntuvat kovinkin tietävän missä asennossa siellä nuppi on milloinkin..

Nillanilla harmi, oireiden häviämisestä.. :headwall: :headwall: mutta ootellaan nyt siihen keskiviikkoon.

ON: täällä katosi tissituntemukset jo monta päivää sitten. Eikä mitään muutakaan oiretta ole, paitsi pienet vihlasut mahassa kertoo niin tutun tädin sieltä kohta pörhältävä.

Liikuntahommat jäi vappuna vähiin. Vähän puutarhassa kykkimistä ja halkojen roudausta liiteriin. Syötyä tuli munkkia, simaa, täytekakkua ym. sokeripitoista, pieleen meni ruokavaliot. Täytyy ryhdistäytyä.. kun jääkaappi on tyhjä.

Mukavaa alkavaa viikkoa siskoille!

Mur-mur mun tyttö on syntynyt -86 ja poika -89. Välissä se vauva, joka kuoli -88.

Jadette vauvani syntyi heinäkuussa -88 ja kuoli 13 päivän ikäisenä Wilmsin tuumoriin(kasvi munuaisissa) en tiedä tuliko tuo nyt ihan oikein kirjoitettua. Pikaista paranemista teidän perheelle.

Solakka silakka :hug: tädistä.

Nillanilla onnea testaukseen.

Inia harmi, että ovis meni ohi.

Kiitos kommenteista.
Täällä vielä yökuppari istuu. Juuri lopetin liiketoimintasuunnitelman teon ja pyörähdin täällä.
Tänään pitäis jo melkeen oviksen tulla jos kierto on yhtään niin kuin olen laskenut. No iltapäivällä sen näkee.
Oikein iloista ja hyvää viikkoa kaikille. :hug:

velmuliina onnea plusasta!!! :flower:

punktio takana,13 munasolua,mutta varmaanki ainakin puolet karsiutuu->olivat pieniä folleja ja sitä myöten raakoja.Kivut aivan valtavia tällähetkellä :(
Huh! Sängynpohjalle ny..

velmuliina onnea plussasta!!! :flower:

punktio takana,13 munasolua,mutta varmaanki ainakin puolet karsiutuu->olivat pieniä folleja ja sitä myöten raakoja.Kivut aivan valtavia tällähetkellä :(
Huh! Sängynpohjalle ny..

Tiruliille kestämistä kipuihin :flower: ehkäpä nyt sitten tulee tulosta tästä hoitokerrasta!

ON: täällä kp 1. Ei ketuta, kun tiesin jo monta päivää sitten ja se oviskin meni mönkään sen tutkimuksen takia. Mutta tästä kierrosta sitten minä plussaan! +++!

Aurinko paistaa, nyt pyöräilemään B)

Hyvää viikkoa palstalaisille!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Jadette (39)...............kp4/28-30..........yk4...........3.
Saara10 (42)..............kp5/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp6/28....................yk3.........3.
star-67 (42)................kp8/26-33(-39)....yk4........3.
oivikki (40).................kp12/23-28...........yk5........1.
Uudi (46)...................kp12/24-30.............yk3...........3./1.yhteinen
liiza (42).....................kp15/28..............yk11........4.
mimmimamma .............kp15/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp16/?.......................1. /1.yhteinen
Inia (42).................kp18/26-29.......yk7....1.
lumeton (39)...............kp20/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp20/34-38.........yk4........2.
äitijo2x (46)...............kp21/27-28............yk?........3.
Minni007 (44) .............kp22/28...............yk10........2./1.yhteinen
siira (43)...................kp23/27-28...........yk?............2.
OnniMaija (41)...........kp25/28-30..........yk3........5.
velmuliina74 (34).......kp26/24-30.........yk7........6. /1.yht.
Solakka Silakka (40)...kp1/25-27.........yk8........1.
Taikakuu (40).............kp30/27-32.........?............2./1.yhteinen
nillanilla (42)..............kp30/28-33.........yk4........1.
pääpilvissä (46)..........kp33/25-43.........?............1.yhteinen
ikiemo (44).................kp45/20-50.........y?..........4.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
nillanilla (42)..........pp12
siira (43)..........dpo10
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

(Roskis)haamuilijat

velmuliina74 (34)..........kp24

Plussanneet
d035.gif

eli yrjöklubilaiset:
h035.gif

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
036.gif

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
036.gif

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
036.gif

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
036.gif

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
036.gif

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
036.gif

Mukana myös:
Taustajännäilijät
Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:
Plättä, pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61
a015.gif

[/b] [/color]

40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

tirulii, urhea nainen olet kun olet taas punktion läpikäynyt! Niin myös kaikki muutkin "punktioidut"! Mä en siis vieläkään uskalla...

SS, peukkuja tähän sun plussauskiertoon!! En mä ole koskaan tuntenut ovista...? Joskus tulee jotain vihlaisuja oikeaan kylkeen, mutta luulen että ne on keuhkokuumeen arpikudoksen tms. aiheuttamia. Pitäis kai kuulostella tuleeko niitä vain ovisaikaan.

nillanilla! Hermoja viimeisiin piinaaviin päiviin!!

velmu, joko testasit uudelleen?

Jadette, hyvä kun korjasit yk:n. Nimeomaan noi yrityskierrot multa helposti unohtuu vaihtaa, joten tsekatkaapa kaikki, ja korjatkaa jos haluatte (jos ette, niin ymmärrettävää...).

Eix nyt loppukiertolaisista kukaan halua rktt-listalle? Siellä on nyt niin kovin tyhjää! Eli ilmoitelkaa vain dpo tai pp päivät mulle, niin lisään sinne!

Perskules kun tämä oviksen odottelu on sitten aina yhtä ärsyttävän HIDASTA!! :o
Tokihan tällä välillä voi tehdä "harjoituksia" ;) minulla vain tuo halukkuus nostaa päätään vasta oviksen kynnyksellä ja on niin tylsää lemmiskellä jos itseä ei huvita :/

Kuluis nyt tuo reilu viikko nopsaan HUIIIS VAIN!!!..tässä nyt narisen ja valitan, sorry :ashamed:..osittain huonoa tuultani lisää ystäväni raskautuminen-ehkäisystä huolimatta..toiset ne vain raskautuu, vaikka eivät haluasikaan:( ..epistä..ystäväni siis EI aio lasta pitää..

Ps. Siiralle ja nillanillalle peukut ja varpahatkin täällä pystyssä..niin ja velmuliinalle haamun vahvistumista =)

mur-mur

Paljon onnea velmu ja toivotaan, että masuasukki pysyy kyydissä loppuun saakka. :flower:

Jadette ja Solakka Silakka himputin täti! Inia, harmi kun oviksen metsästys ei tuottanut saalista. Jospa se väisti testauksia ja tuli kuitenkin. No, jos ei niin kohti uutta yritystä.

Nillanillalla jännät paikat, mielikuvat käyttöön. Täällä myös mielikuvia käytössä ja varpaat pystyssä. Voi tule plussa, tule.

Tiruliille tsemppiä kestämään kivut. Saalis vaikuttaa hyvältä, vaikka se sitten vähenisikin matkan varrella jonkin verran. Jospa saisitte siirrettävän + vielä monta muuta pakkaseen!

lumettoman limakalvo vaikuttaa hyvältä, kun se jo paljon ennen h-hetkeä oli 7mm. Tsemppiajatukset ovat myötä myös täällä, jotta pääsette siirtoon.

Plussarikasta viikon jatkoa!

TIRULILLE hyviä vointeja, lepäile ja juo nestettä. Muista että panadolia saa ottaa jos kipu yltyy. Toivotaan että saalis voi hyvin, yksi ainakin siirtoon ja muutama pakkaseen, niin toivotaan.

INIA itse punktio ei tunnu miltään, sain ekasi jonkun napin huuleen ja toimenpide honeessa sitten suoraan suoneen jotain kipulääkettä, eikä tosissaan tuntunu mulla missään. Lepohuoneessa sitten nukahdin hetkeksi. Loppupäivä oli ok , yöllä heräsin jomotuseen ja otin yhden panadolin. Aamulla sitten töihin, laiton löysät housut jalkaan kun maha oli turvoksissa muuten kaikki oli ok. Jokaisella oma kipukynnys.

JADETTE ja SOLAKKASILAKKA harmi kun se täti kurvaa aina vaan paikalle, toivottavasti jättäis edes minut väliin... :kieh:

MURMUR niinpä, odottavan aika on pitkä niinhän sitä sanotaan. Ja luulen että me kaikki ollaan odottamisen mestareita. Joko odotetaan ovista tai tätiä tai plussaa tai klinikalle menoa tai tuloksia. Aina vaan odotetaan jotain, jotain joka toisi sen plussan meille kaikille. Tsemppiä odotukseen.

Mulla ihan oireetonta aikaa, kummallisia noi Luge kapselit kun luulen että niistä se tissien pinkeys johtui. Aika kivaltahan se pinkeys tuntui kun nyt riippua lötköttävät, heh. Ajatelkaa miltä tuntuisi jotkut silikonit rinnoissa? Pinkeet tissit aina vaan... :laugh: ei vaan, en minä itselle sellaisia laittaisi mutta saahan sitä ajatella että mitä jos...

Tirulii voimia kipuihin ja onnea hoitoihin.

Solakka silakka :hug: tädistä ja plussatuulia.

Mur-murille tsemppiä oviksen odotteluun.

Nillanilla täälläkin peukut pystyssä .

ON Inia minulle voit laittaa dpo1, ovisplussa tuli tänään, että eikun yritystä kehiin.

Tirulii kestämistä kipuihin puhallan kipuja pois :whistle: . Jännäilen ja sinun saalistasi, toivotaan parasta, koska saatte tietää tuloksia?

Solakka Silakka onnea alkaneeseen + kiertoon. Mene edellä niin tulen sitten seuraavassa kierrossa perässä, plussaneisiin :D

Mur-Mur ja nilla tosiaan tämä on tämmöistä odotuksen odottelua, kuten tuolla lapsettomuus puolella olevan ketjun otsikko asian hyvin ilmaisee. Tosi onneksi sitä voi odotella muun elämän rinnalla, että ei tarvitse vaan tähän yhteen asiaan kaikkea energiaansa käyttää.

Nilla testaatko ke?

ON osin muutaman kilon karkkia ja suklaata tänään (halvalla sain) Nyt tuli vaan mieleen nyt, että taisi se sokeri jotenkin olla pahasta sille kehon happotasapainolle...., mutta meilelle tekee hyvää, joten taidan nauttia kohtuudella kuitenkin. ;)

Solakka Silakka b =) d plussaukseesi.Ihanaa että olet noin optimisti.Kunpa minäkin olisin.
Inia punktio ei ihan oikeesti tunnu silleen pahalta etteikö siihen uskaltautuis.Saa nimittäin niin hyvät tropit ettei se ainakaan mulla tuntunut nyt missään.Sain jonkin kohdunkaulan puudutteen lisäksi.Punktion jälkeen mulla vasta tuli ne kivut,kun toinen munasarja täyttyi heti verellä :o .Ei muuta kuin tosi toimiin vain :p
Saara10 kiitos tsempeistä.Toivon hartaasti niin kuin sanoit
nillanilla valtavasti peukkuja sulle onnistumiseen nyt.Alatkin olla loppusuoralla koht`puoliin.Nappaappas sinäkin +,niin pysytään positiivisella mielellä kaikki ;)
siira entäs siellä? Kuinka piinailut etenee?
Uudi peukutukset loppukierrolle sinullekin =)
oivikki sain jo tietää tuloksen,mutta pelottaa vaan se lähteväkö jakautumaan.Mullahan on niitä hitaita ja sitten liian nopeita jakautujia.Kiitos kivun puhaltamisesta poies..ei vielä helpottanut,mutta jospa puhallusmatka oli liian pitkä ja olisi vasta tänään täällä mun tykönä :)
velmuliina olen innokas testien luuraaja :p odotan innolla testiäsi..käyn myös tuolla kahdella muulla palstalla luuraamassa testejä.Siellä on oikein ketju tehty r-testeistä.. :p
Toivon turvallista matkaa sulle ja pienokaisellesi :hug:
mur-mur positiivisuus ei ole koskaan pahasta =)

12 solua oli siis hedelmöittynyt 13:ta,mutta aina on olemassa se MUTTA mun kohdalla,kun olen vanha,niin ei ne solut tahdo enää nuoruuden innolla jakaantua.Tai sit se jakaantuminen on just sitä jota pohdin jo tuolla oivikille

No tänään kuulen lisää jakaantumisesta..

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)...kp2/25-27.........yk8........1.
Jadette (39)...............kp5/28-30..........yk4...........3.
Saara10 (42)..............kp6/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp7/28....................yk3.........3.
star-67 (42)................kp9/26-33(-39)....yk4........3.
oivikki (40).................kp13/23-28...........yk5........1.
Uudi (46)...................kp13/24-30.............yk3...........3./1.yhteinen
liiza (42).....................kp16/28..............yk11........4.
mimmimamma .............kp16/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp17/?.......................1. /1.yhteinen
Inia (42).................kp19/26-29.......yk7....1.
lumeton (39)...............kp21/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp21/34-38.........yk4........2.
äitijo2x (46)...............kp22/27-28............yk?........3.
Minni007 (44) .............kp23/28...............yk10........2./1.yhteinen
siira (43)...................kp24/27-28...........yk?............2.
OnniMaija (41)...........kp26/28-30..........yk3........5.
velmuliina74 (34).......kp27/24-30.........yk7........6. /1.yht.
Taikakuu (40).............kp31/27-32.........?............2./1.yhteinen
nillanilla (42)..............kp31/28-33.........yk4........1.
pääpilvissä (46)..........kp34/25-43.........?............1.yhteinen
ikiemo (44).................kp46/20-50.........y?..........4.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
nillanilla (42)..........pp13
siira (43)..........dpo11
Uudi (46)..........dpo0
tirulii (40)..........pp0
lumeton (39)..........pp0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

(Roskis)haamuilijat

Plussanneet
d035.gif

eli yrjöklubilaiset:
h035.gif

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
036.gif

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
036.gif

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
036.gif

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
036.gif

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
036.gif

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
036.gif

velmuliina74 (34)..........2.5.2009/kp24...........LA 11.01.10
036.gif

Mukana myös:
Taustajännäilijät
Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:
Plättä, pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61
a015.gif

[/b] [/color]

40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

velmuliina :flower: plussasta! Laitoin sulle plussapäiväksi sen ekan, kerro jos haluat vaihtaa?

Uudi, sulle laitoin tänään dpo0, ohjeen mukaan ovisplussapäivä on dpo-1, ja siitä lähdetään laskemaan...

tirulii, hieno tulos, pidetään peukkuja että mahdollisimman moni jaksaa lähteä kasvamaan!

Velmuliina vielä kerran suuronnittelut plussan varmistumisesta.

Kiitos Inia katsoin väärin.

Tirulii tuohan oli tosi hyvä tulos tsemppiä kovasti.

Hyvää viikkoa kaikille !!!! :wave:

Voi että on hienot tuplaviivat velmuliinan tikussa! Onnea vielä kerran! :flower: ja toivotaan, että kaikki menee hyvin. Kerro vielä, bongasitko oviksen ja miten ajoitit hedelmöityksen ym. teitkö jotain poppaskonstia tässä kierrossa?

Nillalle edelleen peukkuja pystyssä huomiseen testailuun.

Kaikkea hyvää palstalaisille.. täällä puutarhahommat pihalla jatkuu.

Jep, kerrohan velmu! Munkin piti kysyä, mutt unohtu...

nillaa jännätän...

ON: Kun ei muutakaan ole, tilasin yli 50 eurolla ovistestejä :laugh: Eipähän ainakaan ensi kierrossa lopu kesken... Ja sitten raskausvitamiinit vielä lisäksi. No, vielä tulee halvaksi hoitoihin verrattuna. Niihinkin kyllä säästän.

Velmuliina :flower:

Nillalle peukkuja täältäkin!

Uudi, peukkuja!

Tirulii, hieno saalis. Eiköhän tuosta määrästa riitä monta pakkaseenkin.

Inia, mulla on takana viisi kappaletta punktioita ja ovat jokainen olleet kivuttomia. Kahdella viimeisellä kerralla en ole tuntenut yhtään mitään. Ekoilla kerroilla tunsin aina neulanpiston silleen etäisesti, mutta ei sekään kipua ollut. Jälkeenpäin täytyy ottaa omien tuntemusten mukaan. Joillain kerroilla ei ole tuntunut missään ja joillain melko pajonkin. Kipulääkkeellä siitäkin olen selvinnyt.

Solakka silakka, hyvät on kelit puutarhahommiin nyt.

Me päästiin siirtoon =) Ihan varma olin, että kaikki kuolla kupsahtavat, mutta yksi olki oli sulatettu ja molemmat säilyneet hengissä. Toinen oli menettänyt yhden solun, mutta se siirrettiin silti. Hitaitahan nuo olivat ja silleen, mutta sainpahan mukaani.

Aurinkoista tiistai-iltaa kaikille :heart:

Yhteistyössä