40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sointu2010 Just nimenomaan oviksen jälkeen aloitetaanTerolutit, mutt mä oletankin, ett mulla ovis tulee kp13 ja sillä laitoin ton kp15.-24., mikä reseptissä lukee. Jos ovis tullut aiemmin, olen aloittanut Terolutin aiemmin eli pari päivää oviksesta, tai siitä oletetusta. Ja kyllä, kyllä testailen Clomi-kierrossakin ovista. En varmaan osais edes olla testaamatta, vaikka yrittäisinkin :laugh:.

hysteria pahoittelut negasta:hug: mutta niin kauan kuin tätiä ei näy on toivoa eli ++++:heart:sulle edelleen kovasti toivon!!ja älä yhtään pyytele anteeksi tuntojesi purkamista kun eiköhän me kaikki olle täällä sitä varten että toinen toisiamme tuetaan ja tsempataan:heart::heart:

sointu eihän sullakaan ole vielä tätiä näkynyt??+++:heart:myös sulle lähettelen

ON:tänään sitten jatkui terveellisempi elämä ja loppui mässäily:) yllättävän kivuttomasti paluu arkeen on käynyt,ainakin vielä;)
Kiukuttelut olen tänään saanut pidettyä onneksi kurissa:kieh:vaan kyllä meillä keittiö kiilteleekin siihen malliin että rouva on purkanut siihen raivoaan;)
Eipä uskoisi että minäkin normaalisti olen tasainen ja rauhallinen tyyppi,onneksi mieskin osaa ottaa huumorilla nämä clomipäivät=)
Eilen alkoi melkoinen vihlonta ja jomotus molemmilla puolilla munasarjoissa vaikka yleensä vain vasemmalla vihloo,mitähän golfpalloja nämä pillerit siellä kasvattelee:O

Hysteria :hug: Virtuaali halaus.
Jospa se paha olo kohta helpottaisi. Tämä pimeä vuodenaikakin vaikuttaa monella mielialaan. Kohta kuitenkin mennään kevättä päin ja vauhdilla ja jospa se plussakin sieltä vaikka jo seuraavassa kierrossa sinulle tulisi.

Itsellenikin eilen iski mailman mustaksi, välillä vaan käy niin. Yön nukuin tosi huonosti. Onneksi tänään ollut parempi päivä. Muutama lomapäivä on tässä ja kovasti yritän niistä nauttia. Kävin kävelyllä ja pikku juttuja olen puuhastellut, ja sitä arkista aherrusta tietty. Takassa ja uunissa palaa tulet. Kohta mies tulee töistä ja ilta kahvin keittoon rupeaa.
Mulla on kanssa jouluna tulleista kiloista nyt 1 1/2 kiloa lähtenyt. Hyvä tunne tuli siitä, ja tästä jos jatkais saisin nuo loputkin veks.

Viimeksi muokattu:
pikkutirri Mukavaa kun palailit tänne kuumeilemaan. Ehkäpä käy niin että mies sinulla onkin suu muikeanaan kun pian, kuka ties pääset kertomaan uudesta tulokkaasta perheeseenne.:wave:

Viimeksi muokattu:
Kurkkaus vielä tänne, olen koukussa=)
Hysterialle jaksamisia kovasti :hug:

Menkat toivottavasti alkaa huomenna, vaikka inhaa mennä rekikelillä
gynelle, no ties ajan antaessaan, että näin onpi asiat.

Nyt saunan lämmitykseen, rauhallista illanjatkoa leideille,heipat:wave:

Voi mur-mur, himotestaaja asuu myös täällä, joten varmistettu on
asian laita ja kipuilut jo sitä luokkaa, että siellä se jo kaasuttelee tänne : /

Ja nyt hommiin, tai ukko joutuu kylmään saunaan kotio tullessaan!
Morot vielä kerran!!

Kiitos teille kaikille ihanaiset myötätunnosta :heart: Te ootte mun ystikset täällä. Sointu2010 Olin Suomessa just muutaman viikon ennen joulua, hoidoissa, jonka negatulosta nyt testailen. Ongelma on se, että mulla pitäis olla kaikki paremmin kuin hyvin; on mies, joka rakastaa mua just sellaisena (tällaisena kamalana väsyneenä masentuneena rumana valittavana bitchinä) kuin olen, ja joka noutaisi vaikka kuun taivaalta jos niin haluaisin, mutta mä en pysty rakastamaan häntä. En vaan rakasta, vaikka kuinka monta kertaa oon päättänyt :’(. Mun prioriteetti on tulla raskaaksi ja saada olla äiti. Jos ja kun niin ei tapahdu nytkään, taidan lapsettomaksi jäädäkin. Adoptiota en edes harkitse, sillä naimisiin en halua, ja muutenkaan se ei tunnu omalta jutulta tässä suhdetilanteessa. Jos olisin parisuhteessa, jossa viihtyisin, niin silloin ehkä. Mutta silloin moni muukin asia olis toisin, ja jos olisin sellaisessa todellisessa rakkaussuhteessa, ei lapsettomuus ehkä tuntuisi niin kamalalta, koska se parisuhdekin ehkä riittäisi elämän tarkoitukseksi.

Ottiksen tavoin synkeässä mielitilassa en oikein pysty edes ajattelemaan, mutta enemmän tai vähemmän tiedostaen mun aivot on työskennellyt hurjasti puoli vuotta (melkein suhteen alusta asti), että jos en lasta saa, niin sitten jossain vaiheessa otan ja lähden jonnekin maailmankolkkaan katsomaan elämää toisesta näkövinkkelistä, ihan itsekseni. Mutta mulla on vielä toi 15-vuotias koira, joka rajoittaa sen unelman toteuttamista, kun en voi roudata sitä ympäri maailmaa. Nyt ei auta muuta kuin mennä päivä kerrallaan ja ehkä sitten, kun oon saattanut koiran sateenkaarisillalle, sitten voin tehdä jotain.

Mies on hakenut työpaikkaa jo muualta Euroopasta, koska hän on nähnyt mun pahoinvoinnin täällä, eikä tää maa ei kiehdo häntäkääm. Mä vaan en oo ollenkaan niin varma haluanko matkata miehen mukana, koska sydämessäni tiedän etten tule hänen kanssaan elämääni jakamaan. Ja kamalaa on, että hän tietää sen myös. On ihan kamalaa, kun en voi valehdella tai näytellä ja on kamalaa tietää, että hän tässä kärsii. Mutta kuten hän itse on sanonut, vastuu siitä kuinka paljon hän kestää, on hänellä itsellään. Mutta kyllä mulla on paska olo.

Enkä mä osaa itkeä itsekseni, silmät kostuu ja pala on kurkussa, mutten oikein osaa itkeä. Mies lohduttaisi kyllä, jos antaisin, mutta en pysty olemaan edes hänen lähellään. En vain pysty. Mies on pettynyt, totta kai, mutta eri tavalla, koska kuten hän itse sanoi: meillä on niin erilaiset tavoitteet. Hänellä tavoite perhe just minun kanssa, ja parisuhdekin riittäis just minun kanssa vaikka ei lasta tuliskaan. Mulla mielessä vain äidiksi tulo:ashamed:. Oon maailman hirvein ihminen, vaikka en haluais, mutta en siltikään pysty muuttamaan tunteitani väkisin.

Ottis ehdotti ilmaa puhdistavaa skabaa, mutta toi on maailman rauhallisin, eikä minkäänsorttinen skaba ole mahdollista. Hän nielee kaiken, sietää kaiken, ymmärtää loputtomasti ja sanoo kaikkeen ”Yes”. Ja on valmiudessa mitä ”hänen suraavaksi kuuluu tehdä", kuulostelee ja kyselee mitä mä haluaisin tehdä, minne mennä tai mitä haluaisin hänen tekevän. Ja mä en vaan pysty rakastamaan enkä antamaan hänelle sitä mitä hän haluais: mun sydämen. Niin että riidan aikaansaaminen ei ole mahdollista, ja jos sellaisen saisinkin aikaan, saisin riidellä itsekseni ja lopulta olisin itse se paskapää joka tapauksessa.

Mur-mur Kyllä sä oot kehut ansainnut, vaikka vähän ratkesitkin. Hywä Sinä :flower:.

Ottis Sä siis aloitit lääkekuurin, joten vauvan yritys jatkuu. Siihen projektiin ja miehen kanssa olemiseen valovoimaa ja positiivisia tuulia myrskyn lailla! Sun ukkelin juominen tuottaa teille probleemia ja vois oikeasti olla hyvä asia se tipaton, jos hän siihen suostuis. Meillä taasen on toisinpäin: mun maailma ja mieskin tuntuu mukavammalta kun juon viiniä. Ja silloin meillä on mukavaa. Mutta auta armias kun aamu koittaa ja maailma on kirkas, niin minusta tulee taas se valittava pessimistinen lamaantunut ja masentunut nukkuja, joka ei näe missään mitään positiivista. Miten sä pystyisit ”hönäyttämään” sun ukkoa tipattomalle? Lahjonta, kiristys vai mikä se kolmas olikaan?

Muumimamma-72 Toivottavasti kärsimyspillerit tehoaa koko voimallaan ja tosiaan monta pingispallomunista on tuloillaan ja niistä sitten se lahja tulis. Onnea.

Iida-Karoliina Mulla oli viime syksynä ja talvena kirkasvalolamppu, jonka kuskasin joka päivä töihinkin mukaan. Ja jos vaihdoin huonetta, otin lampun mukaan kainaloon. Hitusen töissä naureskelivat, kun kuskailin Philipiä, mun uutta poikakaveriani, kainalossa paikasta toiseen. Philipin lämmössä paistattelin koko viime syksyn ja talven ja se auttoi, jos ei muuta, niin näin paremmin lukea ja kirjoittaa. Onneks olkoon melkein kahdesta kilosta :).

Mami41 Kiitos :hug:. Kyllä hyvä gyne varmaan näkee paikat vaikka täti oliskin päällä. Mukavaa saunailtaa :).

Mahdotontako, Sointu2010 ja Putunen Kiitos teillekin myötäelämisestä :heart:.

Kiitos ihan kaikille.

Mitä luulette, onko mahdollista, että pp12 nega muuttuisi plussaksi? Mun ainoa lohdutus on se, että piisi oli rakossa vain pari tuntia ja sekin oli päiväpisu. Ja että vuotoa ei ole, eikä juuri mitään tuntemuksiakaan. Kas tässä sitä epätoivoisesti yrittää tarrata oljenkorsiin. Jotenkin niin petetty olo, kun sain matkaan kaks alkiota, ei top-luokkaa, muttei aivan superhuonojakaan. Hitto vie. Minkähän herkkyyksinen Clearbluen r-testi mahtaa olla? Keksiikö kukaan mitään porsaanreikää, miks nega muuttuis plussaks?

Heissan , vielä piti tulla tänään tänne kurkkaamaan, Kiva, että Hysteria näytät voivan vähän paremmin, kuin päivällä!:hug:

Minulla, kun nyt lomaa ja töissäni kävelen päivittäin noin 2-5km asiakkaalta toiselle, ja nyt vain sisäliikuntaa ollut, niin huomasin, että minusta rauhallisesta ihmisestä tuli iltapvllä, ei niin mukavia piirteitä esiin, olen Kyllästynyt sisällä oloon, joten huomen aamulla menen juoksemaan raittiiseen ulkoilmaan, jotta olo normalisoituu!=)

Illalla kävin spinningissä ja saunoimme miehen kanssa yhdessä, hän kävi hiihtämässä, on kova poika hiihtämään!:heart:

Kovasti toivon kaikille plussia testeihin kuin testeihin!!=)

mahdotontako:heart:

Hysteria: Sellainen ketjukin kuin myöhään plussanneet tai vastaava on täällä....raskaushormoni vaan saattaa syntyä hiljakseen toisissa kierroissa!..Menetkö veritestiin joka tapauksessa, saat tietää, mikä tilanne on??

Plussatuulia edelleen!!:heart:

Ihana oot Mahdotontako :heart:. Mut mun pakko sanoa, etten kyllä oikeesti voi kovin paremmin :(. Ennemminkin oon lamaantunut ja tyhjä, eikä mikään oikein kiinnosta. Ei ees itkeminen. Sinä sen sijaan oot kyllä reipas tyttö :). Mua ei ikimaailmassa sais spinninkiin, ei ikinä enää, kerran olin ja se riitti. Raitis ulkoilu tekee hyvää, se on totta.

Kiitos vinkistä. En ajatellu veritestiin mennä, miks menisinkään, ku jos negaa vaan tulee ja kun täti kans tulee. Jos jostain kumman syystä tulokset muuttuis, niin sit kyl varmaan meen. Ehkä. Kai. :confused:

Viimeksi muokattu:
Hysteria Clomit aloin juu ja ainakin yritän olla toiveikas. Niin minunkin haaveitani ennen rajoitti se, etten voinut kuvitellakaan roudaavani kisulia muualle, mutt täälläpä olen edelleen, vaikka kissapoika jo sateenkaarisillalla. Ikävä sitä on nytkin kova. Kaikkea hyvää sulle ja :hug:.

Hysteria, noi CB testit on 25 herkkyyksisiä eli ei ihan herkkiä, jotka on 10 tasoa. Ja päiväpisu on tosiaan laimeampaa, jos ollut vain pari tuntia vanhaa. Eli toivotaan vielä parasta :heart: kuitenkin. Ja sinulle toivon parempaa mieltä joka tapauksessa. Vaikeassa tilanteessa sinä olet, ja joku elämän suunta varmasti pitää lähitulevaisuudessa päättää, jotta alkaisit voida paremmin ja elää sinulle sopivaa elämää. :hug:

Kiva että pikkutirri pääsit meidän mukaan taas kuumeilemaan.

Voi kun plussia nyt alkaisi ropista tähän pinoon, olisi se NIIN mukavaa =)

Minulla tänään dpo 6 taas alkoi jonkunlaiset tuntemukset, eilen ei vielä mitään. Nyt vihloo hieman nivusiin ja jotain nippailua tuolla alhaalla on, että kun tuossa sohvalla elokuvaa katselin, niin piti useaan kertaan vaihtaa asentoa. On nämä tuntemukset kyllä niin ovelia ja kieroja, että johtavat niin herkästi harhaan :confused:. Mutta mukavahan on taas olla toiveikkaana.... jonkin aikaa....

Hystis voihan surkuinen kun en voi olla siellä ihan livenä siun kanssais, tukemassa ja kuuntelemasssa..ihan vain vain virtuaalisesti voin lohdutella:hug:

CB:n testi on herkkyydeltään 25mIU/ml - eli EI herkin.
CB:n digi ainahin tarttee pikkasen enämpi sitä hormoonia, että näyttää sen tärppiplussan.

ja vielä CB:n testistä..
Jos teet testin ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää ja saat tuloksen ”ei raskaana”, on kuitenkin mahdollista, että olet raskaana, mutta virtsan raskaushormonin määrä ei välttämättä ole vielä riittävä havaittavaksi. Digitaalisella Clearblue-raskaustestillä saatiin seuraavat tulokset testattaessa kliinisesti alkuraskauden näytteitä: 53 % naisista sai tuloksen ”raskaana” 4 päivää ennen, 74 % naisista 3 päivää ennen, 84 % naisista 2 päivää ennen ja 87 % naisista päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää.

CB:n +/-testistä..
Clearblue-testit ovat riittävän herkkiä havaitsemaan hCG:n virtsastasi kuukautisten oletetusta alkamispäivästä lähtien. Clearblue-raskaustestejä voidaan käyttää neljä päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, mutta virtsan raskaushormonin määrä ei välttämättä ole vielä riittävä havaittavaksi. Jos siis teet testin varhain ja saat ”ei raskaana” -tuloksen, suosittelemme uusimaan testin kuukautisten oletettuna alkamispäivänä.

Viimeksi muokattu:
putunen hyvältä kuulostaa oirehet - Plussatuulia kovasti!!:):heart:

Kiitti Rominas, miepä menehin heti sivustolle kurkimaan..;)

((MUOKS)) Jelppivä!!!!
Eikö tuonne Astron sivuille merkkailla mitään syntymä aikoja tms??:confused:..TÄH!!:O

Nyt siis kertoilkaas Rominas, Ottis tai joku muukin - askel askeleelta, mitä mie tien kun tuon linkin avasen? Kiitos kaunis jo edeltä:kiss:

Ps. Jotain mie aloin jo hahmottamaan..hmmmm..mitä tarkoittaa se musta/ketainen pallo siellä kalenterissa??
..sattuu nimittäin just, eikä melkein miun ovis tammikuussa tuolle ajalle, jos tuo punainen pysty/sivusuuntainen palkki tarkoittaa hedelmällistä aikaa?!

Viimeksi muokattu:
Pitäisiköhän netistä testejä tilata - jo ajattelin etten tilaisi, mutta niin ajattelin viime kierrossakin, ja sitten rahaa menikin apteekkitesteihin. Halvemmalla pääsee noilla nettitesteillä, eli tilaanpa varmaan kuitenkin niitä. Lämmötkin 37,2 - hupsahti tänään vähän eilistä vielä ylemmäs. Näitä samoja oireita taisi kyllä olla viime kierrossakin, mutta mistä sitä tietää jos se tällä kertaa tarkoittaisikin jotain.... ja ehkä nyt on taas hieman toisenlaisia nämä tuntemukset (ainakin tänään) eli enemmän sellaisia kuin toissakierrossa, jolloin plussa tuli. Tulipas vaan omanapaista tällä kertaa tähän tekstiin :saint: :ashamed:

Juu Rominas, mie laittelin nimen, syntymäajan/kaupungin/maan ja syntymä kelloajanhin - muistelin, että Äitini mainitsi miun syntyneen klo. 9.00 aamulla=)

Sittenhän siirryin etiäpäin ja tuli koko vuodelle ne kalenterit..siinäkö olisi siis miulle koko vuoden hedelmälliset hetket!!(punaisilla palkeilla?..entäpä ne mustat&keltaiset palloset - mitä meinaavat!!

Yhteistyössä