4D-ultra rovaniemellä

salamanteri85

Jäsen
17.11.2007
314
1
16
soitin tuossa terveystaloon ja kyselin 4D:n hintaa ja kuulemma kelan korvauksen jälkeen jäis silti maksettavaksi 224 euroa!! tiesin kyllä et kallista se on mut kun on näitä muiden paikkakuntien hintoja täällä nähnyt niin tuntuu kyllä aika hurjan hintaiselta. tietääkö kukaan onko terveystalo ainoa paikka missä 4D:tä tehdään täällä?

Minulla makso Mediroissa pari viikkoa sitten 186? ilman kelakorvausta.Varasin muuten vain ajan. Pettymys oli suuri, lääkäri Lampela ei minusta osannut asiaa, ihan eri oli käydä viikkoa myöhemmin äippäpolilla ja saada tosi makeita kuvia. En usko, että muualla tehdään kuvauksia, mekin mentiin eka Sairasapuun ja sieltä ohjasivat Mediroihin. T:pörrö ja vaava 23+4

Tuon 186 euroa se suurinpiirtein makso silloin tammikuussakin kun itse kävin siellä.. 15 euroa pyytävät dvd:stä jos et itse ole ottanut mukaasi.. Ja ei tosiaan ollut mikään hääppöinen se meidänkään käynti.. Jäi tosi pettynyt olo koko hommasta.. Dvd on tietysti ihana ja pari kasvo kuvaa oikein mahtavia ja hyviä, mutta lääkäri oli hyvin jotenkin vastahakonen...

Sofku + 34+1

pörrö - ja mun mielestä taas Lampela on ainut esim. LKSssa joka osaa ultrata. Eilen käytiin rakenteessa, ja oli taas joku muu lääkäri, kyllä jäi niin heikko fiilis että.. lääkäri ei löytänyt esim. mahalaukkua ja munuaisista epävarma. Kahden viikon päästä uudelleen. Voi olla tietty ettei kukaan mukaan olisi nähnyt. mutta kun luetteli opiskelijaharjoittelijalle viereen niin kovin epävarmalta kuulosti olevan joka asia. Justiins ajattelin soittaa lks:n ja varmistaa että ensi kerralla olisi nimenomaan Lampela.

Onko teille noussut joku suosikki lks:stä ultrassa?

Käytiin siis ensin 4D-ultrassa Mediroissa Lampelalla. Siellä oli kyllä omat ongelmansa, kun vauva oli pää kiinni kohdun seinässä ja jotta tulis hyvää kuvaa lapsivettä pitäs olla reilusti jokapuolella. Kun vaihdoin asentoa asia korjaantui. Lääkäri oli jotenkin todella hidas käyttämään sitä tietokonetta (tai mikä se nyt on) ootteli, että löytyykö parempaa kuvakulmaa ja syytti vauvaa, sen olis pitäny pysyä paikoillaan tooosi pitkän ajan. Karkuunhan se halus.

Viikkoa myöhemmin rakenneultrassa äippäpolilla ultraajana oli kätilö, tumma ja pyöreä. Hänen sormet viuhto tuhatta ja sataa ja sai otettua monipuolisesti kuvia ja kaikki löydettävät löyty, (paitsi pippeli tms.)Siitä se sanoi, että yleensä tarkistetaan sukupuoli syntymän jälkeen. :)

Onhan nä mä kaikki kiinni kaikesta, vauvan asennosta, koneen tuttuudesta, viikoista?, mutta meille kävi näin. T:pörrö ja vaava 23+5

Yhteistyössä