4D-ultra turussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Hei,

Jokin aika sitten luin 4d-ultramahdollisuudesta myös turussa. Itse en enää muista mistä luin ja missä lääkärikeskuksessa tämän on joten kaipaisin hieman apua.
Muistaako joku missä tämä ultramahdollisuus on?
Asia on erittäin ajankohtainen ja olisi kiva kuulla myös jos joku on jo kyseisessä paikassa käynyt palvelusta ja hinnasta.

Kiitoksia jo etukäteen!

4 d ultra on mahdollista myös turussa, mutta sieltä saa vain valokuvia ja se oli muistaakseni kalliimpi kuin helsingissä femedassa, josta myös sain dvd:lle kuvattua vauvaa.Me käytiin helsingissä rv 29 ja silloin vauva oli jo aika iso mutta silti kiva kokemus ja lääkäri bruno oli tosi mukava.Hinta oli jotain 130 e

Medisonar tekee turussa ja hinta taisi olla n 150Eur ja muistaakseni siitä sai vielä kela osuuden takaisin. Videota ei kuulemma saanut, mutta hyviä kuvia kylläkin.

Naapurikaupungissa, eli Kaarinassa on Varsinais- Suomen Lääkärikeskus, ja erikoislääkäri J.Savonlahti (aivan ihana lääkäri muuten) joka tekee 4 D ultria. Veikkaan että pääset halvemmalla...

Käytiin viime viikon to Medisonarissa ja hinta oli muutama sentti alle 150€. Raskauteni oli silloin 24+0 ja lääkäri sanoi että olen hieman liian myöhässä liikkeellä, vauva on jo silloin niin iso. Tästä huolimatta saimme todella ihania kasvokuvia ja muitakin kuvia mukaamme. Tämä kesti noin 30min ja suosittelen!

Heippa taas,
En ollut huomannut viestejänne... Eli lopulta selvisi tuttavani kautta, että ilmeisesti edelleen ainoat paikat jossa saa myös tätä liikkuvaa kuvaa kotiin vietäväksi eli 4d-ultraa, on Helsingissä. Eli Turussa ja Kaarinassa on 'vain' 3D-ultra. Korjatkaa jos olen väärässä.
Varattiin siis loppujen lopuksi Helsingistä tuo ultra-aika... maksaa kelankin jälkeen tuon 140euroa. Eli aika päätähuimaava hinta.

Yhteistyössä