Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:mä hain noita korvauksia sillä perusteella ku ei viikolla 10 voitu niskaturvotusta mitata kun ei vaavi suostunut olemaan sivuttain ja rakenne ultra viikolla 19 ei kunnolla onnistunu ku ei aivoja saatu kuvattua kun piilotti päänsä mun lantioon.
laitoin vaan siihen lappuun et haluttiin tietää vauvan terveys että osataan varautua jos jotakin on vikana kun nuo ultrat on menny miten meni..vastausta ei oo vielä tullu..
mut meillä oli ainaki tosi selvää se kuva sillon viikolla 31.
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:ai,me ei saatu viedä omaa dvd:tä..
Alkuperäinen kirjoittaja oonaliina:Itse olen ehkä menossa Varsinais-suomen lääkäripalveluun Kaarinassa. (aika kyllä varattu jo, mutta jos pääsen äitiyspolille jätän yksityisen tietysti väliin) rv 25. Hinta kuulemma 130?. Eli aikamoiset hintaerot.
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:niin siis kun sitä ei sillon eka ultrassa saatu mitattua niin kirjoittelin siihen selitykseks et halutaan olla varmoja sikiön terveydestä..kyl mä sen tiiän et ei sitä enää voi mitata.mut ku meil on noi aiemmat ultrat menny miten meni nii ei tiedetty varmuudella oikein mitään sikiön kehityksestä,joten mentiin 4d ultraan kun siinä näkyy kaikki selvemmin,osasinpa hienosti taas selittää..
ja cantissa käytiin mut meille sanoivat et ei omaa dvd:tä vaan antavat sieltä.