H
Hmph.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taukku:Alkuperäinen kirjoittaja ^:Oletkohan tullut ajatelleeksi, että olet jo itse veroillasi tuon huvisi kustantanut ja nyt et saakaan sille vastinetta, vaikka monet muut ovat saaneet?
Että, kun olet maksanut veroja, niin kaikki mahdolliset hölö hölöt pitäisi sinulle kustantaa, kun jollekin muullekin on kustannettu. No huh huh. Jossain pitää se raja vetää ja tämä yksityisellä ultrissa ravaaminen on suhteellisen uusi asia ja nyt kun on huomattu, että yksityiset lääkärit rällästävät veronmaksajien rahoilla, niin on ihan oikein, että sille pistetään stoppi. Jos jollekulle ei se kelpaa, mitä kunnallisella puolella tarjotaan, niin kukkaronnyörit vaan auki. Minä ainakin haluan rahoittaa veroillani niitä kunnallisen puolen palveluita, en yksityisiä rahastuslaitoksia.
Siis etkö tajua, että monet ovat itse jo tuon "huvin" veroillaan kustantanut?! Kai se olisi kiva saada sille rahallensa vastinetta. Minua ei ainakaan huvita maksaa muiden julkisia palveluja, vaan jos saan sitä vähääkään yksityisellä takaisin, on se plussaa. Näytät olevan kateellinen lääkäreille, kun he vaan "rällästävät veronmaksajien rahoilla". Haloo? Ne veronmaksajien rahat menee kyllä ihan julkisiin palveluihin niille keillä ei ole niihin varaa, eikä maksele yhtä paljon niitä verojakaan. Jotkut meistä on opiskelleet ahkerasti ja tehneet työtä sen eteen. Älä ole noin kateellinen, vaan anna ihmisten nauttia heidän työnsä tuloksista.