5 asiaa, joita media ei halua sinun tietävän kannabiksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Whistler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jepjep";28675125]Ainakin kahden.[/QUOTE]

Miksi näiden ihmisten oli lopetettava polttaminen, vai polttivatko oikeasti koko ajan? Tottakai koko ajan polttaminen olisi haitallista, kun muuta ei jaksaisi tehdä, mutta kannabis ei tutkitusi aiheuta tarvetta ottaa koko ajan lisää. Kuinka monen ihmisen olet nähnyt taistelevan suklaamunkkeja vastaan <---aika monen, erittäin monen. Vähän sama juttu...jostain voisi olla mukava vetää suklaata naamaan koko ajan, mutta eihän se terveellistä ole. Järkevä ihminen jättää sen kerta viikkoon, tai pariin.

[QUOTE="jepjep";28675147]No oleppa uskomatta.[/QUOTE]
hei kyllähän tuo nyt ihan uskottavaa on, kukaan ei vaan ole koskaan törmännyt käytännössä tällaisiin ihmisiin, mutta pakkohan se on uskoa kun SINÄ näin sanot!

Jotenkin tuo uskottavuus vaan murenee siinä vaiheessa kun mietin omia kavereita jotka on lopettaneet polttelun vs ne kaverit jotka yrittää tahi on lopettaneet vaikkapa amfetamiinin käytön..

Ei kukaan ainakaan minun tuntemistani ole tarvinnut ulkopuolista apua kannabiksen käytön lopettamiseen, aivan kuten en tunne yhtäkään joka olisi tarvinnut apua kahvinjuonnin lopettamiseen, ja sillä on sentäs kovemmat vieroitusoireetkin..

hei kyllähän tuo nyt ihan uskottavaa on, kukaan ei vaan ole koskaan törmännyt käytännössä tällaisiin ihmisiin, mutta pakkohan se on uskoa kun SINÄ näin sanot!

Jotenkin tuo uskottavuus vaan murenee siinä vaiheessa kun mietin omia kavereita jotka on lopettaneet polttelun vs ne kaverit jotka yrittää tahi on lopettaneet vaikkapa amfetamiinin käytön..

Ei kukaan ainakaan minun tuntemistani ole tarvinnut ulkopuolista apua kannabiksen käytön lopettamiseen, aivan kuten en tunne yhtäkään joka olisi tarvinnut apua kahvinjuonnin lopettamiseen, ja sillä on sentäs kovemmat vieroitusoireetkin..

No käy lukemassa vaikka päihdelinkin sivuilta tarinoita jos et minua usko.
Eikä sun tartte minua uskoa, itse tiedän kaikki kyyneleet ja tuskan jota olen ystävieni kanssa läpikäynyt.

[QUOTE="jepjep";28675219]No käy lukemassa vaikka päihdelinkin sivuilta tarinoita jos et minua usko.
Eikä sun tartte minua uskoa, itse tiedän kaikki kyyneleet ja tuskan jota olen ystävieni kanssa läpikäynyt.[/QUOTE]
kun plinkin kriteeristö ongelmajuomisellekin on luokkaa että jos ei juo yhtäkään kaljaa viikossa, on silti riskiryhmässä.

Haluaisin mieluusti nähdä ihan elävässä elämässä tällaisen tapauksen, sinne plinkkiin kun voi kirjoitella kuka mitäkin huvittaa, vaikka oman työpaikkansa suojaksi.

Yhteistyössä