5-v ja kesälomareissu...otanko rattaat mukaan? Kävellään paljon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienet on ongelmat joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienet on ongelmat joo

Vieras
Ei käytä rattaita enää tokikaan, mutta varastossa on sellaiset brion pony istumarattaat. Ei mennä autolla, joten mietityttää, oisko hyvä ottaa ne rattaat messiin...

Menishän siihen vaikka eväsreppu tai muu kannettava jos jaksaakin kävellä? Toisaalta jos on mahdollisuus pitää taukoja kävelyssä, niin tuon ikäinen jaksaa jo varmasti pitkiäkin matkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis kyllä sitä kävelyä taas varmaan parikytkilsaa/päivä tulee. Viimeksi valitti ekaluokkalainenkin väsymystään itkuun asti.

siitä huolimatta ei vaunuja, johan se hävettää lasta itseäänkin. Järjestä menot niin ettei joudu kävelemään pariakymmentä kilometriä. Mutta vaunuja ei!

En varmaan ottaisi, eikä meidän 4,5- v edes suostuisi menemään rattaisiin.
Meillä on ollut tavaroille rinkat kaikille muilla ( mulla ja isommmilla lapsilla; 10 -ja 8-v) paitsi tällä nuorimmalla, joka on kantanut repussa omat tavaransa ja leluja + viihdykettä, tms.

Siis kyllä sitä kävelyä taas varmaan parikytkilsaa/päivä tulee. Viimeksi valitti ekaluokkalainenkin väsymystään itkuun asti.

No miksi ihmeessä te lähette 5-vuotiaan kanssa semmoseen reissuun mistä se ei selviä omin jaloin? Muuttakaa matkasuunnitelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No miksi ihmeessä te lähette 5-vuotiaan kanssa semmoseen reissuun mistä se ei selviä omin jaloin? Muuttakaa matkasuunnitelmia.

no mietin vaan ihan samaa... ei tuollainen ole tuon ikäisen lomailua :D kuka siitä nauttii jos lapsi vaan itkee tuskaisena??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sitähän mä tässä mietin että miten selviäisi reissusta, valmiina vaikka raahaan ne rattaat mukaan. Ei me nyt 5-v lapsen mukaan voida menoja järjestää, siksipä mioetin josko rattaat mukaan.

kyllä mä vaan ne rattaat ottasin jos kerta sellaset löytyy!! onhan niiihin helppo laittaa tavaratki ja lapsi voi hetken levähtää jos siltä tuntuu vaikka suurimman osan kävelisiki!!

Sitähän mä tässä mietin että miten selviäisi reissusta, valmiina vaikka raahaan ne rattaat mukaan. Ei me nyt 5-v lapsen mukaan voida menoja järjestää, siksipä mioetin josko rattaat mukaan.

Minä taas ottaisin ensimmäisenä huomioon lapset reissun suunnitteluvaiheessa.

Yhteistyössä