P
Pömppövatsan äiti
Vieras
Tämä mullekin tuli ekana mieleen (vrt. Biafran nälkiintyneet lapset, jotka elivät pelkillä hiilareilla).
No just...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä mullekin tuli ekana mieleen (vrt. Biafran nälkiintyneet lapset, jotka elivät pelkillä hiilareilla).
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppövatsan äiti;28883922:No just...
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppövatsan äiti;28883824:Mitkä madot aiheuttaisivat tuollaista? Ja mistähän lapsi olisi voinut niitä saada - päiväkotiin meni vasta reippaasti yli 3-vuotiaana, kun vatsa jo pömpötti (mietin vaan esim. kihomatoja, joita kai usein saadaan just päikystä).
Kyllä tartuntatauteja tulee muualtakin kuin päiväkodista...
Jos muuten liikkuu vähän niin voi olla huonot vatsalihaksetkin ja silloinkin maha pömpöttää
Minulla oli lapsena, vielä koululaisenakin todella suuri pömppömaha. Muistan joskus 12-vuotiaana peilailleeni mahaa, että se näyttää ihan vauvamahalta, epäluonnollisen isolta. Maha katosi, kun sain allergiadietin. Varmaan minulla sitten oli ilmavaivoja ja muita vatsaoireita normaalia enemmän myös. Tosin itselleni ne olivat se normaali tila.
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppövatsan äiti;28884135:Ei minulla itselläni ole. Tosin olen taipuvainen notkoselkään, mutta olen hoikka ja vatsakin on ihan normaali (olen kokoa S-M). Itselläni tosin on joskus ollut vatsan kanssa ongelmana turvottelua ja veikkaan sen liittyvän johonkin, mitä syön, mutten ole saanut selville, mikä sen voisi aiheuttaa.