V
vieras
Vieras
Meillä poika täyttää pian 5-vee ja siitä on tullu niin hermoja repivä tapaus, etten tiä enää et mitä sen kans tekisin! Kaikki mitä ehdotan, niin EI. Kaikki mitä pyydän tekemään, niin EI (siis esim. syömään, pukemaan, peseytymään). Sitte sanoo joka asiasta muutenki vastaan, kuten "et sää määrää mun leluja", "et sää määrää mua", "mitä sää siitä tiiät", "sitte mää rikon tän, jos teet niin" jnejnejne... siis kertakaikkisen raivostuttavaa!!!
Vinkkejä mitä pitäs tehä???
Oon koittanu pysyä rauhallisena ja tiukkana (siis en anna perix ku alkaa kiukkuaan)!!! Mutta tilanne tuntuu vaan pahenevan päivä päivältä... mun hermot alkaa olla aika riekaleina.
Ja poika on siis päivähoidossa, mutta nyt ku ollaan sairasteltu kotosalla ni tilanne kärjistyny... huoh...
Vinkkejä mitä pitäs tehä???
Oon koittanu pysyä rauhallisena ja tiukkana (siis en anna perix ku alkaa kiukkuaan)!!! Mutta tilanne tuntuu vaan pahenevan päivä päivältä... mun hermot alkaa olla aika riekaleina.
Ja poika on siis päivähoidossa, mutta nyt ku ollaan sairasteltu kotosalla ni tilanne kärjistyny... huoh...