50 - 55 v liian vanha isäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluaisin lpsen lis-pen kanssa :)
Kyllä mä harkitsin vielä äsken yhtä futaria tai kiekkoilijaa, mutta sitten heräsin: olen yrittäjä ja kahden kilpaurheilijan mamma - ei mulla riitä aika! Työnteosta en luovu ja synnyttämäni lapset haluan itse hoitaa kotona eskaan asti (kuten olen tehnyt), eli mahdoton yhtälö!
Ellet sitten ole valmis jäämään täysin koti-isäksi moneksi vuodeksi, meillä ei lapset mene tarhaan pilattavaksi! :D

Kyllä mä harkitsin vielä äsken yhtä futaria tai kiekkoilijaa, mutta sitten heräsin: olen yrittäjä ja kahden kilpaurheilijan mamma - ei mulla riitä aika! Työnteosta en luovu ja synnyttämäni lapset haluan itse hoitaa kotona eskaan asti (kuten olen tehnyt), eli mahdoton yhtälö!
Ellet sitten ole valmis jäämään täysin koti-isäksi moneksi vuodeksi, meillä ei lapset mene tarhaan pilattavaksi!

Nyt sä täisit kyllä säikäyttää tuon vonkaajan pahan kerran :D

Ellet sitten ole valmis jäämään täysin koti-isäksi moneksi vuodeksi, meillä ei lapset mene tarhaan pilattavaksi!
Minkä alan yrittäjä Sinä Lispetti olet?

Typerää provoilua.

On kuitenkin melko huolestuttavaa, jos kuvittelet, ettei viisikymppinen tai paljon vanhempikin voisi olla energinen.
No näin just. Meidän kiakkop/futispiireissä on huomattavasti itseäni vanhempia pelaajien vanhempia. Hävettää sanoa mutta taitavat olla jopa parempikuntoisia kuin minä!!!
Mitä lie jumppakeppejä/entisiä ja nykyisiä kilpaurheilijoita! Lähtevät usein pinkomaan lenkkiä kun heittävät lapsensa reeneihin.

Omat vanhempani ovat olleet noin 37-38 vuotiaita minut saadessaan ja kyllä muistan että itse ainakin häpesin vanhempieni ikää ala-asteella, esim. koulussa englannin tunnilla erinäisissä peleissä kysyttiin mm. vanhempien ikää jolloin valehtelin vanhempien iän huomattavasti alaspäin.
Nykyään iällä ei ole väliä, toki toisen vanhemman olen menettänyt jo lukioikäisenä.
Mun oli yli 40 mutta en hävennyt heidän ikää

No näin just. Meidän kiakkop/futispiireissä on huomattavasti itseäni vanhempia pelaajien vanhempia. Hävettää sanoa mutta taitavat olla jopa parempikuntoisia kuin minä!!!
Mitä lie jumppakeppejä/entisiä ja nykyisiä kilpaurheilijoita! Lähtevät usein pinkomaan lenkkiä kun heittävät lapsensa reeneihin.

Joo, nykyään on tosi hyväkuntoisia keski-ikäisiä ja vanhempia, mikä on hyvä juttu :)

on yksi sukulaispari jotka tekivät lapsen tuossa 50 korvilla,kumpikin on yhä elossa 70 vuotiaina.Lapsi käy työssä,ja asuu muualla.Mielestäni 50v:s ei vielä ole liian vanha isäksi.Terveet elämäntavat niin mikäs siinä onnistuu kyllä.