5kk:n ikäisen flunssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Meiän neiti on flunssassa ja kyselisin vähä neuvoja tähän höyryhuone systeemiin. Eli kylppärissä vaa hanat valuu kuumaa vettä muutamaks minuutiks ja sitten sinne vauvan kanssa? Kauanko siellä pitää olla ja voiko tommosen tehdä jo ennenkuin vauvan nenu on ihan tukossa, eli siis satunnaisesti tulee vähän räkää, ei näy kuitenkaan räkää kun katsoo nenuun.
Köhii välillä, ei mielestäni kovin usein. Konkreettisia neuvoja kaipailen. Meidän neuvolasta on turha kysyä mitään, ei ne auta yhtään.

me ollaan käyty vauvan kanssa ihan lämpimässä suihkussa. tai sit niin että kuumaa vettä tulemaan ja sitten siellä yhtä aikaa vauvan kanssa, tietty niin ettei vauva osu veteen.

Itse olen laittanut kylpyveden valumaan ja menny vauvan kanssa pesuhuoneeseen. Sitten istuttu kylvyssä ja valutettu kuumaa vettä hanasta.. Kyllä sen huomaan kun sitä räkää rupee valumaan, aikaa en oo koskaan katsonu.
En tiiä auttaako tuo mitään jos nenä ei ole tukossa. Tai meillä tää käytössä vaan sillon ku se nenä nimenomaan on tukossa jolloin se höyry avaa sen ja nukkumaan meno on helpompaa.

Mä muuten kokeilin sitä pilkottua sipulia harson sisään laitettuna pinnasängyn viereen, ja se autto! Yöunet oli selkeesti paremmat eikä siitä mitään kauheita hajuja jääny.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Itse olen laittanut kylpyveden valumaan ja menny vauvan kanssa pesuhuoneeseen. Sitten istuttu kylvyssä ja valutettu kuumaa vettä hanasta.. Kyllä sen huomaan kun sitä räkää rupee valumaan, aikaa en oo koskaan katsonu.
En tiiä auttaako tuo mitään jos nenä ei ole tukossa. Tai meillä tää käytössä vaan sillon ku se nenä nimenomaan on tukossa jolloin se höyry avaa sen ja nukkumaan meno on helpompaa.

Mä muuten kokeilin sitä pilkottua sipulia harson sisään laitettuna pinnasängyn viereen, ja se autto! Yöunet oli selkeesti paremmat eikä siitä mitään kauheita hajuja jääny.

Miten lähelle tuommonen valkosipulinyytti laitetaan, meinaan kun meillä nukutaa perhepetissä nii ei se sieltä pinnasängystä varmaan auta :)

Meillä autto luontaistuotekaupasta ostettu nenäsumute. Käy vauvasta vaariin. Ei ollu nenä tukossa ja sai hyvin nukuttuu yöt ja laitoin myös kostean pyyhkeen pojan huoneen patterille, ni toi kosteutta. Sekä Kuuman veden astiaan ja sinne eucalyptus tippoja ja pinnasängyn viereen siihen päähän missä pojan pää oli, ni nosti ne höyryt hyvin nenään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Miten lähelle tuommonen valkosipulinyytti laitetaan, meinaan kun meillä nukutaa perhepetissä nii ei se sieltä pinnasängystä varmaan auta :)

Onnistuisko tyynyn alle laittaa? Tai raotat sängyn laitaa sen verran irti seinästä, ja sitten se sipulinyytti sinne lattialle?

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:

Onnistuisko tyynyn alle laittaa? Tai raotat sängyn laitaa sen verran irti seinästä, ja sitten se sipulinyytti sinne lattialle?

oiskohan se hyvä siellä sängynpäässä pikkusen pään yläpuolella viistosti, sieltä kun löytyy jo kaikki muutkin tarvikkeet, harso, unilelu, paperia, yövalo =)
Jos sinne sekaa nakkais...täytyypi varmaa hakea valkosipulia. Kiitoksia neuvosta.

Yhteistyössä