L
lalajana
Vieras
6v tytölläni ei ole 3vee veljensä lisäksi kavereita. Olen pph ja päivisin on kotona kahden kolme vuotiaan pojan ja yhden vauvan kanssa. pojat on sen verran kavereita, ettei tyttö oikein niiden kanssa viihdy. Leikkii yksin. Iltasin se kiertelee pyörällä lähi talojen pihoja ja käy leikkarilla, mut ei siellä oikein oo tuolle kavereita enää viide jälkeen.. Sitten ku alkaa lapsia valua harrastuksisista pihoihin, ni meidän tyttö tulee klo.7 sisälle. pitää mennä kasin jälkeen nukkumaan aikaisen herätyksen takia..
Harrastaa ratsastusta ja on itse sen valinnut. Talli on pieni ja sielläkään ei ole kavereita.. Syksyllä menee eskariin. kait se siellä tutustuu muihin ikäisiin? Tyttö on itse hirmu reipas ja jos joitain lapsia näkee ni heti menee esittelelmään itsensä ja kysyy voitasko leikkiä
Näin aamuisin käydään leikkarilla missä tiedän muidenkin pph käyvän.. Siellä on aina joskus isompia tyttöjä. Säälittää ku se on aina yksin
Harrastaa ratsastusta ja on itse sen valinnut. Talli on pieni ja sielläkään ei ole kavereita.. Syksyllä menee eskariin. kait se siellä tutustuu muihin ikäisiin? Tyttö on itse hirmu reipas ja jos joitain lapsia näkee ni heti menee esittelelmään itsensä ja kysyy voitasko leikkiä
Näin aamuisin käydään leikkarilla missä tiedän muidenkin pph käyvän.. Siellä on aina joskus isompia tyttöjä. Säälittää ku se on aina yksin