M
"Mami"
Vieras
6 yötä on nyt tosiaan valvottu 11 kk pojan kanssa. Aluksi tarkoitukseni oli opettaa hänet nukahtamaan itsekseen viereeni. Ensimmäisenä yönä poika kitisi ja huusi parin tunnin ajan. Kun huuto oli hysteeristä, nostin hänet syliini ja rauhoittelin, muuten hän oli vieressäni sängyllä. Kaikki meni hyvin siihen asti, että yläkerran naapuri hermostui ja alkoi hakata lattiaa. Pelästyin ja otin pojan syliini ja annoin hänen nukahtaa siihen. Tämän jälkeen olen nukuttanut pojan joka yö syliini imettämättä. Ensimmäisen kerran olen imettänyt vasta 5-6 välillä aamulla. Tämä tekniikka ei kuitenkaan toimi. Viime yönä valvoimme 3 tuntia, jonka päätteeksi sitten imetin pojan, kun en jaksanut enää.
Mikä neuvoksi? Miten voin unikouluttaa niin etteivät naapurit häiriinny vai pitääkö minun olla piittaamatta naapureista?
Mikä unikoulu tehoaisi parhaiten poikaa, jonka ongelma selvästi on se, ettei hän osaa nukahtaa itsekseen ilman apua?
Mikä neuvoksi? Miten voin unikouluttaa niin etteivät naapurit häiriinny vai pitääkö minun olla piittaamatta naapureista?
Mikä unikoulu tehoaisi parhaiten poikaa, jonka ongelma selvästi on se, ettei hän osaa nukahtaa itsekseen ilman apua?