L
"Lisa"
Vieras
Meillä 6v poika jota ei kiinnosta yhtään mikään tai, no kiinnostaa sisällä istuminen , legojen rakentaminen ja piirtäminen. Istuisi sisällä kauniit ilmat, uimaan ei saa kirveelläkään eikä mihinkään harrastustoimintaan. Kaikki tekeminen alkaa tappelulla ja huudolla, koska ei halua (ulkoilut, pyöräilyt, kävelemään lähdöt, lenkkeilyt, matkalle lähdöt ) Harrastusten kanssa olen jo luovuttanut, koska en halua pakottaa. En kuitenkaan voi antaa vaan istua kotona, koska itse olen ulkoilmaihminen ja kaksi nuorempaa lasta jotka tykkäävät olla ulkona, uida ja liikkua. Tekevät myös mielellään muitakin juttuja. Aina ollaan menty paljon ja heti pienestä asti kannustettu ihan kaikkeen. Yksinkään poikaa ei voi jättää tietenkään kotiin. Onko muilla samanlaista 6-vuotiasta?
Eskariin menee syksyllä ja päiväkodissa on ollut eikä siellä ongelmia missään asiassa. Painoitettu kuitenkin, että ei ole mitenkään kauhean sosiaalinen, vaan tykkää tehdä kaikkea käsillä ja leikkiä tyttöjen kanssa jne. Ulkoilee siellä kyllä ihan mielellään ja leikkii.
Pitäisikö olla huolissaan vai onko tämä jotain uhmaa? Minusta nyt vaan pahentunut tuo, että ei halua tehdä mitään.
Eskariin menee syksyllä ja päiväkodissa on ollut eikä siellä ongelmia missään asiassa. Painoitettu kuitenkin, että ei ole mitenkään kauhean sosiaalinen, vaan tykkää tehdä kaikkea käsillä ja leikkiä tyttöjen kanssa jne. Ulkoilee siellä kyllä ihan mielellään ja leikkii.
Pitäisikö olla huolissaan vai onko tämä jotain uhmaa? Minusta nyt vaan pahentunut tuo, että ei halua tehdä mitään.