7 hengen auto

Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
Meillä Citroen C4 Picasso -07. Aiemmin oli Touran ja siinä oli jatkuvasti jotain vikaa... Citikka on vielä toistaiseksi pelittänyt erinomaisesti ja tilaakin ihan mukavasti...

Millaisia vikoja teillä oli volkkarissa?

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Meil Toyota Corolla Verso ja hyvä ja edullinen auto on. V.2004. Suosittelen jos haluaa pienikulutuksisen ja turvallisen auton.

Hyvä auto, mutta niin pieni ja ahdas...
Meillä oli ennen Grandia.

Mä kyl tykkään eikä kokokaan häiritse. Tosin meil 7 penkistä käytössä 5 eli takakontti "käytössä" Hyvin mahtuu vaunut, ison koiran häkki ym.tavarat esim.viikonloppureissulle sukuloimaan:)

Mulla oli kolme viikkoa lainassa Renault Espace, ja se oli kyllä :heart: !
Tarvetta ei mulla ole kuin pikkuautolle, mutta olihan sillä kiva ajella. Tavaratilaa on kamalasti, kaikkien istumapaikkojen käytössä ollessakin ja se on hyvä ajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä kyl tykkään eikä kokokaan häiritse. Tosin meil 7 penkistä käytössä 5 eli takakontti "käytössä" Hyvin mahtuu vaunut, ison koiran häkki ym.tavarat esim.viikonloppureissulle sukuloimaan:)

Verson konttiin ei kyllä mahdu sekä ison koiran häkki että vaunut, koettu on.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Miten Opel Zafiraan mahtuu 7 ihmistä??

Siellä on tavaratilassa tälläiset kumottavat/nostettavat penkit.

v.php

minulla kauppakassina reilun kuukauden ikäinen eli 2008 vuoden Toyota Corolla verso, seitsemän paikkainen pikkusyömäinen diisseli. 5,5 litraa on ollu keskikulutus nyt mitä on seurailtu... (2,2l kone..). Tosin jos 7 paikkaa käytössä, niin pitäis olla suksipoksi tai jotain reissatessa, minne tavarat mahtuu..Meillä ainakin se tavaramäärä on niin huima.. :whistle: Mut ei tosiaan oo käytössä kaikki paikat niin hyvin ollaan nyt mahduttu toistaiseksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Meillä Citroen C4 Picasso -07. Aiemmin oli Touran ja siinä oli jatkuvasti jotain vikaa... Citikka on vielä toistaiseksi pelittänyt erinomaisesti ja tilaakin ihan mukavasti...

Millaisia vikoja teillä oli volkkarissa?

No siinä oli kaikkee pientä ens alkuun... vähänväliä sai käyttää huollossa milloin minkäkin syyn takia (tarkemmin en enää muista). Mutta isoin ja ikävin remontti tuli siitä, kun VAUHTIPYÖRÄ irtosi :o kesken matkan. Ja sehän rikkoi tietysti kytkimen ym. konehuoneesta... ja auto oli tuolloin vajaa kaksi vuotta vanha! (Liekö ollut joku maanantaikappale meillä). Ajo-ominaisuuksiltaan ja muuten toimiessaan hyvä auto...

Toyota Avensis Verso 2004. Melko hyvät tilat 7:lle. Jonkun verran jää tavaratilaakin, vaikka kaikki penkit käytössä (sateenvarjo-rattaat ja viikonloppukassit mahtuu, mikäli tarvitaan enemmän roinaa mukaan, otetaan käyttöön kattoboxi).Pienehköt ulkomitat ja pieni kulutus. Haittapuolena se että penkit irrotettava kokonaan jos haluaa lisää tilaa. Valitettavasti ei enää valmisteta, vaan Corolla Verso, joka on huomattavasi pienempi, on korvannut sen.

No siinä oli kaikkee pientä ens alkuun... vähänväliä sai käyttää huollossa milloin minkäkin syyn takia (tarkemmin en enää muista). Mutta isoin ja ikävin remontti tuli siitä, kun VAUHTIPYÖRÄ irtosi :o kesken matkan. Ja sehän rikkoi tietysti kytkimen ym. konehuoneesta... ja auto oli tuolloin vajaa kaksi vuotta vanha! (Liekö ollut joku maanantaikappale meillä). Ajo-ominaisuuksiltaan ja muuten toimiessaan hyvä auto...

Harmillista! Minun autoni on nyt kolme vuotta vanha, eikä siinä ole ollut muuta vikaa toistaiseksi kuin se, että takuuaikana siinä hajosi vakionopeussäädin. Mutta moottori on kyllä liian pieni auton painoon nähden, jos jotain huonoa mietin Touranissa, omassani siis. =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Harmillista! Minun autoni on nyt kolme vuotta vanha, eikä siinä ole ollut muuta vikaa toistaiseksi kuin se, että takuuaikana siinä hajosi vakionopeussäädin. Mutta moottori on kyllä liian pieni auton painoon nähden, jos jotain huonoa mietin Touranissa, omassani siis. =)

Kai ne autotkin voi olla yksilöitä :) ... Ja myönnettävä on, että tykkäsin Touranista talviajossa, koska oli niin "jämäkkä" jotenkin. Citikka on aivan toisenlainen, sitä pitää tuolla liukkaalla ja uraisilla teillä oikein "ajaa"... tai sit en oo vielä tottunu tuohon pehmeähköön tuntumaan ajossa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on 6 hengen auto Honda FRV, sekä etu- että takapenkeille mahtuu 3 matkustajaa.

Me katottiin kans tuota, mutta päädyttiin sitten tähän, mahtuu appivanhemmatkin joskus mukaan! (meillä 4 lasta)

http://www.eurowebcar.com/images/voitures/nissan/nissan-primastar_avantour-1.jpg

Kai ne autotkin voi olla yksilöitä :) ... Ja myönnettävä on, että tykkäsin Touranista talviajossa, koska oli niin "jämäkkä" jotenkin. Citikka on aivan toisenlainen, sitä pitää tuolla liukkaalla ja uraisilla teillä oikein "ajaa"... tai sit en oo vielä tottunu tuohon pehmeähköön tuntumaan ajossa... =)

Olen ennenkin kuullut tuon, että ranskalaisissa on eri tuntuma, kuin vaikka just saksalaisissa autoissa. Ajoin ennen Peugeotia, vanhaa tosin ja oli kyllä aika kiva päästä ihan uuden volkkarin ratin taakse, jotenkin se vaan on just niin jämäkkä =)

Citikalla oon ajanu aina, ranskalaiset on mulle niin :heart:

Nyt se täytyy vaihtaa Rellun Grand Espaceen. Mitä ollaan noita katteltu, niin se on ainoa meille sopiva, johon näyttäisi myös mahtuvan kaikki tarvittava.

Citikalla olis ollu vaan C8, ja sitä faija kielsi ostamasta.
Rellu siis meille, mutta kokemuksia en vielä osaa kertoa, kun ei vielä ole vaihdettu autoakaan. :D

Yhteistyössä