Tiedän, että ei ole mitenkään epänormaalia tuo kolmen tunnin välein herääminen tämän ikäisellä, mutta kun tyttö tosiaan herää ihan nälkäänsä.
Ei siis ole rintamaidolla, vaan korvikkeella. Päivisin tyttö syö mielestäni ihan hyvin soseita laidasta laitaan. Päälle joko maitoa tai vettä.
Outoa tässä on se, että ehkä 4-5 kk iässä saattoi vedellä 9 tuntia putkeen, mutta ei enää :O En tiedä voiko liikkumaan opettelu vaikuttaa? Tyttö oppi 5,5 kk iässä nousemaan tukea vasten ja nykyään päivisin on aika railakasta menoa. Konttaa, karhukävelee, availee laatikoita, leikkii leluilla, kävelee tukea vasten jne. Pitää itsensä siis ainakin kiireisenä. Energiaa tietysti kuluu enemmän kuin ennen.
Mitäköhän tähän nyt voisi oikein kokeilla? Mikähän ruoka olisi kaikkein paras vaihtoehto iltaan?
Karma kiittää!
Ei siis ole rintamaidolla, vaan korvikkeella. Päivisin tyttö syö mielestäni ihan hyvin soseita laidasta laitaan. Päälle joko maitoa tai vettä.
Outoa tässä on se, että ehkä 4-5 kk iässä saattoi vedellä 9 tuntia putkeen, mutta ei enää :O En tiedä voiko liikkumaan opettelu vaikuttaa? Tyttö oppi 5,5 kk iässä nousemaan tukea vasten ja nykyään päivisin on aika railakasta menoa. Konttaa, karhukävelee, availee laatikoita, leikkii leluilla, kävelee tukea vasten jne. Pitää itsensä siis ainakin kiireisenä. Energiaa tietysti kuluu enemmän kuin ennen.
Mitäköhän tähän nyt voisi oikein kokeilla? Mikähän ruoka olisi kaikkein paras vaihtoehto iltaan?
Karma kiittää!